Ile kosztuje organizacja imprezy firmowej w hotelu?

Impreza firmowa w hotelu to duże wyzwanie dla każdego pracodawcy. Wybór miejsca, organizacja cateringu i noclegu wymagają wcześniejszych przygotowań i analiz - ile będzie nas to wszystko kosztowało? Podpowiadamy, jak przygotować imprezę firmową w rozsądnym budżecie.

 

Wybór odpowiedniego miejsca

Zanim przejdziemy do wyceny poszczególnych udogodnień, warto zacząć od rzeczy, która jest najważniejsza, czyli wybór miejsca. To właśnie od niego będą uzależnione wszelkie koszta, jakie poniesiemy w związku z organizacją imprezy firmowej.

Jego wybór powinien być podyktowany przez charakter eventu. W końcu impreza firmowa może mieć na celu zarówno szkolenie, jak i integrację. Warto pomyśleć nad tym jak najwcześniej, aby wiedzieć, na jakie szczegóły zwrócić uwagę.

Hotel biznesowy z licznymi salami konferencyjnymi będzie jak najbardziej wpasowywał się do ram formalnego spotkania. Z kolei, jeśli postawimy na dodatkowe atrakcje jak SPA, strefa wellness, otoczenie przyrody, a także sala bankietowa w hotelu – uda nam się zorganizować nie tylko niezapomniane szkolenie, ale także świetną imprezę integracyjną, w trakcie której pracownicy będą mogli nie tylko się poznać, jak też odpocząć i odstresować się. Szukasz miejsca na biznesowe spotkanie? Sprawdź ofertę hotelu Uroczysko 7 Stawów na Dolnym Śląsku – https://www.uroczysko7stawow.pl/oferta/dla-biznesu.

Ile zapłacimy za hotel na konferencję?

Jeśli nasza impreza firmowa w hotelu ma trwać dłużej aniżeli jeden dzień, musimy pomyśleć o zapewnieniu uczestnikom miejsca noclegowego. Koszt za jedną dobę to wydatek minimum 300 zł. Jednakże przy organizacji takiego eventu na dużą skalę wraz z rezerwacją sal konferencyjnych możemy liczyć na spore zniżki. Warto zatem wybrać nocleg w tym samym miejscu, gdzie odbywa się szkolenie, aby zwiększyć komfort naszych gości.

W przypadku cateringu problem właściwie rozwiązuje się sam. Hotel zapewni nam nie tylko pożywienie na czas trwania imprezy firmowej, ale także obsługę kelnerską. Sala bankietowa w hotelu to miejsce nie tylko wspólnej kolacji, ale również przestrzeń na integrację po skończonym szkoleniu.

 

 

Ocena techniczna

Zanim wybierzemy naszą docelową lokalizację, warto wziąć pod uwagę kilka szczegółów takich jak to, jak wyglądają sale konferencyjne w hotelu. Sprawdźmy, czy pomieszczą one wszystkich uczestników oraz czy ich układ zapewnia dobrą akustykę. Dobrze też, aby były one w pełni wyposażone w sprzęt audiowizualny.

Wszystkie te elementy wpływają na odbiór wydarzenia przez uczestników oraz ich ocenę. Pamiętajmy także, że dobrze zorganizowana impreza firmowa nie tylko dostarcza wiedzy, ale również pozwala odpocząć oraz lepiej się poznać. Dbając o oba aspekty, sprawimy, że wydarzenie pozostanie na długo w pamięci uczestników.

Hotel SORAY w Wieliczce to wyjątkowe miejsce na organizację konferencji. Hotel posiada klimatyzowane sale konferencyjne wyposażone w projektor, duży ekran i nagłośnienie. Hotel oferuje catering podczas spotkania. Zaplecze konferencyjne jest doskonale połączone z częścią noclegową hotelu. Bezpłatny parking to duże udogodnienie, które Goście bardzo chwalą. Doskonała lokalizacja - tylko 7 minut od zabytkowej Kopalni Soli w Wieliczce, gwarantuje relaks i zapewnia atrakcyjny wypoczynek.

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem