-
Jakie zalety mają namioty dmuchane?
-
Namioty reklamowe z marketingowym potencjałem
-
Namiot pneumatyczny nie tylko dla handlowców
Namioty pneumatyczne są wykorzystywane często jako stanowiska handlowe na branżowych eventach, rodzinnych piknikach, koncertach, targach i wydarzeniach sportowych. Ich niekonwencjonalna forma to połączenie trwałej konstrukcji, wytrzymałych materiałów i atrakcyjnego wyglądu.
Jakie zalety mają namioty dmuchane?
Namiot pneumatyczny to konstrukcja do użytku zewnętrznego – nietuzinkowa i funkcjonalna. Namioty dmuchane można rozkładać na każdej powierzchni, dlatego sprawdzą się idealnie zarówno na boisku sportowym, jak i placu z kostki brukowej. Ich rozłożenie jest stosunkowo proste i zajmuje niewiele czasu – to zaleta głównie dla tych wystawców, którzy muszą szybko zmontować swoje stanowisko i przygotować się do rozpoczęcia wydarzenia. Wystarczy jedynie przyszykować całą konstrukcję i podłączyć do niej elektryczną pompkę. Kiedy namiot wypełni się powietrzem trzeba zamontować jego ściany – przyczepiane na zamek lub rzepy – i gotowe!
Namioty reklamowe z marketingowym potencjałem
Dmuchane namioty mają ogromny potencjał marketingowy. Można na nich umieścić banery reklamowe lub na stałe nadrukować reklamę firmy, wykorzystując metody cyfrowe, takie jak sublimacja i solwent, lub metodę sitodrukową. Namioty reklamowe często wykonywane są na zamówienie, nie tylko w odpowiednim kolorze, ale również wybranym odcieniu i z gotowym nadrukiem reklamowym. Ciekawą formą są namioty, które można wykorzystywać wielokrotnie do reklamowania różnych firm – reklamę umieszczoną na namiocie zmienia się na dwa sposoby:
-
przez odpięcie ścian i przypięcie innych,
-
przez zmianę banerów reklamowych, które są przytwierdzone przy pomocy rzepów do ścian lub nóg namiotu – ta metoda jest szybsza i tańsza.
Reklama umieszczona na namiocie dmuchanym jest doskonale widoczna, a jeśli zachowuje oryginalną formę, to z pewnością przyciągnie wzrok niejednego klienta.
Namiot pneumatyczny nie tylko dla handlowców
Namiot pneumatyczny na wydarzeniach plenerowych służy nie tylko firmom promującym swoje produkty i usługi. Używają go również służby ratunkowe do stworzenia strefy ratowniczej i pierwszej pomocy, a także organizatorzy eventu – namiot jest dla nich formą polowego biura.