Program konferencji SBE: “Event jako narzędzie biznesowe w promocji miast i regionów” w ramach Meetings Week Poland

Stadion Narodowy, 18 marca 2014 r. 09:00 – 17:00

Stowarzyszenie Branży Eventowej, instytucja ukierunkowana na budowanie pozytywnego wizerunku polskiego rynku organizacji eventów, jego popularyzację i profesjonalizację, a także edukację branżową,  już po raz drugi uczestniczy w organizacji Meetings Week Poland, będącego wspólnym projektem stowarzyszeń branży spotkań. W ramach wydarzenia SBE przygotowało konferencję oraz panel dyskusyjny z udziałem m.in. przedstawicieli wybranych urzędów miast i województw oraz mediów, których tematem będzie znaczenie i rola eventów w marketingu miejsc. Wydarzenie odbędzie się w ramach Meetings Week 18 marca br. na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną  przedsiębiorczość oraz samorządy.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

Koszt udziału: 290 zł.

Zniżki dla członków SBE, SOIT, MPI, SKKP: 145 zł

Meetings Week Pass (udział we wszystkich wydarzeniach): 435 zł.

Harmonogram:

09:00-09:15 – Rejestracja i powitalna kawa 

09:30-10:00  – Przywitanie – Anna Nowakowska (Członek Zarządu SBE)

Prelekcja 1: Znaczenie eventu w promocji miast i regionów.

Prelegent:   Olga Pietrzak (Agencja Power)

10:00-10:30 

Prelekcja 2: Marketing miejsca czy promocja miejsca?

Prelegent: Grzegorz Kiszluk  (Redaktor Naczelny Magazynu BRIEF, organizator Welcome Festiwal)

10:30-11:00

Prelekcja 3: “Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – case study

Prelegent: Katarzyna Pacholak (niezależny konsultant)

11:00-11:45

Prelekcja 4: Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki

Prelegenci: Piotr Jakubowski (Burmistrz miasta Mikołajki), Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji Urząd Miasta i Gminy Mikołajki) oraz Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX)

11:45-12:00 przerwa kawowa

12:00-13:00 Event jako narzędzie marketingowe do budowania silnej marki miejsca, która przyciąga turystów, inwestorów oraz przyczynia się do rozwoju eksportu  – Panel dyskusyjny

Prowadząca: Katarzyna Gembalik-Kinas (zast. Red. Nacz. BRIEF for POLAND)

Goście:

Izabela Stelmańska, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego

Krzysztof Komorski,  Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, Urząd Miasta Lublin 

Łukasza Napora – dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Audioriver Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu “Brief” i “Brief for Poland”

13:00-13:45

Prelekcja 5: Promocja regionu poprzez Event sportowy na przykładzie Mistrzostw Świata w piłce siatkowej Plażowej Stare Jabłonki

Prelegent: Kamil Sapeta (Manager ds. Rozwoju Grupy Anders)

13:45-14:30

Prelekcja 6: Industriadafestiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu.

Prelegent: Adam Hajduga (Kierownik  Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury)

14:30 – 15:15 lunch

15:15 – 16:00

Prelekcja 7: Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu – Karolina Zuzaniuk  (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie)    

16:00 – 16:40 

Prelekcja 7: Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów

Prelegent: Wojtek Lewandowski (Smak  i Tradycja, producent eventów kulinarnych)

16:40 podsumowanie i zakończenie

Informacje o prelegentach: https://meetingsweek.syskonf.pl/prelegenci1803 

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest Inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych.

 

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.

Event Hall w Fabryce Norblina to wyjątkowa przestrzeń eventowa w Warszawie, gdzie industrialny styl spotyka się z nowoczesnymi rozwiązaniami. Na ponad 600 m² można zorganizować różnorodne wydarzenia, od konferencji i bankietów po premiery filmowe. Do dyspozycji gości są sale kinowe z systemem Dolby Atmos®, przestronne lobby oraz 14-metrowy bar serwujący autorskie koktajle. Nowoczesne zaplecze audiowizualne, cateringowe i profesjonalna obsługa w zabytkowym otoczeniu Fabryki Norblina gwarantują unikatowy charakter każdego eventu.

Pensjonat Wulpink to malowniczo położony obiekt nad Jeziorem Wulpińskim. Jest to urokliwe miejsce, idealne dla wszystkich, którzy szukają kameralnego miejsca do wypoczynku, a także dające znakomite warunki dla uprawiania sportów wodnych, jak i wszelkich innych form rekreacji w zielonym otoczeniu i bliskim kontakcie z naturą.