Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award

Solidarność, morze, bursztyn i zamki gotyckie - w tegorocznej aplikacji do ICCA Best Marketing Award Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało swoją kampanię związaną z 4 produktami turystycznymi.

Ostatecznie zgłoszenie nie zostało zakwalifikowane  do ścisłego finału, ale dla zespołu GCB prace nad aplikacją konkursową były okazją do podsumowania pewnego etapu działań i wyznaczenia celów na przyszłość.
 
W pracy konkursowej opisano kampanię promocyjną opartą o 4 produkty turystyczne związane z Gdańskiem i Regionem. Wśród działań znalazły się między innymi: stworzenie na stronie GCB bazy produktów i usług związanych z morzem, bursztynem, zamkami gotyckimi i Solidarnością organizacja tematycznych study tours, prezentacja 4 produktów turystyki biznesowej podczas road show, nagranie filmów promocyjnych dostępnych na kanale Youtube oraz wiele innych.
 
Główną ideą kampanii było zaangażowanie do działań lokalnych PCO (Profesjonalnych Organizatorów Kongresów) oraz usługodawców związanych z branżą hotelarską, konferencyjną oraz gastronomiczną i ten efekt został osiągnięty. W krótkim okresie czasu w bazie GCB pojawiło się ponad 20 ofert nawiązujących do 4 produktów turystycznych, kolejne są w przygotowaniu. Produkty i usługi można zgłaszać poprzez specjalny formularz dostępny na stronie GCB www.gdanskconvention.pl – OFERTY TURYSTYKI BIZNESOWEJ, do czego gorąco zachęcamy.
 
Działania GCB związane z kampanią promocyjną w oparciu o 4 produkty turystyki biznesowej będą kontynuowane również w przyszłym roku. GCB planuje między innymi organizację kolejnych tematycznych study tour oraz większe wykorzystanie mediów społecznościowych.
 
Prestiżowa nagroda ICCA Best Marketing Award przyznawana jest co roku za unikalne działania dotyczące promocji miast i regionów, jako destynacji konferencyjnych. W konkursie mogą wziąć udział jedynie członkowie ICCA.

 

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA – największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB

Misja
Naszą misją jest stworzenie miejsca, dzięki któremu nasza społeczność może inwestować w rozwój osobisty oraz rozwój swojej firmy.

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty

Fabryka Wełny Hotel & Spa to wielofunkcyjny i nowoczesny obiekt konferencyjny położony
w samym sercu Pabianic,w malowniczej okolicy tuż pod Łodzią.
Stworzony dla gości ceniących sobie komfort, relaks jak również lubiących aktywnie spędzać czas. Hotel idealnie nadaje się do organizacji różnego rodzaju konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych czy bankietów.