Zarządzanie zespołem – szkolenia z managementu

W Best Practice skupiamy się na tym, aby dzięki narzędziom, którymi dysponuje współczesna psychologia poprawić funkcjonowanie i zarządzenie zespołem. Pomagamy zidentyfikować i osiągnąć cele założone przez daną organizację lub klienta - możliwe jest to poprzez odpowiednio dobrane szkolenia.

Kraków lub online – przeprowadzamy je na miejscu lub zdalnie. Celem szkoleń może być m.in. budowa lub zwiększenie kompetencji liderskich, rozwój postaw antymobbingowych i antydyskryminacyjnych, zarządzenie kryzysem czy rozwiązywanie konfliktów. Szkolenie zawsze przeprowadzamy w oparciu o empatię jako podstawę dobrych relacji międzyludzkich. Przeprowadzasz zmianę organizacji struktury firmy? A może w twoim zespole międzykulturowym powstają problemy komunikacyjne? Chciałbyś zwiększyć wydajność i wykorzystać kreatywność oraz talenty poszczególnych członków zespołu? Wybierz szkolenia miękkie. Kraków lub online – sposób realizacji pozostaje do uzgodnienia zgodnie z potrzebami klienta.

Zaufaj ekspertom Best Practice – szkolenia oparte na dowodach

W swojej pracy posługujemy się wiedzą opartą na dowodach. Oznacza to, że wykorzystujemy środki, które oferuje nam współczesna nauka. Wykorzystujemy je jednak z zachowaniem etycznych granic i dbamy o weryfikowalność stosowanych metod tak, aby zachować najwyższą jakość i skuteczność każdego szkolenia. Kraków, jako miejsce naszych szkoleń oferuje ich duży wybór. Jednak mamy w naszej ofercie również możliwość przeprowadzania szkoleń zdalnych. Działania podejmowane przez naszych ekspertów zawsze dopasowane są do potrzeb i możliwości klienta, tak aby zachować sprawne zarządzanie zespołem. Szkolenia oraz naszą pracę poddajemy superwizji, sami również poszerzamy nasze umiejętności dzięki uczestnictwu w szkoleniach i spotkaniach eksperckich. Pozwala nam to zachować najwyższą jakość naszej pracy. Uważamy, że w pracy z każdym zespołem szalenie istotny jest nacisk na uzyskanie umiejętności praktycznych, dzięki którym uczestnicy pozostają aktywnie zaangażowani w pracę podczas szkolenia. Best Practice, dzięki temu udaje się uzyskać w zespole takie postawy, które umożliwią w przyszłości samodzielne rozwiązywanie konfliktów. Szkolenie zawsze podsumowujemy w formie raportu i zakańczamy rozmową dotyczącą osiągniętych rezultatów.

Zarządzanie zespołem – szkolenia z zarządzania w kryzysie

Best Practice oferuje szkolenia w Krakowie nie tylko w momencie wystąpienia problemów lub konfliktów. Chęć uniknięcie wypalenia zawodowego pracowników lub przeciwdziałania zachowaniom niepożądanym, które mogą w przyszłości skutkować mobbingiem lub dyskryminacją są dobrym powodem do sięgnięcia po nasze szkolenia. Oferujemy również wsparcie w problemach pracowników np. toksyczne zachowania, depresja, przeżyta żałoba lub trauma. Dbanie o dobrostan pracowników poprawia funkcjonowanie wszystkich członków zespołu wpływając na jakość pracy i zadowolenia z niej. Jednak nie zawsze pozwala ono na uniknięcie kryzysów w organizacjach. W takim wypadku zachęcamy do skorzystania z naszej oferty pogotowia HR – kryzysowe konsultacje/indywidualne szkolenia. Kraków i większe ośrodki miejskie oferują spory wybór szkoleń coachingowych – warto wybrać te, których eksperci mogą poszczycić się kwalifikacjami opartymi na współczesnym dorobku naukowym. My w ramach pomocy w kryzysie oferujemy pakiet pomocowy, na który składają się konsultacje z psychologiem. Terapeuta udziela w ich trakcie pomocy pracownikowi, który znajduje się w trudnej sytuacji życiowej.

Poznaj także – Szkolenie PMP – Kompleksowy Przewodnik do Certyfikacji i Rozwoju w Zarządzaniu Projektami

Best Practice – szkolenia i obsługa HR

Nasze usługi z zakresu HR Service dedykujemy zarówno firmom, które dysponują własną strukturą działu personalnego, jak i tym, które są jej pozbawione. Oferujemy doradztwo, konsultacje, monitoring. Przeprowadzamy badania i analizy, ale także szkolimy, również w zakresie rozwiązania konkretnych problemów/konfliktów. Jesteśmy też w stanie przejąć całkowicie wsparcie dla organizacji w obszarze zmian: od analizy i propozycji rozwiązań, przez ich organizację oraz wdrażanie, aż po kontrolę. Jednym z ważnych aspektów odpowiedniego budowania zespołu, jest zdiagnozowanie i umiejętne wykorzystanie predyspozycji, talentów i cech członków zespołu. Doskonałym narzędziem pomocnym w tym mogą być odpowiednio przygotowane i wykorzystane testy osobowościowe, kompetencyjne, potencjału, które pomogą w uniknięciu przyszłej konieczności rozwiązywania konfliktów. Szkolenia i systemy oceń pracowniczych wpływają korzystnie na ocenę marki pracodawcy.

Kompleks biurowo-konferencyjno-usługowy "OPOLSKA 22" dysponuje 8 nowoczesnymi, klimatyzowanymi salami konferencyjno-szkoleniowymi. Zróżnicowane wielkością sale dają możliwość pomieszczenia od 15 do 180 uczestników. Kompleks mieści się w centrum Katowic, przy ulicy Opolskiej 22, w pobliżu znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, bardzo dobry dojazd z DTŚ i A4. Wysoki standard wykończenia, windy, parking.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.

Centrum Zdrowia i Relaksu VERANO usytuowane jest w parku nadmorskim, przy deptaku spacerowym, w odległości 100 metrów od morza i piaszczystej plaży, pośród unikalnej zieleni.