Branża turystyczna zaangażowana w szkolenia

Nie od dziś wiadomo, że w zarówno turystyka, hotelarstwo, jak i gastronomia to takie branże, w których trzeba nieustannie podnosić kwalifikacje, zmieniać oferty czy poszerzać obszar działania – wszystko po to, aby utrzymać się w czołówce usługodawców i tym samym zapewnić wysokie zyski.

Już samo pojęcie „usługa hotelowa” zmieniło się tak bardzo na korzyść gości, że trudno tu mówić o szablonowym podejściu do obsługi klienta, a o bardzo spersonalizowanym traktowaniu każdej dokonanej rezerwacji. Jedni zadowolą się noclegiem i pysznym obiadem, a inni będą chcieli dodatkowo spędzić aktywnie czas przed zaśnięciem czy zażyczą sobie masażu tajskiego po ważnej rozmowie biznesowej. W tej branży nic już nie dziwi, dlatego ciągła gotowość do spełniania zachcianek gości musi być poparta doskonałym wykształceniem, kulturą osobistą i stałym poszerzaniem wiedzy o kolejne obszary.

Podobnie wygląda sprawa w przypadku obsługi gości czy to w restauracji hotelowej czy też w barze. Działanie musi być tak poprowadzone, aby i klient był zadowolony oraz zysk utrzymywał się na wysokim poziomie. Szkolenia z obsługi gości i nienagannego prowadzenie finansów w tym wypadku są normą i trzeba przyznać, że te są organizowane w hotelach dla personelu i to dość często.

Istotne jest również uczestnictwo w targach branżowych na których nie tylko można „podejrzeć” konkurencję, zdobyć nowe intratne kontrakty, ale także na własne oczy zapoznać się z panującymi trendami, a wszystko po to, aby w szybkim tempie wprowadzić zmiany u siebie w obiektach i znów cieszyć się komplementami zadowolonych gości hotelowych. A jak wiadomo w dzisiejszych czasach opinie na temat pobytu w hotelach są na wagę złota.

Branża turystyczna to bardzo otwarty na nowości sektor naszej gospodarki, o czym świadczy chociażby obecność jej w najróżniejszych nośnikach przekazu, jak na przykład w serwisach społecznościowych typu Facebook czy Google +, w telewizji oraz w ogólnopolskiej i zagranicznej prasie.

Poniżej przedstawiamy dwa przykładowe obiekty szkoleniowe zlokalizowane w Polsce, gdyż czasami warto zorganizować szkolenie poza własnymi murami.

Centrum Szkoleniowe Twins

Warszawa
Ponad 80 noclegów, 4 wygodne sale szkoleniowe i tereny plenerowe na eventy

Centrum Szkoleniowe “Jałowcowa Góra”
Dobczyce k Krakowa
7 sal szkoleniowych, 140 miesjsc noclegowych i centrum SPA.

 

Inne sale i polecane obiekty szkoleniowe



 

M-S-M

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.

Hotel Wisła Premium to Hotel 3* to kameralny hotel na 100 osób. Specjalizujemy się w wszelkiego rodzaju szkoleniach i konferencjach.
- 42 pokoje i apartamenty
- 120 miejsc konferencyjnych na 4 salach
- nagradzana restauracja
- strefa relaksu: sauna sucha, łaźnia parowa, jacuzzi
- szerokopasmowe wifi, darmowy parking, billard

Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane to wyjątkowy kompleks hotelowy położony u podnóża Tatr, na wzniesieniu - Antałówce – co pozwala na rozkoszowanie się malowniczymi, górskimi krajobrazami z okien pokoi hotelowych.