Jeżeli jesteś osobą, która poświęca codzienne swój czas na sprawunki, typu: odwiedzanie urzędów, wizyty na poczcie, robienie zakupów do firmy i inne, niezwiązane bezpośrednio z działalnością firmy czynności – oferta Brella na pewno przypadnie Ci do gustu. Dzięki niej, zaoszczędzisz nie tylko czas, ale również sporo pieniędzy. Będziesz w stanie bardziej skupić się na rozwoju swojej firmy, a specjaliści firmy Brella zajmą się resztą!
Dlaczego warto mieć asystenta terenowego?
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to bardzo wymagające i wyczerpujące zajęcie. Na Twojej głowie jest dosłownie wszystko, a dobrze byłoby zwolnić z Twoich barków część obowiązków. Asystenci terenowi są coraz częściej wybieranym sposobem na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Możesz zlecić specjaliście z firmy Brella nie tylko zadania firmowe, ale także prywatne. Dzięki temu, będziesz mieć więcej czasu na rodzinę i swoje prywatne sprawy. To, że coś załatwisz nie będzie koniecznością, a możliwością!
Jako klient Brella możesz zgłosić zadanie, które ma zostać wykonane. Może to być na przykład dostarczenie odpowiedniego pliku dokumentów do danej lokalizacji. Specjaliści z centrali Brella zajmą się koordynacją pracownika w terenie oraz ustalą każdy szczegół zlecenia. Następnie, asystent terenowy przystępuje do wykonania powierzonego mu zadania, kiedy skończy pracę, sporządzi dokładny raport godzinowy, a Ty dostaniesz pełne podsumowanie czynności, które wykonał.
Przykład o 9:31 pojawił się w siedzibie Twojej firmy i odebrał dokumenty. O 10:11 dotarł do urzędu, a o 10:20 przekazał dokumenty odpowiedniej osobie. Jeżeli istnieje takie wymaganie – na przykład, kiedy musisz wysłać paczkę – otrzymasz potwierdzenie i numer przewozowy.
Standardowa oferta to możliwość pomocy ponad stu pracowników na terenie całego kraju (jeżeli mieszkasz w Warszawie, a musisz załatwić coś we Wrocławiu – asystent zrobi to za Ciebie!), będziesz także w stanie umówić wizyty u różnych specjalistów, doręczyć ważną przesyłkę i dokumenty w wyznaczone przez Ciebie miejsce. Asystent Brella odbierze także dokumenty lub paczki i dostarczy je do Twojego domu lub biura, zrobi potrzebne zakupy i wiele, wiele innych.
Wiele osób doceniło usługi dostarczane przez Brella.pl, o czym możesz się przekonać sprawdzając zakładkę „O firmie”.
Dlaczego Brella?
Jeżeli zdarza Ci się narzekać, że poświęcasz na rzecz pracy tak dużo czasu, że cierpi na tym Twoje życie osobiste – oferta Brella to idealne rozwiązanie dla Ciebie! Zespół profesjonalistów pozwoli Ci na realizację służbowych oraz prywatnych zadań na terenie całego kraju. Zespół Brella składa się z ponad stu osób, które czekają w gotowości na wykonanie wyznaczonych przez Ciebie zadań. Dzięki tej firmie będziesz w stanie skorzystać nie tylko z usług asystenta terenowego, ale także z concierge, wirtualnego sekretariatu oraz wirtualnych asystentów. Zredukujesz koszty związane z zatrudnieniem nowego pracownika, a także zwiększysz efektywność działania Twojej firmy. Będziesz mieć wgląd w zadania przez 24h na dobę przez specjalny, prosty w obsłudze portal. Pracownicy centrali z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i będą służyć poradą. Specjaliści Brella zrobią za Ciebie ważny resarch, wykonają rezerwację, poprowadzą kalendarz, będą prowadzić profile social media i wiele innych. Zwiększ swoją skuteczność oszczędzając czas, a jak wiadomo – czas to pieniądz!
Nie czekaj, tylko sprawdź ofertę Brella!