Gdańsk, Polska – w Finale międzynarodowego konkursu

Ogłoszeni zostali Finaliści międzynarodowego konkursu

ICCA Best Marketing Award (Finał 5/6 listopada 2013), prestiżowej nagrody przyznawanej co roku za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miast, regionów lub produktu. Każdego roku o Finał walczą destynacje z całego świata. Międzynarodowa Kapituła konkursu zwraca szczególną uwagę na innowacyjność projektu, nietypowe podejście do biznesu, profesjonalizm zespołu prowadzącego projektu oraz ROI (Return on Investment).


Wśród finalistów tegorocznego konkursu jest GDAŃSK / POLSKA, a dokładniej projekt CSR Gdańsk Convention Bureau / Gdańskiej Organizacji Turystycznej – Gdansk Christmas Baubles (galeria), zrealizowany podczas największych europejskich targów turystyki biznesowej EIBTM 2012 w Barcelonie. Pozostali finaliści to: Melbourne Convention Bureau (Australia), Palais des Congres de Montreal (Kanada), VisitDenmark (Dania).

To wyróżnienie i podkreślenie aspiracji Polski do bycia czołowym wschodnioeuropejskim rynkiem spotkań biznesowych. Od kilku widoczna jest efektywna i profesjonalna promocja Polski jako całości oraz poszczególnych miast oraz zintensyfikowanie prac w obszarze turystyki biznesowej. Jeden z liderów – Gdańsk Convention Bureau/GOT – został nominowany w gronie światowych profesjonalistów branży, tym bardziej cieszy polski sukces!  W  jednej z poprzednich edycji konkursu w finale znalazł się projekt prowadzony przez Poland Convention Bureau/POT.

Gdańskie Bombki

Projekt Gdansk Christmas Baubles polegał na wypromowaniu miasta Gdańska na targach EIBTM poprzez zaangażowanie wszystkich wystawców, hosted buyers oraz pozostałych osób odwiedzających targi w świąteczną akcję charytatywną. Projekt zakładał zebranie regionalnych upominków, które wystawcy i tak masowo przywożą na targi oraz przekazane ich dzieciom z hiszpańskiej organizacji wspierającej edukację i rozwój młodzieży wychowujących się w trudnych środowiskach.

Dodatkowo, Gdańsk Convention Bureau/GOT zakupiło materiały szkolne i zachęciło współwystawców, aby również przekazali prezenty ze swoich regionów. Inicjatywa została zauważona przez organizatorów, środki finansowe podwojone dzięki partnerom, a cała kampania wypromowana także poprzez Reed Exhibition (organizatora targów EIBTM). Ponadto goście zostali zaproszeni na gdańskie stoisko, gdzie mogli w świątecznej atmosferze przygotować i ozdobić własną bombkę dla dzieci. Zainteresowanie całą akcją było ogromne! Uczestnicy targów chętnie przekazywali materiały dla dzieci, a malowanie bombek wyzwoliło w gościach gdańskiego stoiska mnóstwo pozytywnej energii i kreatywności!

“Efekt kampanii jest fenomenalny. Wspólne z EIBTM sprawdziliśmy jej zasięg. Według naszych danych informację o Gdańsku otrzymało potencjalnie 625 000 osób, w tym przedstawiciele stowarzyszeń i korporacji obecni na targach. Ponadto o Gdańsku rozpisała się międzynarodowa prasa. Pomysł na Gdańsk Christmas Baubles w moim odczuciu był genialny w swojej prostocie” – Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau/GOT.

Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau/GOT dodaje, że “efekt projektu Christmas Baubles, z jednej strony zaskoczył nas wszystkich, z drugiej jednak Gdańsk od zawsze kładł nacisk na relacje interpersonalne, które są podstawą do budowania relacji biznesowych. W projekcie tym pokładaliśmy duże nadzieje, tym bardziej nominacja cieszy”. 

Finał w Szanghaju! – Zwycięzcę konkursu poznamy 6 listopada

Przed Gdańsk Convention Bureau/GOT ostatni etap konkursu – prezentacja przed 1000 osobową publicznością podczas zbliżającego się Kongresu ICCA. Głosować będzie zarówno konkursowe Jury, jak i sami delegaci. Zwycięzca otrzyma możliwość bezpłatnej promocji Miasta w magazynie Bedouk oraz na 6 portalach dedykowanych organizatorom spotkań z: Francji, Ameryki, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch oraz Niemiec, reklamę w licznych publikacjach ICCA oraz możliwość korzystania z logo ICCA Winner BMA przez 1 rok. Całość szacuje się na około 20 000 EUR. Dodatkowo Polska będzie promowana na prezentacji podczas Kongresu ICCA w gronie najwyższej klasy profesjonalistów branży spotkań, organizatorów kongresów, stowarzyszeń.

Trzymamy kciuki za Gdańsk, za Polskę!

 

Przypisy:

. ICCA – International Congress and Convention Association, największe branżowe stowarzyszenie na świecie. Ponad 1000 członków, z ponad 90 krajów. Międzynarodowa platforma współpracy i wymiany doświadczeń. www.iccaworld.com

. Best Marketing Award – www.bma.iccaworld.com

. Bedouk – Sponsor konkursu Best Marketing Award www.bedouk.com

Hotel zlokalizowany jest na północny-wschód od Łodzi, 14 km od centrum miasta. Usytuowany jest przed wjazdem do Strykowa przy trasie Łódź - Łowicz - Warszawa. Stanowi doskonałą bazę dla odwiedzających nie tylko Łódź, ale także znane wsrod turystów miejscowości historyczne - Arkadię Nieborów, Żelazową Wolę czy Niepokalanów.

Hotel ma 194 miejsca noclegowe w

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.