Forum Branży Eventowej 2016 – konkursy z nagrodami

14 stycznia w Warszawie Forum Branży Eventowej 2016 gościć będzie ok. 800 uczestników i ok. 200 dostawców, którzy wezmą udział w 4 sesjach networkingowych, bogatym programie paneli i wystąpień eksperckich, After Party oraz Strefie Dostawców.

W Forum udział weźmie 800 uczestników będących przedstawicielami przedsiębiorstw zlecających organizację eventów, przede wszystkim działów HR, sprzedaży, zakupów, komunikacji, a także agencji eventowych i PR. Równocześnie swój udział zarejestrowali dostawcy usług, w tym obiekty, catering, obsługa techniczna, atrakcje, gadżety, infrastruktura eventowa oraz usługi okołoeventowe

Forum to także co najmniej dwa konkursy z nagrodami zorganizowane dla jego uczestników.

Każdy kto polubił profil Forum Branży Eventowej i zarejestruje swój udział do 30 listopada 2015, a w tracie Forum zaproponuje temat wykładu na kolejną edycję, ma szansę wygrać pobyt w hotelu Event Zdrój: http://www.eventzdroj.pl/ o wartości 1.200 PLN.

Zaplanowany został także konkurs branżowy na najciekawszy event 2015 roku. Każdy zadowolony klient, uczestnik lub organizator wydarzenia może zgłosić wartą zainteresowania realizację. Jedynym warunkiem jest to, żeby osoba zgłaszająca, a także przynajmniej jedna z firm realizujących event była uczestnikiem Forum. Event, który profesjonalne jury uzna za najlepszy otrzyma nagrodę i statuetkę Top Event 2015 w trakcie oficjalnej części After Party Forum Branży Eventowej, więcej informacji można znaleźć na: http://forumevential.pl/top-event-2015/.

 

Hotel Riviera to miejsce oddalone 15 min od obrzeży Warszawy oraz 11 km od Lotniska Modlin. Usytuowane z dla od zgiełku, zapewniającym ciszę i spokój. Dzięki naszemu położeniu Państwa szkolenie, konferencja, imprezy integracyjne itp. będzie w pełni kameralne.

Old Town Haston to nietuzinkowe miejsce zlokalizowane w zabytkowym, XIV-wiecznym budynku. Usytuowany jest w bliskiej odległości od Starego Miasta, a bliskość przystanków autobusowych i tramwajowych umożliwia wygodną komunikację do dowolnej części miasta

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.