Szkolenia hotelarskie

Polecamy trzy szkolenia dla branży hotelarskiej z popularnego serwisu www.szkolenia24h.pl.

1. Szkolenie Odpowiedzialność utrzymujących hotele

Osoby, które utrzymują hotele lub podobne obiekty, ponoszą odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy gości niezależnie od zawarcia umowy, będącej podstawą do korzystania z obiektów hotelowych. Odpowiedzialność ta może bowiem mieć źródło przed podpisaniem umowy hotelowej, np. przez umieszczenie bagażu w miejscu wskazanym przez gości lub po jej wygaśnięciu. Celem szkolenia hotelarskiego jest kompleksowe omówienie problematyki związanej z odpowiedzialnością utrzymujących hotele.

Program szkolenia:
– Pojęcie „hotelu”,  „utrzymującego hotel” oraz „osoby korzystającej z hotelu”.
– Zakres odpowiedzialności.
– Pojęcie i kwalifikacja prawna rzeczy wniesionej.
– Wygaśnięcie oraz przedawnienie roszczeń.
– Granice obowiązku naprawienia szkody.
– Przechowanie hotelowe.
– Zakłady kąpielowe.

Szkolenie organizuje firma MyWay Training Sp. z o.o. w różnych miastach, m. in. w Krakowie, Gdańsku,  Katowicach, Warszawie czy Poznaniu.

Link do szkolenia: http://www.szkolenia24h.pl/oferta/odpowiedzialnosc-utrzymujacych-hotele/77309,272101/


2.
Szkolenie online Recepcjonista – menedżer hotelu

Szkolenie adresowane jest do osób planujących rozpocząć pracę w recepcji hotelowej, zatrudnionych w zakładach świadczących usługi noclegowe i turystyczne oraz dla kadry kierowniczej obiektów hotelarskich.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy z zakresu podstawowych pojęć związanych z hotelarstwem, podstaw prawnych dotyczących pracy w recepcji, właściwej organizacji pracy, wizerunku osoby recepcjonisty, profesjonalnej obsługi gościa hotelowego, procedur check-in i check-out, organizacji usług dodatkowych, systemów rezerwacyjnych, zastosowania Internetu w hotelarstwie, skutecznego oferowania usług dodatkowych dla poszczególnych gości, itp.

Program kursu:
– Wstęp do hotelarstwa
– Organizacja pracy w dziale recepcji
– Etykieta menedżera hotelu
– Usługi hotelarskie
– Zarządzanie w przedsiębiorstwie hotelowym
– Rola marketingu w działalności hotelarskiej

Szkolenie realizowane jest przez internet –  indywidualnie w modelu asynchronicznym. Oznacza to, że naukę można rozpocząć w każdej chwili i pracować w dogodnym dla siebie czasie. Nad kursantem czuwa nauczyciel, który motywuje go poprzez ocenianie jego postępów oraz udziela  wyjaśnień, odpowiedzi na  pytania.

Link do szkolenia: http://www.szkolenia24h.pl/oferta/recepcjonista-menedzer-hotelu/79044,256718/

3. Marketing i sprzedaż usług hotelowych

Głównym celem szkolenia Marketing i sprzedaż usług hotelowych skierowanego do pracowników zatrudnionych w branży hotelarskiej jest skupienie uwagi personelu wokół idei „Klient nasz Pan”. Jeśli da się wypracować taką postawę personelu wobec klientów, to działania pracowników będą efektywniejsze, co przyczyni się do wzrostu zadowolenia i lojalności klientów, co jednocześnie wpłynie na poprawę kondycji finansowej i wizerunku hotelu.

 Program szkolenia
– Recepcja a kreowanie wizerunku firmy:
– Rozpoznawanie potrzeb klienta. Typologia klienta.
– Komunikacja werbalna i niewerbalna w kreowaniu wizerunku firmy
– Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności, gra kolorów
– Standardy telefonicznej obsługi klienta
– Etapy rozmowy telefonicznej – dopasowanie sposobu konwersacji do typu rozmówcy
– Udzielanie informacji
– Taktowne kończenie rozmowy
– Sprzedaż w recepcji..
– Techniki sprzedaży i ich wykorzystanie w recepcji
– Kontakt ze stałym Klientem
– Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
– Mowa ciała i jej zrozumienie u klienta restauracji hotelowej i w drink barze
– Trudny klient, jak z nim postępować?
– Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
– Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Link do szkolenia: http://www.szkolenia24h.pl/oferta/marketing-i-sprzedaz-uslug-hotelowych/55608,137486/


Dowiedz się więcej o szkoleniach z artykułów i poradników dostępnych w serwisie www.szkolenia24h.pl

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.

Hotel Alpin to miejsce dla każdego. Bliskość stacji narciarskich, szlaków turystycznych, bezpośrednie wyjście z Hotelu na deptak ciągnący się wzdłuż górskiego potoku Żylicy oraz malowniczych pagórków, sprawia, iż z łatwością można korzystać z uroków Szczyrku oraz jego okolicy.

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty