Czy warto powierzyć organizację konferencji zewnętrznej firmie?

Konferencję można zorganizować samodzielnie, jednak zajmuje to wiele czasu. Dodatkowo jeżeli nie posiada się doświadczenia w przygotowywaniu tego typu eventów, można zapomnieć o wielu istotnych kwestiach. Z tego powodu warto zlecić organizację konferencji zewnętrznej firmie. Jakie korzyści to przynosi?

Kompleksowa pomoc w organizacji eventu

Organizacja konferencji wymaga zadbania o wiele więcej przygotowań niż wydaje się na początku. Samo wynajęcie sali i zamówienie cateringu oraz ewentualnego noclegu to dopiero początek – konieczne jest również wykonanie wielu innych czynności. Na początek powinno się przygotować listę zaproszonych osób i wysłać do nich zaproszenia. Jeżeli są to osoby na wysokich stanowiskach, poważane w danej grupie, w dobrym tonie jest dostarczenie im zaproszenia osobiście. Pozostałym osobom można wysłać zaproszenia pocztą bądź dostarczyć je kurierem. Warto poprosić gości o potwierdzenie przybycia, by zapłacić za nocleg i catering dla osób, które rzeczywiście wezmą udział w evencie, oraz by mieć możliwość ewentualnego zaproszenia innych gości.

Kolejną kwestią jest przygotowanie cateringu. Konferencja trwa co najmniej kilka godzin, dlatego absolutnym minimum są przekąski i ciepłe napoje w postaci kawy i herbaty. Jeżeli spotkanie ma potrwać cały dzień lub dłużej, wszyscy zaproszeni goście powinni mieć zapewnione śniadanie, obiad i kolacje oraz przekąski w ciągu dnia. Posiłki i napoje można zamówić zarówno w hotelu lub innym obiekcie, w którym wynajmuje się salę konferencyjną, bądź wybrać ofertę zewnętrznej firmy cateringowej.

Ponadto przed rozpoczęciem konferencji należy zadbać o przygotowanie odpowiedniej ilości krzeseł i stołów, oświetlenia, nagłośnienia oraz materiałów promocyjnych, identyfikatorów czy certyfikatów. Przydatny będzie również harmonogram poszczególnych wystąpień, który powinno się wręczyć uczestnikom przed rozpoczęciem eventu.

Organizowanie konferencji Poznań – zaufaj specjalistom

Jak widać, zorganizowanie konferencji obejmuje znacznie więcej czynności niż wydaje się początkowo. Z tego powodu warto zaufać specjalistom, którzy zorganizowali już wiele eventów. Mogą oni pomóc również w przygotowaniu stoisk targowych, a także wesprzeć organizatorów wydarzenia w trakcie trwania konferencji, oferując im pomoc w obsłudze sprzętu czy rozwiązywaniu bieżących problemów. Co ważne, wyspecjalizowana firma może załatwić także szereg innych spraw, dopasowując się do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy.

Zaplanuj niezapomniane wydarzenie w miejscu, gdzie nowoczesność spotyka się z komfortem. Hotel Sympozjum & SPA**** to przestrzeń stworzona dla tych, którzy cenią sobie najwyższy standard obsługi, profesjonalne zaplecze konferencyjne i wyjątkową atmosferę. Dzięki doskonałej lokalizacji, rozbudowanej strefie SPA oraz wyśmienitej restauracji, hotel jest idealnym wyborem zarówno na biznesowe spotkania, jak i chwile relaksu. Odkryj, jak łatwo połączyć pracę z przyjemnością!

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!

Centrum Szkoleniowo Noclegowe HHM (Hegelmann.) oferuje ponad 700 miejsc noclegowych.
Wszyscy mogą tu odpocząć , zregenerować siły i przygotować się do dalszej podróży.