Konferencja prasowa poświęcona badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka

Serdecznie zapraszamy na konferencję prasową poświęconą badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka.

Serdecznie zapraszamy na konferencję prasową poświęconą badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka.

Na konferencji przedstawione zostaną badania dotyczące satysfakcji klienta linii lotniczych.

Gold Standard. Turystyka
Wręczenie wyróżnień dla podsektora LINIE LOTNICZE oraz towarzysząca im konferencja prasowa omawiająca wyniki. piątek, 4 kwietnia 2008, godz. 12.00
Warszawa, Centrum Zielna, 6 piętro, sala Europa

GOLD STANDARD to niezależne, profesjonalne badania satysfakcji Klientów – użytkowników prezentowanych produktów i usług. Nie prowadzimy testów technicznych, porównawczych ani laboratoryjnych. Badamy WYŁĄCZNIE SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW – użytkowników. Nagroda GOLD STANDARD oznacza, że dany produkt daje jego użytkownikom PEŁNĄ SATYSFAKCJĘ z jego używania.

www.goldstandard.pl

Serdecznie zapraszam

Monika Osinkowska
Communication Manager
___________________________________________
MMT Management Sp. z o.o. – Spółka komandytowa
ul. Zeusa 81, 01-497 Warszawa
tel. (022) 638-09-86, fax: (022) 638-08-78
kom. +48 501 464 590
www.mmt.net.pl
 

Centrum Szkoleniowo Noclegowe HHM (Hegelmann.) oferuje ponad 700 miejsc noclegowych.
Wszyscy mogą tu odpocząć , zregenerować siły i przygotować się do dalszej podróży.

Hotel Scandic Gdańsk znajduje się naprzeciwko dworca kolejowego Gdańsk Główny oraz zaledwie 800 metrów od słynnego Żurawia nad Motławą. Z przystanku autobusowego znajdującego się przed hotelem można w 20 minut dostać się na lotnisko. Ergo Arena położona jest 8 km od hotelu.