Best Western Zacieśnia Relacje z Klientami

Z początkiem marca 2012 roku, sieć Best Western Polska uruchomiła swój profil na jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych. Marka z ponad sześćdziesięcioletnią tradycją stawia po raz kolejny na rozwój i nowoczesne rozwiązania.

Otwarte w lutym br. pierwsze biuro Best Western w Polsce, będące siedzibą Regionalnego Dyrektora Sprzedaży Best Western na Polskę, było pierwszym krokiem na drodze do wzmocnienia komunikacji sieci z partnerami biznesowymi. Teraz przyszedł czas na pogłębianie relacji z klientami indywidualnymi.

Na profilu www.facebook.com/BestWesternPolska można znaleźć informacje odnoszące się do poszczególnych obiektów sieci, a także ciekawych inicjatyw. W najbliższym czasie planowane jest również uruchomienie dodatkowych aplikacji konkursowych.

Obecność na portalu Facebook to idealny sposób na komunikację zarówno z obecnymi, jak
i potencjalnymi gośćmi. Dzięki temu mamy szansę regularnie poznawać opinie klientów i na bieżąco informować o naszych działaniach. Wierzymy, że teraz jeszcze szybciej będziemy mogli odpowiadać na potrzeby naszych klientów
– mówi Gheorghe Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

Ten sposób interaktywnych relacji z gośćmi doceniły też poszczególne grupy tworzące sieć Best Western w wielu innych krajach, m. in. w Niemczech, we Włoszech czy Francji. Dodatkowo Best Western prowadzi międzynarodowy profil pod adresem www.facebook.com/BestWestern, gdzie zebrało się już ponad 294.000 osób obserwujących Fanpage. Można tu dokonać rezerwacji wszystkich obiektów należących do sieci, zlokalizowanych w 90 krajach na całym świecie, a także dowiedzieć się więcej na temat aktualnych promocji, konkursów i wydarzeń. 

Więcej informacji o sieci znajduje się na stronie www.bestwestern.pl 


 

O sieci Best Western

Best Western to największa sieć hoteli na świecie, założona w 1946 roku. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. To, co łączy obiekty działające w sieci to jakość i standard obsługi klientów oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Hotele mają możliwość przyłączenia się do jednej z trzech marek: Best Western, Best Western Premier oraz Best Western Plus – w zależności od poziomu świadczonych usług.

 

BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce. Obecnie funkcjonuje 18 hoteli Best Western w Finlandii, 3 na Litwie, 1 na Łotwie oraz 11 w Polsce. Do sieci Best Western należy ponad 4000 hoteli w 90 krajach na całym świecie, przyjmujących łącznie przeszło 400 000 gości każdego dnia.

Hotel Wyspiański to 3-gwiazdkowy obiekt, położony jest w świetnej lokalizacji, w sąsiedztwie Plant okalających Stare Miasto, co sprawia, że wszystkie główne atrakcje Krakowa są łatwo dostępne.

Hotel jest położony w samym sercu Warszawy, zaledwie kilka kroków
od Pałacu Kultury i Nauki, centrów biznesowych, kulturalnych
i turystycznych, przy skrzyżowaniu głównych ulic Warszawy -
Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich.

Położone w nowoczesnym biurowcu Brama Zachodnia, Centrum Konferencyjne WEST GATE to miejsce stworzone z myślą o biznesowych i edukacyjnych wydarzeniach na najwyższym poziomie. Do dyspozycji gości jest osiem nowoczesnych sal konferencyjnych, które można dowolnie aranżować dzięki modułowej konstrukcji. Jasne wnętrza z dostępem do światła dziennego, zaawansowane technologie multimedialne oraz wygodna lokalizacja w pobliżu Placu Zawiszy sprawiają, że organizacja spotkań, szkoleń czy konferencji staje się wyjątkowo komfortowa i efektywna.