Niestandardowe rozwiązania na Targach Event 2011

Blisko 100 wystawców zaprezentuje się na III Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Wśród ofert znajdą się m.in. niestandardowe nośniki reklamowe, gadżety, oświetlenie estradowe, usługi satelitarnych transmisji video, kompleksowego zabezpieczenia medycznego czy obiekty eventowe.Ponadto do dyspozycji uczestników targów oddany zostanie Meeting Bar - miejsce spotkań zaaranżowane w charakterze filmowego Hollywood.

Targi Event 2011 odbędą się w dniach 5 i 6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja.

– Na tegorocznych Targach Event zaprezentuje się wiele firm oferujących różnorodne produkty, usługi oraz pomysły na przygotowanie w pełni udanej imprezy, bez względu na jej wielkość i charakter. Targi powinien zatem odwiedzić każdy, kto zajmuje się organizacją wydarzeń firmowych, sportowych, politycznych, naukowych, artystycznych czy społecznych. Zwiedzający będą mieli doskonałą okazję, aby przejrzeć aktualne propozycje dostępne na rynku, poznać wprowadzane nowości, nawiązać kontakty biznesowe, a także by atrakcyjnie spędzić czas – mówi Dawid Chłopik, Project Manager Targów Event.

Oferta od A do Z

Wystawcy Targów Event 2011 zaprezentują bogaty wybór produktów i usług służących przygotowaniu różnorodnych imprez. Na stoiskach pojawią się oferty zewnętrznych nośników reklamowych, jak Backlighty, SuperNet czy rozwiązania pozwalające na precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej. Prezentowane będą różnorodne gadżety o charakterze upominkowym i reklamowym, np. czekoladki z czekoladowym personalizowanym nadrukiem. Nowością na sezon 2012 będą opaski ze zdrapkami do wykorzystania np. w konkursach czy system Ultra Security Skaner, który obok zabezpieczenia, weryfikacji i reklamy, spełnia również funkcje prewencyjne. Zaprezentuje się pierwsza w Polsce restauracja oraz firma cateringowa organizująca degustacje w absolutnych ciemnościach, które sprawiają, że wyostrzają się zmysły smaku, węchu i słuchu. Spośród obiektów na niecodzienny event warto wymienić choćby kompleks kartingowo-konferencyjny zlokalizowany na obrzeżach Chojnowskiego Parku Krajobrazowego. Odbywają się tu spotkania biznesowe, imprezy integracyjne, a także oferowane aktywne formy spędzania wolnego czasu na gokartach, torze quadowym, offroadowym, za sterami buggy, ekstremalnej jazdy Monster Truckiem i grze w paintball.

Na targach będą obecne firmy oferujące profesjonalną obsługę kawową imprez, mobilne kawiarnie oraz dystrybucję produktów spożywczo-delikasowych. Zaprezentują się wiodące firmy wykonujące pokazy barmańskie w stylu flair, a także przeprowadzające warsztaty i szkolenia w tym zakresie. Wśród ofert znajdą się m.in.: oświetlenia estradowe, teatralne, dyskotekowe, ekrany LED, usługi satelitarnych przekazów video, videokonferencji, telemostów, realizacji obrazu czy multimediów. Prezentowany będzie automat do robienia zdjęć – Flashbox – jako propozycja uatrakcyjnienia każdej imprezy. Pojawią się także firmy zajmujące się marketingiem zintegrowanym, organizujące akcje eventowe, konferencyjne i wyjazdowe, jak również firma projektująca i realizująca gry miejskie oparte na nowoczesnych technologiach internetowych. Ponadto na Targach Event 2011 będzie można zapoznać się z ofertą usług medycznych, bezpieczeństwa i ochrony, jak również agencji tłumaczy, modelek i hostess, agencji fotograficznych i stylistów. Całość propozycji wystawców została ujęta w cztery główne sektory: rozrywka, bezpieczeństwo i porządek, techniki oraz obiekty eventowe.

Event z atrakcjami

Podczas Targów Event, wzorem ubiegłorocznej edycji, powstanie Meeting Bar, którego wystrój tym razem będzie odzwierciedlał filmowy Hollywood. W tym eleganckim i komfortowym miejscu będzie można spróbować dobrych drinków, zrelaksować się przy muzyce czy porozmawiać w miłej atmosferze o sprawach biznesowych. Ponadto na niektórych stoiskach będzie można skosztować przygotowanej przez najlepszych baristów kawy, także w technice latte art, zdobione ładnymi wzorami. Nie zabraknie również niezwykle widowiskowych pokazów barmańskich w stylu flair. Tegoroczna edycja Targów Event będzie pierwszą, której wystawcy mogą wziąć udział w konkursie na najlepszą ofertę. Na laureatów będą czekać unikatowe logotypy „Najlepszy produkt Targów Event 2011” oraz atrakcyjne pakiety promocyjne.

– Targi Event to także szansa porozmawiania ze specjalistami, skorzystania z wiedzy ekspertów prezentowanej na organizowanych tu konferencjach, która z pewnością przyda się przy planowaniu i organizowaniu każdego eventu – zaznacza Dawid Chłopik.

Wiedza budująca sukces eventów

W tym roku na targach odbędzie się I Event Forum – konferencja „CSR i nowe technologie w służbie eventom”, które będzie okazją do rozmów nt. promocji eventów przez social media, społecznej odpowiedzialności biznesu czy sposobów, jak wywołać efekt „wow” przez multimedia. Spotkania biznesowe i nawiązanie kontaktów między przedstawicielami obiektów, usługodawcami z branży i organizatorami różnych imprez umożliwią z kolei warsztaty MP Fast Date. Event Managerów powinny zainteresować również warsztaty „Praktyczne zastosowanie menadżerskich technik motywacyjnych w pracy Event Managera”, a przede wszystkim konferencja „Event Manager – człowiek renesansu” poruszająca tematy z zakresu prawa, zarządzania i psychologii. Natomiast na pytanie jak dopasować event do potrzeb odbiorcy odpowie prezentacja „Event spersonalizowany – preferencje uczestnika: jak poznać, gdzie przechowywać, jak zarządzać?”. Dla przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za organizację eventów w miastach, gminach i powiatach dedykowana jest zwłaszcza konferencja „Biznes i samorząd – skuteczna PRomocja regionu”, nad którą Patronat Honorowy objął Marszałek Województwa Mazowieckiego, Adam Struzik.

Wstęp na targi

W tym roku Targom Event 2011 będzie towarzyszyła niezależna impreza – Targi WorldHotel 2011, prezentująca oferty dla obiektów noclegowych. Zwiedzający, którzy zarejestrują się na stronie www.targievent.pl/rejestracja, będą mogli skorzystać z bezpłatnego wstępu na obydwie imprezy targowe. Rejestracja on-line będzie aktywna do 3 października 2011 do godz. 12.00. Osoby, które zarejestrują się podczas targów, będą zobowiązane zakupić bilet w cenie 30 zł za każdy dzień imprezy, który upoważnia do uczestnictwa zarówno w Targach Event, jak i WorldHotel. Szczegółowe informacje na temat uczestnictwa w wydarzeniach towarzyszących Targom Event dostępne są na stronie www.targievent.pl. Na większość wydarzeń wstęp możliwy jest po dokonaniu wcześniejszego zgłoszenia.

 źródło: PR

Mieszczący się na wyspie okolonej fosą zamek wraz z 12 ha parkiem był w przeszłości jedną z najokazalszych rezydencji magnackich w Polsce. Był siedzibą króla Polski Stanisława Leszczyńskiego oraz książąt Sułkowskich. Sale paradne zamku wraz z wystawami eksponatów są udostępnione dla zwiedzających. Zamek jest obiektem konferencyjnym i miejscem organizacji wszelkiego rodzaju imprez firmowych i prywatnych. Posiada hotel w kategorii 3* oraz własną gastronomię z obszerną restauracją.

Wyobraź sobie miejsce, gdzie luksus spotyka się z nieskazitelną naturą. Hotel Żubrówka ****, położony na skraju Białowieskiego Parku Narodowego, to nie tylko przestrzeń idealna do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, ale także oaza spokoju i relaksu. Nowoczesne zaplecze konferencyjne, wykwintna kuchnia regionalna oraz szeroka gama atrakcji integracyjnych sprawiają, że każdy pobyt w tym wyjątkowym miejscu staje się niezapomnianym przeżyciem. Odkryj, jak połączyć efektywną pracę z chwilami odprężenia w otoczeniu dziewiczej przyrody!

Jaworowy Dwór to hotel gdzie znajdą Państwo Wyjątkowe połączenie
komfortu noclegowego i profesjonalnej przestrzeni konferencyjnej.
Położony jest w malowniczej okolicy Trębki Nowe, w odległości 40 km od
Warszawy. Oferujemy 20 wygodnych pokoi. Każdy pokój jest starannie
urządzony i wyposażony w udogodnienia, aby zapewnić komfortowy
wypoczynek