Namioty dmuchane – idealne rozwiązanie na wydarzenia plenerowe

Namioty dmuchane królują na różnego rodzaju imprezach plenerowych. Są funkcjonalne, estetyczne, a ich reklamowa forma przyciąga wzrok przybyłych gości. Wystawcom dają schronienie przed działaniem warunków atmosferycznych, a jednocześnie zapewniają nieskrępowany dostęp klientów do oferowanych produktów.

 

  1. Jakie zalety mają namioty dmuchane?

  2. Namioty reklamowe z marketingowym potencjałem

  3. Namiot pneumatyczny nie tylko dla handlowców

 

Namioty pneumatyczne są wykorzystywane często jako stanowiska handlowe na branżowych eventach, rodzinnych piknikach, koncertach, targach i wydarzeniach sportowych. Ich niekonwencjonalna forma to połączenie trwałej konstrukcji, wytrzymałych materiałów i atrakcyjnego wyglądu.

 

Jakie zalety mają namioty dmuchane?

 

Namiot pneumatyczny to konstrukcja do użytku zewnętrznego – nietuzinkowa i funkcjonalna. Namioty dmuchane można rozkładać na każdej powierzchni, dlatego sprawdzą się idealnie zarówno na boisku sportowym, jak i placu z kostki brukowej. Ich rozłożenie jest stosunkowo proste i zajmuje niewiele czasu – to zaleta głównie dla tych wystawców, którzy muszą szybko zmontować swoje stanowisko i przygotować się do rozpoczęcia wydarzenia. Wystarczy jedynie przyszykować całą konstrukcję i podłączyć do niej elektryczną pompkę. Kiedy namiot wypełni się powietrzem trzeba zamontować jego ściany – przyczepiane na zamek lub rzepy – i gotowe!

 

 

 

 

Namioty reklamowe z marketingowym potencjałem

 

Dmuchane namioty mają ogromny potencjał marketingowy. Można na nich umieścić banery reklamowe lub na stałe nadrukować reklamę firmy, wykorzystując metody cyfrowe, takie jak sublimacja i solwent, lub metodę sitodrukową. Namioty reklamowe często wykonywane są na zamówienie, nie tylko w odpowiednim kolorze, ale również wybranym odcieniu i z gotowym nadrukiem reklamowym. Ciekawą formą są namioty, które można wykorzystywać wielokrotnie do reklamowania różnych firm – reklamę umieszczoną na namiocie zmienia się na dwa sposoby:

  • przez odpięcie ścian i przypięcie innych,

  • przez zmianę banerów reklamowych, które są przytwierdzone przy pomocy rzepów do ścian lub nóg namiotu – ta metoda jest szybsza i tańsza.

 

Reklama umieszczona na namiocie dmuchanym jest doskonale widoczna, a jeśli zachowuje oryginalną formę, to z pewnością przyciągnie wzrok niejednego klienta.

 

Namiot pneumatyczny nie tylko dla handlowców

 

Namiot pneumatyczny na wydarzeniach plenerowych służy nie tylko firmom promującym swoje produkty i usługi. Używają go również służby ratunkowe do stworzenia strefy ratowniczej i pierwszej pomocy, a także organizatorzy eventu – namiot jest dla nich formą polowego biura.

Hotel ibis Styles umiejscowiony jest w centrum Wrocławia, vis-a-vis dworca kolejowego i tylko 1,5km od Rynku i 10 km od lotniska. Jest idealnym miejscem dla podróżujących biznesowo i turystycznie, a także rodzin z dziećmi.

Kuter Port to stale rozwijający się ośrodek, posiadający nieograniczone możliwości aranżacji ponad 30 ha powierzchni w zakresie organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń w plenerze i w przestrzeni zamkniętej.

Hotel jest położony w samym sercu Warszawy, zaledwie kilka kroków
od Pałacu Kultury i Nauki, centrów biznesowych, kulturalnych
i turystycznych, przy skrzyżowaniu głównych ulic Warszawy -
Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich.