Siła fotografii w gastronomii

Branża kulinarna, to jedna z tych która na polskim rynku rozwija się w zawrotnym tempie. Niemniej warto dobrze ją reklamować, co w dużej mierze zależy od pomysłu samego właściciela. Ostatnimi czasy dużą uwagę pod kątem sukcesywnej reklamy poświęca się fotografii.

Zdjęcia gotowych dań i deserów, jak również sytuacyjne tzn. wykonywane podczas pracy nad poszczególnymi potrawami czy deserami są istotnym elementem stron internetowych i nie tylko. Dużym zainteresowaniem cieszy się fotograf foodowy , który z racji dużej wiedzy potrafi wykonać zdjęcia wysoce profesjonalne. Co więcej profesjonalista charakteryzuje się tym, iż posiada odpowiedni sprzęt, który zapewnia najwyższą jakość wykonania zlecenia.


Stylizacja fotografii

Zdjęcia foodowe wymagają specjalnego przygotowania. Istotna okazuje się być stylizacja, o czym wie każdy fotograf trudniący się tego rodzaju pracą. Mowa tutaj o przygotowaniu najdrobniejszych szczegółów wraz z pierwszym i drugim planem. Czasami trzeba zwrócić uwagę potencjalnych klientów, a tym samym smakoszy na całkiem inny charakter potraw, niżeli tylko składniki. Musimy pamiętać, że jesteśmy wzrokowcami i z jedzeniem jest tak samo jak z poznawaniem ludzi. Zanim na cokolwiek się zdecydujemy bardzo często ważne jest pierwsze wrażenie – doradza Pan Piotr, fotograf z firmy https://pfurman.com/zdjecia-foodowe/ . Fotograf kulinarny potrafi przekazać zainteresowanym wszystkie potrawy w odpowiednim świetle. Dosłownie i w przenośni. W związku z powyższym bez względu na to do czego niezbędne są zdjęcia profesjonalista na pewno sprawi, iż decyzja będzie trafna.

 

Poznaj – Stoły grzewcze Orest. Praktyczne i efektywne rozwiązanie dla gastronomii

Polecamy – Oferta fotografii eventowej – jak wybrać fotografa na event?

 

Gdzie wykorzystać profesjonalne zdjęcia

Właściciel firmy kulinarnej powinien wiedzieć jaki ma plan na lepszą reklamę za pomocą zdjęć. Niemniej fotograf foodowy podpowiada, iż można je wykorzystać do strony internetowej firmy, kalendarza, albumu, ulotek, karty dań i wielu innych. Jeśli chodzi o stronę internetowa warto wykorzystać także zdjęcia sytuacyjne, gdzie oprócz dań widać także kucharzy czy ciastkarzy. Takie fotografie bardzo dobrze wpływają na pozycję firmy, gdyż potencjalny klient nie tylko może o potrawach czy deserach przeczytać, ale również ma ich faktyczną pogląd. Obecnie wiele firm zatrudnia fotografa kulinarnego. Konkurencja na rynku jest na tyle duża, że inwestycja w zdjęcia bardzo się opłaca. Za granicą fotografia foodowa jest o wiele bardziej popularna, co tylko uświadamia w przekonaniu, że jest to sensowne działanie. Jeśli opłaca się światowym właścicielom firm z branży kulinarnej, to te same rezultaty osiągną właściciele polskich firm. Niemniej aby się o tym przekonać trzeba spróbować.

Hotel jest położony w samym sercu Warszawy, zaledwie kilka kroków
od Pałacu Kultury i Nauki, centrów biznesowych, kulturalnych
i turystycznych, przy skrzyżowaniu głównych ulic Warszawy -
Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich.

Radisson Blu Hotel & Residences Zakopane to wyjątkowy kompleks hotelowy położony u podnóża Tatr, na wzniesieniu - Antałówce – co pozwala na rozkoszowanie się malowniczymi, górskimi krajobrazami z okien pokoi hotelowych.

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty