CRM do kontaktu z Klientami – jak możesz go wykorzystać?

System CRM zwykle kojarzy się z platformą do zarządzania zadaniami w firmie i kontaktu z klientami.

Można się z tym zgodzić, jednak CRM to coś więcej. Stanowi podstawę strategii skierowanej na utrzymywanie relacji z obecnymi klientami i potencjalnymi partnerami. Poznaj:

  1. Czym jest CRM?

  2. Jak działa system CRM?

  3. Dlaczego warto wdrożyć systemy CRM?

Program CRM może mieć różną postać, w zależności od wielkości i potrzeb firmy. W sieci znajdziesz mnóstwo platform, które oferują oprogramowanie CRM idealnie dostosowane do oczekiwań mniejszych i większych przedsiębiorstw.

Czym jest CRM?

Skrót CRM pochodzi od angielskiego Customer Relationship Management. Mowa więc o platformie spełniającej zadania nie tylko sprzedażowe, ale też umożliwiające utrzymywanie kontaktu z klientem. Wdrożenie systemu CRM skutkuje zbieraniem kluczowych informacji na temat doświadczeń potencjalnych klientów i obecnych kontrahentów w zetknięciu się z ofertą. CRM jest więc nie tylko miejscem, gdzie możesz kontaktować się z klientami, ale też sposobem na zbudowanie z nimi trwałych relacji. Pomaga też w zbieraniu i zarządzaniu informacjami, które ich dotyczą.

 

 

 

Jak działa system CRM?

Po wdrożeniu systemu CRM następuje połączenie go ze wszystkimi możliwymi kanałami łączności z osobami zewnętrznymi. W systemie CRM gromadzone są dane z:

  • maili;

  • kliknięć w reklamy;

  • rozmów na czatach;

  • rozmów telefonicznych;

  • postów w mediach społecznościowych.

Na podstawie gromadzonych informacji o kliencie system klasy CRM zapewnia możliwość dopasowania oferty pod kątem konkretnej osoby. W skrócie więc pomaga wycisnąć jeszcze więcej z zarządzania relacjami z klientami. W ten sposób minimalizujesz ryzyko chybionych kroków.

Dlaczego warto wdrożyć systemy CRM?

dzięki oprogramowaniu CRM wiesz o wiele więcej o potencjalnych klientach niż z komunikacji bezpośredniej. Możesz zbierać dane tych użytkowników, którzy nawet na chwilę odwiedzili Twoja stronę internetową. Poza tym korzyści z wdrożenia systemu CRM jest o wiele więcej. Dzięki niemu:

  • Sprawniej zarządzasz sprzedażą i strategiami marketingowymi dopasowując je do potencjalnych nabywców.

  • Zyskujesz jedną bazę danych zawierającą informacje o klientach również tych przyszłych.

  • Skracasz czas reakcji i ujednolicasz pracę zespołów odpowiedzialnych za promocję, marketing i BOK.

  • Zwiększasz efektywność pracy zespołu.

  • Otrzymujesz świetne miejsce do planowania strategii marketingowych.

  • Rezygnujesz z tworzenia obszernych raportów i analiz na rzecz automatycznie generowanych raportów.

Gdy zapewniasz swojej firmie chmurowy system CRM, możesz zapomnieć o wielu innych narzędziach, z których do tej pory korzystaliście. To wygodne i niezwykle cenne narzędzie, które sprzyja zwiększaniu zysków i podniesieniu efektywności pracy.

Idealne miejsce do zatrzymania się podczas imprez na Stadionie Narodowym. Niedaleka stacja metra Trocka umożliwia szybki dojazd do centrum. Stare Miasto w zasięgu ręki. Dogodny dojazd do centów handlowych Arkadia i M1.

Limanova Hotel położony jest w Limanowej, jednym z najładniejszych miast południowej Małopolski.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.