Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.

We wszystkich hotelach Mercure w Polsce: w Gdańsku, Wrocławiu, Opolu, Mrągowie, Warszawie, Lublinie, Jeleniej Górze, Poznaniu, Toruniu, Częstochowie, Karpaczu i w Zakopanem na początku kwietnia rusza nowa kampania promocyjna Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure). Goście, którzy zdecydują się na rezerwację dwóch noclegów ze śniadaniem i dostępem do Internetu w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dostaną 40% zniżki na pobyt. Dodatkowo w pokoju będzie na nich czekać słodka niespodzianka  – bombonierka z ręcznie wyrabianymi czekoladowymi pralinami.

Z okazji wprowadzenia nowej kampanii promocyjnej Sweet Secret by Mercure w hotelowych restauracjach i barach pojawi się czekoladowe menu zawierające wyjątkową aromatyczną kawę podawaną z trzema pralinami,  czekoladowe ciasto z truskawkami i lodami do wyboru oraz  bombonierkę 11 czekoladek. Asortyment przygotowała manufaktura Chocoffee, która od ponad 80. lat słynie w Polsce z oferowania doskonałej jakości i unikalności swoich wyrobów. Frywolna pomarańcza z nutką pieprzu, czy Cynamonowe usta to tylko niektóre z propozycji. Cukiernicy Chocoffee szczególnie zachęcają do skosztowania praliny Mercure z malinowym nadzieniem i z dodatkiem chili. Unikatową bombonierkę ze specjalnie przygotowaną selekcją jedenastu czekoladek będzie można zakupić w restauracjach, barach i recepcjach wszystkich hoteli Mercure w Polsce.

„Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) to urozmaicona istniejąca oferta Ready to Visit. Tym razem oferujemy klinetom coś więcej niż tylko pobyt w naszych hotelach. Dostarczamy także wyjątkowych doznań i przeżyć, dzięki wyśmienitym czekoladowym wyrobom. Wierzymy, że takie połączenie pozostawi gościnność hoteli Mercure na długo
w pamięci gości.”–
powiedziała Inga Ganowska, Brand Manager sieci Mercure w Polsce.

Mercure to synonim niepowtarzalności. Każdy z 690 hoteli zlokalizowanych na całym świecie zachwyca indywidualnym stylem nawiązującym do kultury danego regionu. Doskonałe lokalizacje i równowaga pomiędzy klasyką a współczesnością, czynią z marki Mercure symbol wypoczynku w najlepszym stylu. Mercure to także podróż w krainę zmysłowych przyjemności, bogaty wybór regionalnych smaków zaspokoi najbardziej wyrafinowane gusty.

Nowa kampania Sweet Secret by Mercure wpisuje się w charakter marki proponując gościom czekoladowe wyroby lokalnej manufaktury Chocoffee. Wszystko zgodnie z filozofią Let Good Things Happen.

Promocja kampanii Sweet Secret by Mercure jest wspierana przez działania PR i w social media. Podczas Międzynarodowego Dnia Czekolady, 12 kwietnia zostaną zorganizowane konkursy na antenie Radia PIN oraz na portalu społecznościowym Facebook. Kampanię promuje seria działań e-commerce na www.acccorhotels.com i www.mercure.com

 

***

Mercure to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek hotelowych na świecie. Jest obecna w 51 krajach, dysponuje prawie 700 hotelami położonymi przede wszystkim w centrach miast, w pobliżu lotnisk lub w miejscach idealnie nadających się do wypoczynku: w górach, nadmorskich kurortach czy przy polach golfowych. W Polsce działa 12 hoteli Mercure, trzy- i czterogwiazdkowych.

www.mercure.com

Orbis to największa w Polsce firma hotelowa, operująca siecią blisko 60 hoteli, które oferują 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Etap oraz Orbis Hotels, które gwarantują wysoką jakość usług w obiektach o standardzie od jednej do pięciu gwiazdek. W skład Grupy Kapitałowej Orbis wchodzi także firma Orbis Transport, zajmująca się krótko- i długoterminowym wynajmem samochodów.

Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 400 hotelami z ponad 500 tys. pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all season/ibis Styles, Etap Hotel/ Formule 1/ibis budget, hotelF1 i Motel 6 a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – gwarantują zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.

www.accorhotels.com

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem

Pałac Żelechów jest kameralnym, luksusowym obiektem hotelowym położonym na terenie rozległego parku w województwie mazowieckim 87 km od Warszawy. Swoją wyjątkowość zawdzięcza połączeniu XVIII-wiecznej architektury oraz zabytkowego klimatu z perfekcyjnym, a także nowoczesnym wyposażeniem. To obiekt dla osób oczekujących najwyższego standardu, w ekskluzywnych, nowoczesnych wnętrzach.

Lemon Resort Spa to hotel butikowy zlokalizowany nad Jeziorem Rożnowskim, w jednym z najpiękniejszych regionów Polski – Pogórzu Rożnowskim, w miejscowości Gródek nad Dunajcem.