II Międzynarodowa Konferencja Fundraisingu w Gdyni 18-19.04.2008

II Międzynarodowa Konferencja Fundraisingu odbędzie się w dniach 18-19 kwietnia 2008 r. w Gdyni. To już druga impreza tej rangi organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu podczas, której uczestnicy z Polski będą mieli możliwość uczyć się od najlepszych fundraiserów na świecie.

II Międzynarodowa Konferencja Fundraisingu odbędzie się w dniach 18-19 kwietnia 2008 r. w Gdyni. To już druga impreza tej rangi organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu podczas, której uczestnicy z Polski będą mieli możliwość uczyć się od najlepszych fundraiserów na świecie.

 

Jest to doskonała okazja spotkania się w jednym miejscu polskich fundraiserów, czyli osób zajmujących się pozyskiwaniem funduszy na realizację inicjatyw społecznych i dobroczynnych. Istnieje zatem możliwość wymiany informacji i spojrzenia przez pryzmat osób pracujących na podobnych stanowiskach i spotykających się z podobnymi zagadnieniami w różnych organizacjach.

Wśród zaproszonych wykładowców są m.in. Ken Phillips (Organization Futures LLC, USA), Jon Duschinsky (Europejskie Stowarzyszenie Fundraisingu, Francja), Dymitry Daushev (WWF, Rosja), Grzegorz Gruca (Polska Akcja Humanitarna), Ks. Wojciech Żmudziński (Centrum Arrupe), Michał Rżysko (Fundacja Świętego Mikołaja), a także przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu: Robert Kawałko (Prezes Zarządu), Jerzy Mika (Szef Działu Szkoleń) i Ewa Sobczyk (Członek Zarządów: PSF i Stowarzyszenia “Wiosna”).

Honorowy patronat nad imprezą objęli: Marszałek Województwa Pomorskiego Jan Kozłowski, Wiceprezydent Gdyni Michał Guc, Ksiądz Arcybiskup Tadeusz Gocłowski i Senator RP Dorota Arciszewska-Mielewczyk, a wśród zaproszonych gości są także Prezydent Lech Wałęsa i Premier prof. Jerzy Buzek.

 

Szczegółowe informacje na stronie : www.fundraising.org.pl

 

Malowniczo położony nad brzegiem jeziora, w otulinie Mazurskiego Parku Krajobrazowego czterogwiazdkowy Hotel Robert’s Port Lake Resort & SPA jest idealnym miejscem wypoczynku na Mazurach.

Wygodne, klimatyzowane pokoje, wyśmienita kuchnia, restauracja z przeszkloną podłogą z widokiem na basen i panoramicznym widokiem na jezioro, przestronne i doskonale wyposażone sale szkoleniowe, ciekawe możliwości spędzania wolnego czasu oraz teren otoczony zielenią i lasami będą gwarancją udanego pobytu.

Event Hall w Fabryce Norblina to wyjątkowa przestrzeń eventowa w Warszawie, gdzie industrialny styl spotyka się z nowoczesnymi rozwiązaniami. Na ponad 600 m² można zorganizować różnorodne wydarzenia, od konferencji i bankietów po premiery filmowe. Do dyspozycji gości są sale kinowe z systemem Dolby Atmos®, przestronne lobby oraz 14-metrowy bar serwujący autorskie koktajle. Nowoczesne zaplecze audiowizualne, cateringowe i profesjonalna obsługa w zabytkowym otoczeniu Fabryki Norblina gwarantują unikatowy charakter każdego eventu.

Idealne miejsce do zatrzymania się podczas imprez na Stadionie Narodowym. Niedaleka stacja metra Trocka umożliwia szybki dojazd do centrum. Stare Miasto w zasięgu ręki. Dogodny dojazd do centów handlowych Arkadia i M1.