Prezenty dla firm – efektywne, efektowne, wyjątkowe

Czy firma może dostać prezent? Czy można dać podarunek instytucji, spółce? Jak obdarować korporację albo małe, prywatne przedsiębiorstwo?

Oczywiście trudno sobie wyobrazić taką sytuację dosłownie, a przecież bardzo często spotykamy się ze sformułowaniem „prezenty dla firm”. Mało tego – jest to asortyment o bardzo dużym zróżnicowaniu i wielu interesujących propozycjach. A zatem przyjrzyjmy się dokładniej prezentom dla firm, dowiedzmy się dla kogo są przeznaczone i dlaczego cieszą się takim zainteresowaniem.

Okazja czyni… pomysł na prezent

Na początku należy powiedzieć, że oczywiście nie chodzi tu dosłownie o prezent dla firmy, dla podmiotu gospodarczego. Ten rodzaj prezentów można podzielić na kilka podstawowych kategorii, w ramach których mamy w czym wybierać. Prezentem dla firmy mogą być ekskluzywne pamiątkowe gadżety, elegancki podarunek dla kontrahenta czy też jubileuszowy, urodzinowy prezent dla szefa. Ale w tej szerokiej ofercie mieszczą się także trafione pomysły na imprezy motywacyjne i szkoleniowe oraz przedsięwzięcia i eventy traktowane jako premia. Mogą być to prezenty dla grup pracowniczych, a także indywidulane nagrody dla najlepszych. Jak widać są różne okazje, a w ramach każdej z nich mamy dziesiątki albo nawet setki inspirujących propozycji. Na ogół ich wspólną cechą jest niebanalne i oryginalne podejście. Co oznacza, że nie ograniczamy się dziś do zamówienia eleganckiej aktówki dla prezesa czy też zaproszenia pracowników do restauracji. Prezenty, premie, wyjazdy szkoleniowe oraz integracyjne, firmowe pikniki i konferencje powinny pozytywnie zaskakiwać, np. miejscem, formułą czy wymaganiami wobec uczestników. A zatem może się okazać, że integracja odbędzie się pod hasłem survivalu. Wszak nic nie jednoczy tak jak wspólna chęć „przetrwania”. Ale można podejść do tematu zupełnie odmiennie i uznać, że motywacją jest także rywalizacja i chęć zwycięstwa (np. w paintballowych potyczkach).

Prezent na miarę potrzeb

Można powiedzieć, że podstawowe kwestie to pomysł, dopasowanie rozwiązania do potrzeb i oczekiwań, a także profesjonalna organizacja. Dlatego właśnie najczęściej zadanie powierza się zawodowcom w tej dziedzinie. Oryginalny, efektywny, skuteczny, zaskakujący, wyjątkowy. Taki powinien być wspomniany we wstępie prezent dla firm. Chociażby dlatego, że jest odpowiedzią na tak istotne pytania:

  • Jak motywować pracowników?
  • Jak wynagrodzić liderów?
  • W jaki sposób zmobilizować tych, którzy zostają w tyle?
  • Jak zintegrować zespół?

Z drugiej strony przy wyborze prezentu dla firm zastanawiamy się nad tym jak skutecznie „rozpieszczać” ważnego partnera biznesowego, czym uczcić jubileusz czy szczególny sukces rynkowy danej firmy albo przedsięwzięcia. Wyjątkowo i niebanalnie jest na pewno w takich miejscach: http://www.wyjatkowyprezent.pl/pomysl-na-prezent/prezenty-dla-firm. Bo proszę państwa co my tu mamy? A właściwie czego tu nie ma! Pracowników zmotywuje i zintegruje jeden z zaskakujących wyjazdów np. w teren na survivalowe przeżycia, na rywalizację za kierownicami super szybkich pojazdów albo ogromnych terenowych „potworów” na czterech kołach. Zbyt dużo adrenaliny? Zawsze można zorganizować szkolenie, konferencję i sympozjum nieopodal pola golfowego, a największą atrakcją dodatkową będą wówczas lekcje przybliżające tajniki tej eleganckiej, ekskluzywnej gry.

Motywacja i nagroda

Prezenty dla firm to również szerokie spektrum pomysłów na niebanalne, kuszące, motywujące premie dla najlepszych. Oczywiście ich wartość może wzrastać wraz z trudnością zadania, wyzwań jakie stają przed pracownikami. Wśród takich prezentów- wydarzeń są tak wyjątkowe propozycje, np. kolacja w ciemnościach, degustacja czekolady albo… whisky, weekend w spa czy też skok spadochronowy. Zadaniem managera, szefa firmy jest w tym przypadku dobór takiego firmowego podarunku, który najskuteczniej zmotywuje pracowników. Upraszczając – w biurze rachunkowym, zatrudniającym głównie kobiety, lepszą motywacją będzie wyjazd do spa, masaż, zabiegi dla zdrowia i urody czy nawet kurs sushi. W męskiej ekipie sprawdzą się koncepcje takie jak przejażdżka bolidem czy lekcje strzelania. Dlatego istotna jest dobra znajomość pracowników. Można także skorzystać z fachowej pomocy konsultantów, którzy pomogą dopasować prezent dla firmy.

Czytaj

W jaki sposób wyrazić podziękowania wobec swojego otoczenia biznesowego?

Warto poszukać wyjątkowych prezentów

Przez prezenty dla firm rozumie się także organizację eventów, spotkań, m.in. szkoleń czy konferencji, biznesowych mitingów, negocjacji i wykładów. Dziś nie wystarczy wynajęta sala i rzutnik albo rezerwacja stolika w dobrej restauracji. Dlatego obiekty szkoleniowe i konferencyjne mieszczą się w malowniczych okolicach, oferują dodatkowe atrakcje.  Z jednej strony pomysły na event, podarunek, prezent znajdziemy np. w takim serwisie jak wyjatkowyprezent,pl. Z drugiej zaś warto przejrzeć oferty obiektów szkoleniowych konferencyjnych. Wybrać miejsce, okoliczności, warunki zaplecze multimedialne i połączyć przyjemne z pożytecznym. W ten sposób stworzy się najlepsze warunki i zaskakująco spędzany „czas wolny” oraz  niebanalne pomysły na integrację albo relaks.

Hotel 500 Tarnowo Podgórne położony jest jedynie 18 km od centrum stolicy Wielkopolski.
Hotel oferuje 170 komfortowych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu oraz telewizją satelitarną.Z myślą o gościach biznesowych obiekt przygotował 11 klimatyzowanych sal konferencyjnych o wielkości od 35m2 do 350m2. Dzięki temu hotel może pochwalić się jednym z lepiej przygotowanych zapleczy szkoleniowych w obrębie Poznania i okolic. Wszystkie sale konferencyjne mają dostęp do światła dziennego.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.