Zaproszenie na MPI Poland Autumn Meeting w Gdańsku

MPI Poland Club, organizacja zrzeszająca profesjonalnych organizatorów spotkań oraz Gdańsk Convention Bureau zapraszają na pierwszą konferencję organizowaną w Gdańsku MPI Autumn Meeting, która odbędzie się 19 listopada 2009r.pt.:

 

MPI Poland Club, organizacja zrzeszająca profesjonalnych organizatorów spotkań oraz Gdańsk Convention Bureau zapraszają na pierwszą konferencję organizowaną w Gdańsku MPI Autumn Meeting, która odbędzie się 19 listopada 2009r.pt.:

"Rola przedsiębiorców w promocji destynacji – współpraca między Convention Bureau, a podmiotami prywatnymi".


Podczas konferencji zostanie poruszony nurtujący wiele osób temat współpracy pomiędzy podmiotami prywatnymi, a jednostkami typu convention, odpowiedzialnymi za promocję miejsca – jako centrum turystyki biznesowej. Do dyskusji zaprosiliśmy przedstawicieli środowisk: hotelarskiego, PCO, linii lotniczych, stowarzyszenia branżowego, uczelni wyższej oraz samych convention bureaux.

Rejestracja odbywa się bezpośrednio na stronie www.mpiweb.pl

Poniżej program konferencji:

10:00- 10.20  Rozpoczęcie konferencji

10:20- 11:00  Rola hoteli w promocji destynacji
Agnieszka Najberek
, Director of Sales & Marketing, Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa

11:00- 11:40  Współpraca z Convention Bureau z perspektywy linii lotniczych
Barbara Klary
, Sales Manager Poland, Norwegian Air Shuttle Polska Sp. z o.o.

11:40- 12:10  Przerwa kawowa

12:10- 12:50  Możliwości współpracy stowarzyszenia branży spotkań z Convention Bureau
Marlena Biardzka,
Conference Executive Manager, Warsaw Destination Alliance

12:50- 13:30  Doświadczenia Proffesional Congress Organizer (PCO) we współpracy z krajowymi i zagranicznymi Convention Bureaux
Krzysztof Pobożniak, President Haxel Events & Incentives

13:30- 14:10 Lunch

14:10- 14:50 Spojrzenie z zewnątrz
Elisabeth Hansa
, Head of Marketing & Business Development, Conventions
Congress + Event Graz, Austria

14:50- 15:30 Spojrzenie od wewnątrz
Anna Górska
, Prezes Gdańsk Convention Bureau
Krzysztof Celuch, Kierownik Sekcji Convention Bureau of Poland POT

15:30- 16:00 Dyskusja
16:00  
Podsumowanie i zakończenie spotkania

Koszt uczestnictwa w konferencji:

Koszt uczestnictwa 150 PLN + VAT (183 PLN brutto)

Członkowie MPI 100 PLN + VAT (122 PLN brutto)

Dla wszystkich, którzy zdecydują się przyjechać do Gdańska dzień przed konferencją lub zechcą przedłużyć swój pobyt w Trójmieście, Hotel Radisson Blu przygotował specjalną branżową ofertę- 80 EUR brutto ze śniadaniem za pokój jedno / dwuosobowy.

Konferencja odbędzie się w dniu 19.11.2009r. o godz. 10.00 w Hotelu Radisson Blu,
ul. Długi Targ 19, Gdańsk.
Wstęp po dokonaniu rejestracji na stronie
www.mpiweb.pl

ORGANIZATORZY:
MPI Poland Club oraz Gdańsk Convention Bureau
PARTNER STRATEGICZNY:
Rezidor Hotel Group Polska

Serdecznie zapraszamy do Gdańska!

MPI Poland Club
www.mpiweb.pl

Więcej informacji:

Iwona Kubisz

Komitet Komunikacji MPI Poland Club

E-mail: ikubisz@mpiweb.pl

www.mpiweb.pl 

 

Dodatkowe informacje o MPI Poland:

MPI POLAND CLUB to oddział narodowy stowarzyszenia Meeting Professionals International (MPI) założonego w 1972 roku w USA. Aktualnie w ramach MPI jest zrzeszonych ponad 25 tysięcy profesjonalistów, na co dzień związanych z obsługą wydarzeń biznesowych.

Wizją MPI jest budowanie globalnej społeczność przemysłu spotkań poprzez tworzenie relacji międzyludzkich i kreację nowych idei, pomysłów i miejsc pracy. Celem jest stworzenie organizacji, która wyewoluuje w kierunku międzynarodowej społeczności budującej własne powiązania międzyludzkie.
MPI POLAND CLUB to oficjalny oddział MPI zrzeszających profesjonalistów z całej Polski zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń biznesowych i tworzeniem polskiego przemysłu spotkań.

 

Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Boss*** to stylowy i elegancki hotel ulokowany w otoczeniu malowniczego Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Dzięki swojej lokalizacji Hotel Boss*** jest doskonałym miejscem zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Wszechstronność naszego hotelu pozwala zaproponować Gościom idealne miejsce do pracy i odpoczynku oraz spotkań biznesowych, firmowych, czy też organizacji imprez rodzinnych.

Dogodnie położony, trzygwiazdkowy hotel Śląsk jest idealnym miejscem na organizację konferencji i szkoleń w centrum Wrocławia.

Nowy Hotel Śląsk posiada ponad 100 miejsc noclegowych w pokojach 1 i 2 osobowych oraz apartamentach, składających się z pokoju dziennego z w pełni wyposażonym aneksem kuchennym, osobnej sypialni oraz łazienki.