Czy warto powierzyć organizację konferencji zewnętrznej firmie?

Konferencję można zorganizować samodzielnie, jednak zajmuje to wiele czasu. Dodatkowo jeżeli nie posiada się doświadczenia w przygotowywaniu tego typu eventów, można zapomnieć o wielu istotnych kwestiach. Z tego powodu warto zlecić organizację konferencji zewnętrznej firmie. Jakie korzyści to przynosi?

Kompleksowa pomoc w organizacji eventu

Organizacja konferencji wymaga zadbania o wiele więcej przygotowań niż wydaje się na początku. Samo wynajęcie sali i zamówienie cateringu oraz ewentualnego noclegu to dopiero początek – konieczne jest również wykonanie wielu innych czynności. Na początek powinno się przygotować listę zaproszonych osób i wysłać do nich zaproszenia. Jeżeli są to osoby na wysokich stanowiskach, poważane w danej grupie, w dobrym tonie jest dostarczenie im zaproszenia osobiście. Pozostałym osobom można wysłać zaproszenia pocztą bądź dostarczyć je kurierem. Warto poprosić gości o potwierdzenie przybycia, by zapłacić za nocleg i catering dla osób, które rzeczywiście wezmą udział w evencie, oraz by mieć możliwość ewentualnego zaproszenia innych gości.

Kolejną kwestią jest przygotowanie cateringu. Konferencja trwa co najmniej kilka godzin, dlatego absolutnym minimum są przekąski i ciepłe napoje w postaci kawy i herbaty. Jeżeli spotkanie ma potrwać cały dzień lub dłużej, wszyscy zaproszeni goście powinni mieć zapewnione śniadanie, obiad i kolacje oraz przekąski w ciągu dnia. Posiłki i napoje można zamówić zarówno w hotelu lub innym obiekcie, w którym wynajmuje się salę konferencyjną, bądź wybrać ofertę zewnętrznej firmy cateringowej.

Ponadto przed rozpoczęciem konferencji należy zadbać o przygotowanie odpowiedniej ilości krzeseł i stołów, oświetlenia, nagłośnienia oraz materiałów promocyjnych, identyfikatorów czy certyfikatów. Przydatny będzie również harmonogram poszczególnych wystąpień, który powinno się wręczyć uczestnikom przed rozpoczęciem eventu.

Organizowanie konferencji Poznań – zaufaj specjalistom

Jak widać, zorganizowanie konferencji obejmuje znacznie więcej czynności niż wydaje się początkowo. Z tego powodu warto zaufać specjalistom, którzy zorganizowali już wiele eventów. Mogą oni pomóc również w przygotowaniu stoisk targowych, a także wesprzeć organizatorów wydarzenia w trakcie trwania konferencji, oferując im pomoc w obsłudze sprzętu czy rozwiązywaniu bieżących problemów. Co ważne, wyspecjalizowana firma może załatwić także szereg innych spraw, dopasowując się do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy.

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.

EVA Park Life & SPA, położony w Parku Zdrojowym w Konstancinie-Jeziornie, to nowoczesny obiekt oferujący komfortową bazę noclegową, strefy SPA, wellness oraz zaplecze gastronomiczne.

Dzięki nowoczesnym salom konferencyjnym – Szklanym A, B i C z możliwością łączenia, oraz kameralnej sali Tężnia z panoramicznymi oknami – jest idealnym miejscem na organizację spotkań biznesowych i konferencji. Sale są w pełni wyposażone w rzutniki, ekrany, nagłośnienie i dedykowane Wi-Fi, a przeszklone wnętrza z widokiem na zieleń sprzyjają koncentracji i kreatywności uczestników.