Ruszając na konferencję – ABC dobrej organizacji.

Wybierając się na konferencję – zwłaszcza odbywającą się w odległej, nieznanej nam miejscowości – warto zawczasu odpowiednio się przygotować. Na co należy zwrócić uwagę, jeśli chcemy oszczędzić sobie zbędnego stresu czy nieprzyjemnych niespodzianek?

Wyjazd służbowy na konferencję, szczególnie gdy ta odbywa się w nieznanym nam miejscu, może być stresującym doświadczeniem. Można jednak zmniejszyć stres. Wystarczy zaplanować podróż tak, by być gotowym na każdą ewentualność. O czym zatem warto pamiętać podczas przygotowywania się do konferencyjnego wyjazdu?

Informacja „u źródła”

Gromadząc wiadomości niezbędne do zaplanowania wyjazdu, warto zasięgnąć informacji nie tylko w oficjalnych źródłach. Dobrym rozwiązaniem jest też zapoznanie się z opiniami innych osób podróżujących w tamtą stronę czy lokalnych mieszkańców – tutaj z pomocą przychodzą różnego rodzaju blogi podróżnicze czy strony internetowe, takie jak Trip Advisor (https://due.com/blog/tips-to-get-around-when-you-arrive-at-a-conference-or-other-business-related-trip/). Zdobywając wiedzę „u źródła”, możemy nie tylko staranniej zaplanować nasz wyjazd, ale też uzyskać informacje o korzystnych ofertach, które inaczej umknęłyby naszej uwadze.

Na wszelki wypadek

Aby oszczędzić sobie nagłego bólu głowy z powodu nadmiaru problemów, warto zadbać o odpowiednie wyposażenie. Dobrym pomysłem jest zestaw awaryjnej odzieży w bagażu podręcznym – nie brakuje przecież przypadków nagle zagubionych bagaży (źródło: https://www.entrepreneur.com/article/249797). Na wszelki wypadek można zabrać pełen zestaw ładowarek. Można również uprzednio skontaktować się, np. poprzez media społecznościowe, z innymi członkami konferencji, co znacznie ułatwi organizację. Skoro mowa o działaniach w sieci, to przypomnijmy o hasztagu danej konferencji – organizatorzy takich eventów często wykorzystują go do informowania o ważnych czy też ciekawych wydarzeniach.

 

Czytaj – Jak wybrać miejsce na konferencję?


Korzystając z wypożyczalni

Pomiędzy miejscem konferencji a obiektem noclegowym teoretycznie można poruszać się komunikacją miejską, ale w praktyce nie zawsze jest to wygodne lub możliwe rozwiązanie. Alternatywą jest wypożyczenie auta. Firmy takie jak http://www.007londonescorts.com/ mają w swojej ofercie zróżnicowaną flotę samochodów, dzięki czemu można bez problemu dobrać auto odpowiednie do własnych potrzeb. Do wypożyczenia pojazdu najlepiej zabrać się z wyprzedzeniem. Dzięki temu wybierzemy dokładnie taki samochód, jakiego potrzebujemy. Poza tym w wielu przypadkach wcześniejszy kontakt z taką firmą pozwoli nam na dostęp do korzystniejszych ofert.

Podsumujmy: Wybierając się na konferencję, warto wcześniej dowiedzieć się nieco więcej o miejscu, do którego jedziemy, a także wyposażyć się w sprzęt i ubranie na „awaryjną” okazję. Opłaca się też z wyprzedzeniem zainteresować wypożyczalnią samochodów, gdyż da nam to szansę skorzystania z oferty idealnie odpowiadającej naszym potrzebom.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.

Pałac Mortęgi to zabytkowy kompleks budynków, położony we wsi Mortęgi na Warmii i Mazurach. Wcześniej budynek służył jako Uniwersytet Ludowy, biuro Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej „Przyszłość” oraz jako przedszkole. W roku 2013 rozpoczęły się prace, aby budynek przekształcić w pierwotny pałac i stworzyć obecne miejsce Pałac Mortęgi Hotel&Spa.