Konferencja w restauracji – plusy i minusy

Dobrych miejsc do organizacji konferencji jest sporo. Aby wydarzenie było w pełni udane, warto wybrać takie, które zapewni nie tylko odpowiednią przestrzeń, ale także dodatkowe usługi dla pełnego zadowolenia uczestników. Właśnie dlatego coraz częściej konferencje organizowane są w restauracjach.

Konferencja konferencji nierówna, dlatego przy poszukiwaniu optymalnego miejsca do jej urządzenia, warto określić swoje podstawowe wymagania. Pod uwagę należy brać liczbę uczestników przedsięwzięcia, jego formę, wskazać szacunkowy budżet oraz poboczne usługi, na przykład bazę noclegową, wyżywienie, atrakcje, na przykład wycieczki lub imprezy integracyjne. Z tak przygotowaną listą można wziąć się za poszukiwania odpowiedniego lokalu. Kiedy tym najlepszym będzie restauracja?

Profesjonalne zaplecze konferencyjne

Aby urządzenie konferencji w restauracji było możliwe, musi ona posiadać odpowiednie sale. Najczęściej w tym przypadku przedsięwzięcie nie jest organizowane bezpośrednio na sali restauracyjnej, ale w osobnych salach konferencyjnych ze sprzętem – flipchartami, urządzeniami nagłośnieniowymi, projektorami, komputerami, ekranami. Warto sprawdzić przy tym liczbę osób w salach dla pożądanego ustawienia stolików i krzeseł, ponieważ nie każda restauracja dysponuje dużymi przestrzeniami.

Elegancka przestrzeń na imprezy firmowe

Świetnym wyborem, zwłaszcza gdy celem organizatora dodatkowo jest wywarcie dobrego wrażenia na uczestnikach konferencji, jest wybranie prestiżowych restauracji. W przypadku Krakowa atrakcyjną propozycję ma Restauracja Avangarda, która znajduje się przy ulicy Zyblikiewicza w centrum miasta. Restauracja mieści się w neorenesansowym budynku będącym niegdyś Kasynem Oficerskim wojsk austriackich, gdzie odbywały się spotkania towarzyskie, artystyczne i działała restauracja. O organizacji konferencji można poczytać więcej pod tym adresem.

Wyśmienita kuchnia zamiast przerwy kawowej

Chociaż w restauracjach także można otrzymać pełną obsługę w ramach przerwy kawowej, to szczególnie są to miejsca polecane wtedy, gdy liczy się przede wszystkim przyjęcie gości wyśmienitymi daniami podczas obiadu czy kolacji. Wiele restauracji serwuje wyborne dania kuchni polskiej czy kuchni regionalnych, więc wybór takiej oferty może być strzałem w dziesiątkę przy konferencji międzynarodowej – podczas niej uczestnikom przybywającym z zagranicy można zaprezentować bliżej nasze specjały.

Zatem restauracja może być również świetnym miejscem do organizacji konferencji biznesowej. Chociaż nie sprawdza się w każdym przypadku, to wtedy, gdy liczy się komfort i zadowolenie gości, może być najlepszym rozwiązaniem.



Hotel Wisła Premium to Hotel 3* to kameralny hotel na 100 osób. Specjalizujemy się w wszelkiego rodzaju szkoleniach i konferencjach.
- 42 pokoje i apartamenty
- 120 miejsc konferencyjnych na 4 salach
- nagradzana restauracja
- strefa relaksu: sauna sucha, łaźnia parowa, jacuzzi
- szerokopasmowe wifi, darmowy parking, billard

Hotel Amber*** usytuowany jest na wzgórzu w samym środku Gdańska, zaledwie 2 km od Głównego Miasta w spokojnej dzielnicy Suchanino, przy ul. Powstańców Warszawskich 45. Oferujemy zakwaterowanie w standardzie trzygwiazdkowym dla osób podróżujących biznesowo oraz turystycznie. Hotel posiada własny duży parking również dla autokarów bezpłatny dla gości hotelowych.

Misja
Naszą misją jest stworzenie miejsca, dzięki któremu nasza społeczność może inwestować w rozwój osobisty oraz rozwój swojej firmy.