Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations po raz kolejny w Polsce

Dla osób, które na co dzień pracują w branży opakowań, kwiecień tego roku upłynął zapewne na niecierpliwym oczekiwaniu na Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations 2015.

Jest to największa w swoim rodzaju impreza w Europie Środkowo – Wschodniej, która odbyła się w Hali Expo XXI w Warszawie, a tegoroczna edycja była jej siódmą. W ubiegłym roku swoją ofertę podczas targów przedstawiło ponad 150 wystawców, a liczba gości – lokalnych przedsiębiorców, ale też przedstawicieli firm z całego świata, przekroczyła 3800.

Nowości i usprawnienia
W celu ułatwienia bezpośredniej komunikacji między producentami a odbiorcami i klientami, przestrzeń targowa została podzielona na strefy tematyczne. To z kolei pozwoliło gościom, którzy zdecydowali się pojawić w Hali Expo w dniu Targów, na łatwe odnalezienie właściwych produktów w kilku czytelnie oznaczonych strefach: Labelling, Co – packaging, Logispack, Luxpack. Podczas tegorocznej edycji zwiedzający mogli zapoznać się z jeszcze jedną strefą, Safetypack, której profil związany jest z
różnymi aspektami dotyczącymi bezpieczeństwa przesyłanych pocztą produktów. Oferta składa się między innymi:
● z bezpiecznych opakowań,
● opakowań zabezpieczonych przed niepożądanym otwarciem oraz utrudniających otwieranie przez dzieci,
● systemów zamykania (w tym ponownego zamykania),

  • wyczuwalnych dotykiem ostrzeżeń o niebezpieczeństwie,
    ● opakowań przeznaczonych dla substancji niebezpiecznych.

    Nie zapomniano także o studentach – młodych projektantach, którzy marzą, by zaistnieć w branży opakowaniowej jeszcze w trakcie trwania nauki. Udział w Targach dał im rzadką okazję by nawiązać pierwsze kontakty branżowe i sprawdzić swoje dotychczasowe umiejętności designerskie.

    Co cieszy się największym zainteresowaniem?
    Klienci i pasjonaci zainteresowani tematem opakowań, chcą przede wszystkim dowiedzieć się jakich innowacji w dziedzinie opakowań mogą się już spodziewać, a zmiany i ulepszenia mogą dotyczyć nawet najdrobniejszego szczegółu: etykiet, materiałów, technologii produkcji oraz samych opakowań. Dla tych osób, stworzono specjalnie oznaczone stoiska, na których swą ofertę prezentowały firmy propagujące nowatorskie rozwiązania i produkty. Podczas Targów odbyły się również warsztaty „Jak opakować brandy” , podczas których słuchacze zaznajomili się ze strategią zarządzania własną marką i sposobami na budowanie jej właściwego wizerunku, a także z projektowaniem, produkcją i uszlachetnianiem opakowań. Sporo też było przydatnej teorii – np. wyjaśnione zostało pojęcie designu świadomego i pokazane zostały efekty różnych metod zdobienia druku. Niewątpliwie ciekawym zagadnieniem było także przybliżenie rozwiązań do zabezpieczania produktu i ochrony marki, które można wprowadzić, jeśli opakowania są zadrukowane cyfrowo.

Przy współpracy z http://www.rajapack.pl/

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.

Idealne miejsce do zatrzymania się podczas imprez na Stadionie Narodowym. Niedaleka stacja metra Trocka umożliwia szybki dojazd do centrum. Stare Miasto w zasięgu ręki. Dogodny dojazd do centów handlowych Arkadia i M1.

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.