Konferencja CAiSE 2012 w Gdańsku

W dniach 25-29 czerwca odbyła się międzynarodowa konferencja CAiSE'12 (Conference on Advanced Information Systems Engineering) - www.caise2012.univ.gda.pl

W dniach 25-29 czerwca odbyła się międzynarodowa konferencja CAiSE’12 (Conference on Advanced Information Systems Engineering) – www.caise2012.univ.gda.pl

Organizatorem konferencji był  wieloletnich Ambasador Gdańsk Convention Bureau, profesor Stanisław Wrycza z  Katedry Informatyki Ekonomicznej Uniwersytetu Gdańskiego. Wydarzenie nawiązywało do  jubileuszu – 45lecia gdańskiej informatyki ekonomicznej i zostało zorganizowane we współpracy z Uniwersytetami w Barcelonie, Genewie i Utrechcie.

Tematem konferencji były usługi informatyczne. Pojęcie to ma coraz większe znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw, a projektowanie i rozwój usług i systemów informatycznych stają się kluczowymi czynnikami sukcesu organizacji. Systemy informatyczne są  kompleksową dziedzina, która wymaga nowego podejścia i interdyscyplinarnego myślenia. Celem konferencji było zgromadzenie badaczy i praktyków działających w branży inżynierii systemów informatycznych.

W konferencji wzięło udział  300 delegatów  z całego świata. Prelegenci z  z Europy Zachodniej, USA i Australii oraz z naszego regionu,  przedstawili swoje prezentacje w konferencji głównej w 14 sesjach tematycznych. Dodatkowo podczas konferencji miały miejsce dwa Keynote Speeches:
– Prof. Michele Missikoff, University of Rome “La Sapienza” – “Looking at Future Research Challenges in Enterprise Information Systems”
– Dr Krzysztof Kurowski, Poznan Supercomputing and Networking Center – “Challenges for future platforms, services and networked applications”

Ponadto w dwóch dniach poprzedzających konferencję CAiSE’12 odbyło się 10  warsztatów  i dwie konferencje jako wydarzenia towarzyszące kilkudniowemu spotkaniu.

W ramach programu towarzyszącego konferencji  delegaci  CAISE mieli okazję zwiedzić z przewodnikiem  Stare Miasto, Muzeum Bursztynu, Dwór Artusa oraz Ratusz Głównego Miasta. Jeden z wieczorów goście spędzili w Katedrze Oliwskiej wysłuchując koncertu organowego, a następnie kończąc dzień koktailem w ogrodzie przed Pałacem Opatów. Nie zabrakło także wieczoru w naszym kururocie – Sopocie, gdzie kontyunowano wieczór w  restauracji Hotelu Sheraton. Konferencja zakończyła się 28 czerwca uroczystą galą w Hotelu Hilton w Gdańsku.

Gdańsk Convention Bureau wspierało swojego Ambasadora na etapie organizacji konferencji m.in. pomagając przy wyborze miejsc na konferencję, kontaktując się z miejscowymi obiektami muzealnymi  oraz udostępniając materiały promocyjne dla delegatów i prelegentów. Panie Ambasadorze – serdecznie gratulujemy udanej konferencji i wyrażamy nadzieję na kolejne eventy!

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z p. Adrianą Kluczyńską kluczynska@gdanskconvention.pl


O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA – największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB

Gdańska Organizacja Turystyczna / Gdańsk Convention Bureau
tel.: +48 58 300-06-59, fax: +48 58 301-66-37
ul. Długi Targ 28/29, 80-830 Gdańsk, Polska
www.gdanskconvention.pl

Fabryka Wełny Hotel & Spa to wielofunkcyjny i nowoczesny obiekt konferencyjny położony
w samym sercu Pabianic,w malowniczej okolicy tuż pod Łodzią.
Stworzony dla gości ceniących sobie komfort, relaks jak również lubiących aktywnie spędzać czas. Hotel idealnie nadaje się do organizacji różnego rodzaju konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych czy bankietów.

Kreatywne centrum eventowe Concordia Design to wyjątkowe miejsce, które jest częścią centrum design i kreatywności. Łączymy wynajem przestrzeni z organizacją wydarzeń o nietypowej formie. Proponujemy takie scenariusze eventów, które nie tylko pozytywnie zaskakują uczestników, ale też wspierają założone cele.

Strefa biurowa znajduje się w nowoczesnym,przestronnym i w pełni wyposażonym trzykondygnacyjnym budynku.Oferujemy ponad 40 przestrzeni różnych rozmiarów od 25m2 do 58m2 mieszczących od 4 do 12 biurek,które mogą być idealnym miejscem dostosowanym do potrzeb zarówno niewielkich firm jak i większych organizacji.