Dobry zespół i skuteczny marketing – szkolenia podczas Targów WorldHotel

Organizator 8. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel, firma MT Targi Polska, zaprasza do udziału w szkoleniach z zakresu zarządzania personelem i marketingu. Te propozycje to odpowiedź na potrzebę stałego podnoszenia kwalifikacji zespołu niezbędnych do prowadzenia rentownego biznesu w branży hotelarskiej. Targi WorldHotel odbędą się w dniach 13-15 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Uczestnicy Targów WorldHotel będą mieli okazję nie tylko zapoznać się z ofertą wystawców, lecz także skorzystać ze specjalistycznych szkoleń z zakresu zarządzania personelem i marketingu. Organizator wydarzenia zaprosił do współpracy specjalistów i praktyków, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem. Szkolenia skierowane są do osób zarządzających hotelami, skorzystają także managerowie i specjaliści ds. marketingu.

Pozyskaj najlepszy zespół

Szkolenie pt. „Rekrutacja i zarządzanie zespołem w hotelu i restauracji”, organizowane przez Akademię Hotelarza, umożliwi uczestnikom poznanie sprawdzonych metod rekrutacji personelu i weryfikacji umiejętności kandydatów do pracy. Dodatkowo będą mogli dowiedzieć się jak ograniczać rotację pracowników, planować zatrudnienie w poszczególnych pionach hotelu, a także rozliczać pracowników z powierzonych obowiązków.

Szkolenie odbędzie się 13 października br. o godz. 12.00. Koszt uczestnictwa wynosi 250 zł netto, a dla prenumeratorów magazynu „Hotelarz” i członków IGHP 199 zł netto.

Siła marketingu

Kolejną propozycją edukacyjną jest warsztat pt. „Marketing hotelowy 2015”, podczas którego organizatorzy odniosą się do kluczowych w branży hotelarskiej zagadnień. Wśród nich znajdą się takie kwestie jak: sposoby przyciągania uwagi klienta, poprawa pozycjonowania strony internetowej, najczęściej popełniane błędy podczas redagowania witryny, zasady korespondencji mailowej z klientami czy zarządzanie reputacją w sieci. Eksperci z Grupy eholiday.pl przedstawią również przykłady skutecznych kampanii reklamowych w serwisie noclegowym oraz dane na temat internautów poszukujących noclegów w Warszawie i okolicach.

Spotkanie odbędzie się 14 października br. o godz. 11.00. Udział w warsztatach jest bezpłatny, należy dokonać wcześniejszej rejestracji na stronie www.travel20.pl.

HoReCa Marketing Forum 2015

Podczas konferencji „HoReCa Marketing Forum 2015” organizowanej wspólnie przez Social WiFi oraz MT Targi Polska specjaliści z zakresu hotelarstwa, marketingu i e-commerce przedstawią inspirujące przykłady prowadzonych działań, a także bieżące dane i najnowsze trendy marketingowe dla branży hotelarskiej. Omówione zostaną takie tematy jak: WiFi marketing, revenue management, zarządzanie reputacją, automatyzacja procesów biznesowych czy wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji hotelu.

Spotkanie zaplanowane jest na 15 października br. na godz. 10.30, a udział w nim jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja na stronie www.horeca-marketing.pl/#ormularz.

Jesienny Outlet HoReCa

W tym roku po raz pierwszy równolegle do Targów WorldHotel zostanie zorganizowany Jesienny Outlet HoReCa. Będzie to platforma wyprzedażowa dedykowana firmom z sektora gastronomiczno-hotelarskiego. Producenci i dystrybutorzy zaprezentują tam zarówno pełnowartościową ofertę mebli, sprzętu i akcesoriów, która znalazła się poza głównym katalogiem, jak i używany sprzęt.

Informacje organizacyjne

Patronat honorowy nad targami sprawuje Janusz Piechociński, wiceprezes Rady Ministrów i minister gospodarki. Wszystkich odwiedzających Targi WorldHotel oraz uczestników konferencji i szkoleń obowiązuje rejestracja. Można jej dokonać na miejscu lub online. Program targów oraz formularze rejestracyjne znajdują się na stronie www.worldhotel.pl.

 

_______

MT Targi Polska to jeden z wiodących w Polsce i największy na rynku warszawskim organizator imprez targowych. Firma organizuje 8 imprez wystawienniczych, które rocznie gromadzą ponad 2000 wystawców i 80 000 zwiedzających. W kalendarium znajdują się targi, które bardzo dobrze znane są za granicą, a w Polsce zyskały miano najważniejszych wydarzeń targowych. Są to: EuroGastro, EuroLab, CrimeLab, TT Warsaw, Lato, WorldHotel, Dziedzictwo oraz Infrastruktura.

Limanova Hotel położony jest w Limanowej, jednym z najładniejszych miast południowej Małopolski.

Fabryka Wełny Hotel & Spa to wielofunkcyjny i nowoczesny obiekt konferencyjny położony
w samym sercu Pabianic,w malowniczej okolicy tuż pod Łodzią.
Stworzony dla gości ceniących sobie komfort, relaks jak również lubiących aktywnie spędzać czas. Hotel idealnie nadaje się do organizacji różnego rodzaju konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych czy bankietów.

Biznesowy charakter naszego obiektu oraz nowoczesne wnętrze dają możliwość wypoczynku i zapewniają warunki do komfortowej pracy.
Do dyspozycji Gości oddajemy 7 wielofunkcyjnych, klimatyzowanych sal konferencyjnych, znajdujących się w Krakowie, w centrum Nowej Huty. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 500 m2.