Otwierasz własną firmę? Sprawdź, jak zaistnieć na rynku

Każda osoba stawiająca pierwsze kroki w biznesie musi liczyć się ze sceptycznym podejściem społeczeństwa do jej działań. Dużo trudniej mają nowo otwarte firmy czy działalności, o których istnieniu nikt jeszcze nie wie. Zaraz po otwarciu restauracji, kwiaciarni czy sklepu musisz w jakiś sposób rozreklamować swoje usługi. Najskuteczniejsze są najprostsze formy reklamy, takie jak ulotki czy plakaty. Ale czym powinna charakteryzować się ulotka, żeby odbiorca nie wyrzucił jej bez czytania do kosza?

Ważny nie tylko przekaz, ale też oprawa
Nie wystarczy od pauz wymienić co można u nas zjeść, czy jakie produkty kupić. Aby przyciągnąć oko odbiorcy, a potem by przeczytane treści utkwiły mu w pamięci, trzeba się trochę bardziej postarać. Po pierwsze ważne jest chwytliwe hasło lub nazwa, która będzie się kojarzyć z oferowanymi przez nas usługami. Po drugie – oprawa graficzna. Wbrew pozorom nie wystarczy umieścić na ulotce pierwszego lepszego znaczka pobranego z Internetu. Zarówno kolor, jak i wszelkie obrazki, które znajdą się na tym niewielkim skrawku papieru muszą być dobrze przemyślane. Dobrze jest też w pewien sposób podejść potencjalnego klienta, np. umieszczając na ulotce tekst „z tą ulotką pierwsze zakupy zrobisz o 20% taniej”. Przynajmniej będziesz mieć pewność, że reklama nie wyląduje w koszu, bo dana osoba będzie chciała zachować sobie możliwość zrobienia zakupów po promocyjnej cenie.

Darmowe gadżety promocyjnej
Niektóre drukarnie oferujące realizację ulotek (np. https://diamond-druk.pl/) mają w swojej ofercie także przygotowanie różnego rodzaju gadżetów promocyjnych. Wszelkie profity wręczane odbiorcom zazwyczaj przynoszą dobre skutki, bo ludzie uwielbiają dostawać coś za darmo, bez względu na to czy jest to kubek, długopis czy niewielki breloczek. Ale w tym przypadku również trzeba przemyśleć co znajdzie się na danym produkcie, tak aby odbiorca wiedział, od kogo dany gadżet otrzymał i kto go zaprasza do skorzystania z dedykowanych mu usług.

Nie popełniaj jednak błędów nowicjuszy, którzy chcą całość projektu zrealizować od razu. Na próbę zamów niewielką partię ulotek i gadżetów, rozdaj je i sprawdź, czy przynoszą rezultaty jakich oczekiwałeś. Jeśli nie będą miały odpowiedniego odzewu to jest to sygnał dla Ciebie, że coś jest nie tak i musisz zmienić przekaz albo jego formę. Dzięki temu po wprowadzeniu poprawek ponownie dokonasz druku, a nie będziesz musiał wyrzucać tysięcy ulotek do kosza.

Hotel St. Bruno **** to jedyny tej klasy hotel położony na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich. We wnętrzach tego czterogwiazdkowego hotelu odnaleźć można atmosferę kurortu okresu międzywojennego XX w., kiedy to Giżycko było modnym i prestiżowym mazurskim kurortem. Hotel pomieści jednocześnie 170 osób, w stylowych, klimatyzowanych apartamentach i pokojach, wyposażonych według najwyższych standardów.

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!