Wolontariusze ze starwood hotels & resorts WSIADAJĄ NA ROWERY, aby uzbierać fundusze na projekt „Road to awareness” UNICEF-u.

9 września 2009, Warszawa – Firma Starwood Hotels & Resorts rozpoczęła drugą edycję akcji „Road to Awareness”, czyli wyprawy rowerowej podczas której pracownicy pokonają 360 kilometrową trasę we francuskich Alpach. Ponadto setki hoteli w Europie Afryce i na Bliskim Wschodzie zachecają swoich pracowników i gości do przyłączenia się do tej szczytnej akcji.

Celem tegorocznej akcji jest zebranie ponad €100,000, które pomogą UNICEF-owi wesprzeć ponad 2,000 dzieci żyjących i pracujących na ulicach Egiptu. Dzieci z ulicy są najbardziej narażoną grupą społeczną na przemoc, wykorzystanie seksualne, niewłaściwe stosowanie substancji i probelmy ze zdrowiem. Ten projekt ma na celu ochronę praw tych dzieci przez zapewnienie im socjalnej, medycznej i psychologicznej pomocy oraz obronę przed agresją i wykorzystaniem. 

Tegoroczna grupa kolarzy składa się z zarządu sieci Starwood z regionu Europy, Afryki
i Bliskiego Wschodu. Wyczerpująca trasa prowadzi przez Mont Ventoux, jedną z tras Tour de France, która jest bardzo wymagająca i aby ją pokonać potrzebna jest kombinacja siły, wytrzymałości i determinacji.

W akcję „Road to Awareness właczyły się również polskie obiekty Starwood Hotels & Resort, które zachęcają gości do przyłaczenia się do przejażdzki rowerowej w hotelowych lobby oraz donacji na UNICEF. Sheraton w Poznaniu wspólnie z Galerią Malta zorganizował dla mieszkańców wyścig na rowerach stacjonarnych. W pozyskanie środków dla dzieci z Egiptu intensywnie włączyli się również pracownicy sieci, którzy podczas pikników pracowniczych chętnie brali udział w loteriach i zabawach, których celem było pozyskanie środków dla dzieci z Egiptu.  

„Road to Awareness” to kolejny projekt, obok Check Out for Children, organizowany przez sieć hoteli Starwood, których celem jest wsparcie UNICEF-u. Check Out for Children, rozpoczęty w 1995 r, jest partnerstwem Starwood Hotels & Resorts i UNICEFu, w którym hotele na całym świecie zachęcają gości do przekazania równowartosci 1 Euro na rzecz dzieci. Do tego czasu goście Starwood podarowali ponad $21 milionów USD dla UNICEFu, wspierając
w ten sposób dzieci na całym świecie.

O Check Out for Children
Partnerstwo Check Out for Children między UNICEF I Starwood Hotels & Resorts zostało rozpoczęte w Londynie w listopadzie 1995 r. przez Ambasadora Dobrej Woli Sir Rogera Moore’a. Program działa w 244 hotelach w całej Europie, Afryce, Bliskim Wschodzie i Azji.
W 2006 r, Starwood Hotels & Resorts wygral w Wielkiej Brytanii prestiżowy Corporate Partnership Award w uznaniu za znaczącą kontrybucję w prace UNICEF-u.

O UNICEF
UNICEF jest jedną z czołowych na świecie organizacji pracujących dla dzieci i ich praw
w ponad 190 krajach. UNICEF pracuje by pomóc każdemu dziecku rozwinąć ich pełny potencjał. Razem z partnerami, UNICEF dostarcza pomoc zdrowotną, żywnościową, edukacyjną i ochronę dzieciom poważnie potrzebującym, podczas współpracy z rządami, dbając o to by dotrzymały słowa, że pomogą i będą promowały prawa każdego dziecka. UNICEF opiera się całkowicie na donacjach wolontariuszy, rządów, instytucji i koroporacji i nie jest opłacana przez UN. Aby uzyskać więcej informacji proismy odwiedzić stronę www.unicef.org.uk

O Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc.
Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. jest obecnie jedną z wiodących firm hotelarskich na świecie posiadającą około 960 obiektów w 100 krajach i zatrudniającą 145 tysięcy osób. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i zarządcą hoteli: St. Regis®, The Luxury Collection®, Sheraton®, Westin®, Four Points® by Sheraton, W®, Le Méridien i wprowadzonych ostatnio marek AloftSM i ElementSM Hotels. Starwood Hotels jest także właścicielem Starwood Vacatio Ownership Inc., jednej z pierwszych firm zarządzających wysokiej klasy posiadłościami wakacyjnymi. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.starwoodhotels.com

źrodło: PR

Kreatywne centrum eventowe Concordia Design to wyjątkowe miejsce, które jest częścią centrum design i kreatywności. Łączymy wynajem przestrzeni z organizacją wydarzeń o nietypowej formie. Proponujemy takie scenariusze eventów, które nie tylko pozytywnie zaskakują uczestników, ale też wspierają założone cele.

Klub Golfowy ''Lisia Polana'' jest obiektem sportowo-konferencyjnym mieszczącym się w przepięknej Dolinie Wkry zaledwie 45 km od centrum Warszawy w drodze na Gdańsk. Poza zapleczem golfowym na jakie składa się Mistrzowskiej Klasy 18-sto dołkowe pole oraz tereny do ćwiczeń posiadamy dwa ziemne korty tenisowe oraz duży teren wokół budynku.

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do odwiedzenia Pałacyku Otrębusy. Jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych jak również przyjęć i bankietów okolicznościowych.
Funkcjonalne wnętrza i sale naszego Pałacyku pozwalają na organizację konferencji do 200 osób.