Targi – narzędzie marketingowe

Targi są imprezami o charakterze rynkowym, o ściśle określonym czasie trwania, odbywającymi się z określoną częstotliwością – najczęściej cyklicznie, raz do roku, podczas których duża liczba firm prezentuje szeroki wachlarz wyrobów z jednej bądź większej liczby branż przemysłowych i przeważnie dokonuje sprzedaży tych wyrobów na zasadzie próbek. Targi branżowe przeważnie przyciągają zwiedzających profesjonalistów z branży i potencjalnych klientów.

Wyróżniamy następujące typu targów:

– Targi /wystawy dóbr inwestycyjnych – prezentujące maszyny i usługi niezbędne dla danej branży przemysłu wytwórczego.

– Targi /wystawy dóbr konsumpcyjnych – prezentujące wyroby i usługi dla szerokiego grona konsumentów (odbiorców finalnych).

– Targi /wystawy specjalistyczne – to targi skoncentrowane tematycznie, przeznaczone dla profesjonalistów z branży.

– Targi /wystawy wielobranżowe – prezentujące ofertę więcej niż jednej branż.

– Targi uniwersalne – prezentujące połączoną ofertę wyrobów z różnych dziedzin / branż.

– Targi firmowe – prezentujące wyroby i usługi tylko jednego producenta lub jednego hurtownika.

– Wraz z rozwojem Internetu odnotowujemy wzrost popularności targów wirtualnych, umożliwiających dostęp do ciągłej prezentacji wyrobów lub usług.

Podstawową funkcją jaką mają do spełnienia każde targi, to połączenie popytu z podażą,a więc dostarczanie informacji oraz prezentacja tendencji i najnowszych osiągnięć technicznych, w jednym czasie i miejscu, z zastosowaniem komunikacji bezpośredniej.

Targi i wystawy stwarzają niepowtarzalną okazję do osiągnięcia celów handlowych, ponieważ są najbardziej skutecznym sposobem na pozyskanie klientów w związanej z danym rynkiem i jednoczesne nawiązanie kontaktów stricte biznesowych.

Targi i wystawy są też wyznacznikiem tendencji gospodarczych i rynkowych, gdyż na targach widoczne są procesy zachodzące na rynku, typy, zakres, kierunki i tempo zmian. Targi i wystawy są nie tylko narzędziem marketingu, ale także odzwierciedlają one pełen obraz rynku.

Znaczenie targów i wystaw jako miejsca do nawiązywania kontaktów osobistych i komunikacji bezpośredniej są kolejnymi elementami przemawiającymi za skutecznością właśnie takiej formy prezentacji produktów i usług.

M-S-M

  Sprawdź aktualne targi – http://www.targi24h.pl

Wyobraź sobie miejsce, gdzie luksus spotyka się z nieskazitelną naturą. Hotel Żubrówka ****, położony na skraju Białowieskiego Parku Narodowego, to nie tylko przestrzeń idealna do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, ale także oaza spokoju i relaksu. Nowoczesne zaplecze konferencyjne, wykwintna kuchnia regionalna oraz szeroka gama atrakcji integracyjnych sprawiają, że każdy pobyt w tym wyjątkowym miejscu staje się niezapomnianym przeżyciem. Odkryj, jak połączyć efektywną pracę z chwilami odprężenia w otoczeniu dziewiczej przyrody!

Pałac Mortęgi to zabytkowy kompleks budynków, położony we wsi Mortęgi na Warmii i Mazurach. Wcześniej budynek służył jako Uniwersytet Ludowy, biuro Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej „Przyszłość” oraz jako przedszkole. W roku 2013 rozpoczęły się prace, aby budynek przekształcić w pierwotny pałac i stworzyć obecne miejsce Pałac Mortęgi Hotel&Spa.

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.