TURYSTYKA – GOLD STANDARD 2008

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA.

 

21 marca w Warszawie na konferencji prasowej nastąpiło ogłoszenie wyników. Nagrodzone marki zostały odznaczone specjalnym godłem promocyjnym.

 

To właśnie British Airways i Wizz Air zostały wyróżnione godłem Gold Standard. Obie firmy zdobył 4 na 5 możliwych gwiazdek.


Gold Standard jest to nagroda satysfakcji Klienta. Zostaje przyznana na podstawie badań prowadzonych właśnie przez TNS OBOP

Organizatorem konkursu jest firma MMT Management.


                                           

MMT Management Sp. z o.o. – Spółka komandytowa
ul. Zeusa 81, 01-497 Warszawa
tel. (022) 638-09-86, fax: (022) 638-08-78
kom. +48 501 464 590
www.mmt.net.pl

Pałac Wojanów to nowoczesne centrum konferencyjne osadzone w murach romantycznej rezydencji dworskiej. Kompelks hotelowy dysponuje 3 salami konferencyjnymi, 2 bankietowymi, 91 pokojami dla 196 gości oraz strefą SPA&Wellness

Kuter Port to stale rozwijający się ośrodek, posiadający nieograniczone możliwości aranżacji ponad 30 ha powierzchni w zakresie organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń w plenerze i w przestrzeni zamkniętej.

Hotel ibis Styles umiejscowiony jest w centrum Wrocławia, vis-a-vis dworca kolejowego i tylko 1,5km od Rynku i 10 km od lotniska. Jest idealnym miejscem dla podróżujących biznesowo i turystycznie, a także rodzin z dziećmi.