Przedstawicielka Best Western na liście najbardziej wpływowych osób w światowej branży marketingowej

Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western Hotels & Resorts (BW), zajęła 18. miejsce w 4. edycji rankingu najbardziej wpływowych osób w światowej branży marketingowej, tworzonym przez Forbes, Scribble Live i LinkedIn.

Ranking został oparty na analizie 500 topowych organizacji z tegorocznej edycji listy 2000 największych firm świata, a także z zestawienia najbardziej wartościowych marek 2015 roku, które są publikowane przez magazyn Forbes. Wyróżnienia dotyczą konkretnych osób z takich firm, jak Apple, General Motors czy Master Card. Pełne wyniki rankingu CMO Influence Study dostępne są tutaj.

W analizie oceniana jest wpływowość poszczególnych osób, która badana jest na podstawie opinii, cytatów i innych komentarzy zawartych w setkach milionów artykułów pochodzących z różnorodnych portali, blogów i innych źródeł w mediach społecznościowych. Prawnie zastrzeżony algorytm ScribbleLive ocenia autorskie opinie na podstawie zasięgu generowanego przez osoby, które na nie zareagowały, specyfiki danej publikacji, źródła, z którego pochodzi, a także całościowej liczby reakcji na konkretną opinię.

Przedstawicielka Best Western, Dorothy Dowling, awansowała w tegorocznym rankingu z 27. na 18. miejsce. Zajęła tym samym 3. miejsce wśród kobiet i jednocześnie jest jedną z zaledwie dwóch przedstawicieli branży hotelarskiej w całym rankingu. Dodatkowo Dowling, wspólnie z Philem Schillerem z Apple, znalazła się na liście 10 najbardziej wpływowych osób w obszarze marketingu globalnego.

Obecność na liście najbardziej uznanych osób w branży marketingowej jest dla mnie zaszczytem – powiedziała Dorothy Dowling. To także sukces całej sieci Best Western, który został osiągnięty dzięki wypracowanym relacjom z naszymi klientami, partnerami i współpracownikami. Jestem bardzo dumna z niezwykle trwałych partnerstw, które udało nam się nawiązać i jestem głęboko przekonana, że to właśnie one są podstawą zarówno mojego osobistego sukcesu, jak i osiągnięć Best Western, jako wiodącej marki w branży – dodała Dowling.

Dowling dołączyła do Best Western w 2004 roku. W trakcie jej dotychczasowej kariery w strukturach sieci rozwinęła program lojalnościowy Best Western Rewards, znacząco zwiększyła udział marki na rynku hotelarskim i przeprowadziła kilka przełomowych inicjatyw. Obecnie kieruje ona złożonym procesem odświeżenia ikonicznej marki Best Western, na który składa się m.in. całościowe przeprojektowanie platformy digitalowej sieci, w tym wielokrotnie nagradzanej strony internetowej, a także wprowadzenie nowej strategii, opartej na rozwiązaniach mobilnych.

U progu 70. urodzin marki Best Western, Dorothy z sukcesem zarządza swoim utalentowanym zespołem, z którym wspólnie dąży do dalszego rozwoju marki. Jest to możliwe dzięki licznym programom, które oddziałują na konsumentów i utrzymują wiodącą pozycję Best Western w ciągle zmieniającej się branży hotelarskiej – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western.

O Best Western Hotels & Resorts:

Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie  ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

Idealne miejsce do zatrzymania się podczas imprez na Stadionie Narodowym. Niedaleka stacja metra Trocka umożliwia szybki dojazd do centrum. Stare Miasto w zasięgu ręki. Dogodny dojazd do centów handlowych Arkadia i M1.

Blue Mountain Resort w Szklarskiej Porębie jest komfortowym oraz luksusowym kompleksem apartamentowym, który jest znakomitym miejscem na relaks i odpoczynek. Nasz obiekt powstał z myślą o komforcie dla gości oraz stworzenia przepięknego miejsca w samym sercu gór. Obiekt jest doskonałym połączeniem nowoczesności i rozrywki z ciszą i spokojem. To niepowtarzalne miejsce daje możliwość spędzenia czasu aktywnie, zrelaksowania się po trudnym dniu oraz zapomnienia o trudach codzienności.

Fabryka Wełny Hotel & Spa to wielofunkcyjny i nowoczesny obiekt konferencyjny położony
w samym sercu Pabianic,w malowniczej okolicy tuż pod Łodzią.
Stworzony dla gości ceniących sobie komfort, relaks jak również lubiących aktywnie spędzać czas. Hotel idealnie nadaje się do organizacji różnego rodzaju konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych czy bankietów.