Arłamów Excellence Club

Początkiem kwietnia 2019 roku kadra menadżerska Hotelu Arłamów, jako pierwsza w Polsce, rozpoczęła udział w programie szkoleniowym ARŁAMÓW EXCELLENCE CLUB. Ta inwestycja w kapitał ludzki to jeden z najważniejszych projektów Zarządu Hotelu.

 

Arłamów, 10.04.2019

 

ARŁAMÓW EXCELLENCE CLUB

Arłamów Excellence Club to dedykowany program doradczo-rozwojowy, realizowany przez firmę BlueTank. Program ma na celu wzmocnienie kompetencji menadżerskich wśród kierowników średniego i wyższego szczebla Hotelu. W ramach kilkumiesięcznego cyklu szkoleń uczestnicy wypracują „Księgę Dobrych Praktyk”, o roboczej nazwie „Arłamów Way”, która pozwoli zunifikować i podwyższyć standardy obsługi klientów. Projekt zainicjowany został „Festiwalem Inspiracji”, w którym udział wzięli czołowi polscy mentorzy: Karol Weber – Inspektor Hotelowy, autor bloga Enjoy Your Stay; Wojtek Herra – jeden z najbardziej inspirujących mówców i najlepszych sprzedawców w Polsce oraz trenerzy Sandler Training Polska.

Inwestując w kadrę 44 menadżerów, Hotel Arłamów stawia na mocne wsparcie swojego zespołu. Celem projektu jest bardziej świadome i dynamiczne prowadzenie ścieżki kariery zawodowej, oraz podwyższanie kultury pracy. Świadczenie usług w sektorze Hospitality wymaga pełnego wachlarza umiejętności oraz odpowiedniego zarządzania. Współpraca różnych pokoleń pracowników (pokolenia X, Y, Z) – wychowanych w odmiennych realiach – wymaga wzajemnego zrozumienia siebie, priorytetów oraz celów tak, aby móc rozwijać się i pracować z satysfakcją. Ciągłe podnoszenie kompetencji pracowników to jeden z najważniejszych priorytetów wśród ponad 380- osobowego arłamowskiego Zespołu.

ARŁAMÓW EXCELLENCE CLUB to eksperyment na skalę krajową. Sami eksperci przyznają, że nie spotkali się z podobnym projektem nawet w największych sieciach hotelowych.

 

 

Kontakt:
warszawa@arlamow.pl

Rubbens & Monet Centrum Hotelowo Konferencyjne znajduje się 5 km od serca Torunia – Starówki.

- Łatwy dojazd
- Dostępność wszelkich usług włączenie ze SPA, gastronomią, parkingiem, Internetem
- 2,5 ha powierzchni dostępnej dla organizacji eventów
- 1700 m2 sal konferencyjnych
- komfortowe pokoje w przystępnej cenie

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.

Niezależnie od pory roku Karpacz zapewnia idealne warunki do organizacji spotkań biznesowych, szkoleń i aktywności outdoorowych. Lato to czas górskich wędrówek karkonoskimi szlakami, zima – integracja na stoku na dwóch lub jednej desce.