Moduły Prestashop – możliwości indywidualizacji sklepu

Sklepy oparte na systemie Prestashop to jedno z najpopularniejszych rozwiązań na rynku sprzedaży internetowej. Ułatwiają one i uproszczają procedurę otworzenia e-sklepu. Nie zawsze jednak gotowy szablon ma wszystkie rozwiązania, których potrzebuje dany handlowiec.

Dlatego firma www.x13.pl wyszła naprzeciw oczekiwaniom małych i dużych przedsiębiorców oferujących swoje usługi i produkty w Internecie i zaprojektowała szereg modułów, które można dodać do podstawowej instalacji prestashop i samodzielnie zainstalować. Przyjrzyjmy się głównym funkcjonalnością tych dodatków oferowanym przez x13.pl.

Przede wszystkim programiści zaproponowali w ramach modułów wiele rozwiązań z zakresu marketingu i promocji. Za stosunkowo niewielką cenę możemy wzbogacić nasz sklep o funkcjonalność “Pop-up”-ów, czyli wielu wyskakujących okienek, które otwierają się dodatkowo przed odwiedzającym stronę. Okienka te mogą służyć zachęcaniu do zapisywania się na newsletter, informowaniu o najnowszych promocjach, o terminach urlopu czy innych ważnych informacjach, którymi chcemy się podzielić z klientem. W toku normalnego poruszania się po sklepie mogłyby być przeoczone.

Innym dodatkiem jest moduł do prestashop, który oferuje połączenie kanałów social media firmy z kartami sklepu. Dzięki temu komentarze pisane za pomocą na przykład Facebooka automatycznie będą wyświetlane na stronie produktu, który był komentowany. Znacznie zwiększa to zasięg reklamowy oferowanych przedmiotów, gdyż wtyczka na e-sklepie pozwala bezpośrednio udostępnić daną zakładkę na swoich profilach społecznościowych. Efekt marketingu szeptanego, gdy jeden użytkownik poleca produkt drugiemu, charakteryzuje się wysoka skutecznością. Podobny moduł napisany został przez programistów dla Allegro – nasze oceny jako sprzedawcy z tego serwisu są przenoszone na e-sklep, przez co zwiększamy swoją wiarygodność i budzimy zaufanie klientów.

Jest też cała grupa modułów przeznaczonych do masowych zmian w katalogach naszych produktów i magazynie. Możemy za jednym kliknięciem zmieniać ceny w katalogach, ustawiać promocje czy wprowadzać zmiany w kategoriach czy parametrach całych grup produktów. Funkcjonalności te, nieobecne w standardowej instalacji prestashop minimalizują czas potrzebny na obsługę, szczególnie jeśli zajmujemy się hurtową sprzedażą wielu produktów na raz.

Ceny modułów dostępnych dla prestashop na stronie x13.pl wahają się od 40 do 200 zł. Za tę kwotę zyskujemy sprawność obsługi logistycznej sprzedaży, wsparcie sprzedażowe i posprzedażowe i oszczędzamy cenny czas, automatyzując codzienną obsługę naszego e-sklepu. Warto więc przemyśleć to rozwiązanie.

HP Park Plaza zapewnia profesjonalną obsługę Gości oraz komfortowe warunki!

Wrocławski hotel HP Park Plaza dysponuje 7 klimatyzowanymi salami konferencyjnymi z nowoczesnym sprzętem audiowizualnym oraz naturalnym oświetleniem, maksymalnie dla około 500 osób łącznie.

Nowoczesny hotel Mercure Wrocław Centrum położony jest w kulturalnym,
handlowym i komunikacyjnym centrum Wrocławia – w sąsiedztwie największych
atrakcji turystycznych miasta, takich jak Rynek i Ostrów Tumski,
Muzeum Narodowe wraz z Panoramą Racławicką. Hotel oddalony jest 11 km
od międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław im. Mikołaja Kopernika,
a od dworca kolejowego i autobusowego jedynie 1 km. Do dyspozycji gości
hotelowych oddany jest monitorowany parking na ponad 200 miejsc.

Hotel Scandic Gdańsk znajduje się naprzeciwko dworca kolejowego Gdańsk Główny oraz zaledwie 800 metrów od słynnego Żurawia nad Motławą. Z przystanku autobusowego znajdującego się przed hotelem można w 20 minut dostać się na lotnisko. Ergo Arena położona jest 8 km od hotelu.