Widoczność w wyszukiwarkach ma kluczowe znaczenie, jeśli chcemy zwiększyć liczby wizyt, co z kolei może poprawić sprzedaż, pomagając “zanurzyć się” w puli potencjalnych klientów, którzy często korzystają z wyszukiwania.
Jeśli zastanawiasz się nad zatrudnieniem ekspertów w dziedzinie SEO, te kilka pytań powinno pomóc w wyeliminowaniu złych wyborów i skupieniu się na najbardziej obiecujących agencjach. Jedną z alternatyw jest także sklep seo dzięki któremu możemy osiągnąć wysoką pozycję w Google kupując wysokiej jakości linki.
Czy możesz podać mi listę swoich obecnych i byłych klientów?
Agencje SEO powinny dostarczyć “próbkę” pracy dla obecnych i byłych klientów, a także referencje od tych klientów. Referencje dadzą Ci wgląd w skuteczność agencji i czy odpowiedź na pytanie czy wywarła pozytywny lub negatywny wpływ na rankingi wyszukiwania. Klienci mogą nie dostarczać konkretnych analiz, ale będą mogli pokazywać dane dotyczące konwersji i pozyskiwania odbiorców.
Co wiesz o ostatnich aktualizacjach algorytmu Google?
Każda przyzwoita agencja SEO powinna być świadoma najnowszych aktualizacji Google oraz innych aktualizacji algorytmu wyszukiwania. Należą do nich ostrzeżenia, kary DMCA, SERPS i wiele innych. Agencja SEO powinna również mieć możliwość wyjaśnienia, czym są te aktualizacje, co robią i dlaczego są one czymś, o czym Twoja firma powinna wiedzieć.
Jak poprawisz pozycję w rankingu?
Agencje SEO powinny omówić swoje metody, w jaki sposób podniosą pozycję Twojej witryny w wyszukiwarkach. Powinny też podać przybliżony termin kiedy cele, które im wyznaczyłeś, zostaną osiągnięte. Agencje powinny oferować przeprowadzenie przeglądu technicznego Twojej witryny i procesu optymalizacji na stronie, aby była ona jak najbardziej przyjazna dla wyszukiwania.
Czy będziesz rozpowszechniać wprowadzone przez siebie zmiany na stronie?
SEO będzie oznaczać, że w kodzie Twojej strony internetowej zostanie wprowadzonych wiele zmian, a wybrana przez Ciebie agencja powinna być w stanie pokazać Ci, jakie zmiany zostały wprowadzone. Jeśli chcesz zostać poproszony o zgodę przed wprowadzeniem jakichkolwiek modyfikacji, musisz wcześniej zapytać firmę SEO.
Co zrobisz, aby ocenić skuteczność kampanii SEO?
Wybrana agencja powinna mieć możliwość korzystania z Google Analytics w celu śledzenia poprawy rankingu witryn w wyszukiwarkach, linków z innych witryn, które przekierowują użytkowników do Twojej witryny, a także słów kluczowych lub fraz, które ludzie wpisują na ich komputerze znajdź swoją witrynę.
Jakie są koszta?
To proste pytanie, ale niektórzy zapominają zadać je na pierwszym spotkaniu. Zapytaj, jakie są koszta i czy agencja otrzyma wynagrodzenie za godziny, czy za każdy realizowany przez siebie projekt.
Podsumowując – agencja SEO powinna zostać dobrze przepytana i sprawdzona. Tylko wtedy mamy gwarancję, że wybieramy profesjonalistów, a nie amatorów. Skutkiem może być sukces bądź porażka naszego biznesu.
Materiał powstał podczas współpracy z Seochess.pl