TURYSTYKA – GOLD STANDARD 2008

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA

Do końca lutego OBOP prowadził badania dla firm w zakresie satysfakcji klientów z usług i produktów branży turystycznej. Badaniami objęto takie podsektory jak: linie lotnicze, biura podróży, hotele, obiekty konferencyjne oraz ośrodki SPA.

 

21 marca w Warszawie na konferencji prasowej nastąpiło ogłoszenie wyników. Nagrodzone marki zostały odznaczone specjalnym godłem promocyjnym.

 

To właśnie British Airways i Wizz Air zostały wyróżnione godłem Gold Standard. Obie firmy zdobył 4 na 5 możliwych gwiazdek.


Gold Standard jest to nagroda satysfakcji Klienta. Zostaje przyznana na podstawie badań prowadzonych właśnie przez TNS OBOP

Organizatorem konkursu jest firma MMT Management.


                                           

MMT Management Sp. z o.o. – Spółka komandytowa
ul. Zeusa 81, 01-497 Warszawa
tel. (022) 638-09-86, fax: (022) 638-08-78
kom. +48 501 464 590
www.mmt.net.pl

Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane to wyjątkowy kompleks hotelowy położony u podnóża Tatr, na wzniesieniu - Antałówce – co pozwala na rozkoszowanie się malowniczymi, górskimi krajobrazami z okien pokoi hotelowych.

Nowoczesny hotel Mercure Wrocław Centrum położony jest w kulturalnym,
handlowym i komunikacyjnym centrum Wrocławia – w sąsiedztwie największych
atrakcji turystycznych miasta, takich jak Rynek i Ostrów Tumski,
Muzeum Narodowe wraz z Panoramą Racławicką. Hotel oddalony jest 11 km
od międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław im. Mikołaja Kopernika,
a od dworca kolejowego i autobusowego jedynie 1 km. Do dyspozycji gości
hotelowych oddany jest monitorowany parking na ponad 200 miejsc.