KODEKS DOBRYCH PRAKTYK FIRM SZKOLENIOWYCH

Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i profesjonalizm w stosunku do klienta. Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.

Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i  profesjonalizm w stosunku do klienta.


Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.

W Kodeksie zawarte są wskazówki pozwalające określić to, jakie elementy wpływają na efektywność szkolenia. Przykłady niektórych z nich to:

·          Dążenie do określenia rzeczywistych potrzeb szkoleniowych organizacji, zamawiającego i uczestników.

·          Rzetelne dostarczanie informacji o możliwościach osiągnięcia celów biznesowych drogą działań szkoleniowych.

·          Staranny dobór trenerów o adekwatnych kompetencjach.

·          Dobór metody, form i narzędzi szkoleniowych.

Dzięki Kodeksowi Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych obie strony umowy mogą dopilnować poziom szkolenia, aby było ono efektywną inwestycją.

 

Oto opinie specjalistów z zakresu planowania i koordynacji szkoleń:


– „Najbardziej interesują nas ciekawe, a nie tradycyjne szkolenia. Potrzebny nam jest niestandardowy i inspirujący program, który daje uczestnikom możliwość natychmiastowego zastosowania w praktyce doskonalonych umiejętności. Jednak, aby szkolenie było arcyciekawe, potrzebne jest coś jeszcze, coś co jest unikalną wartością każdej profesjonalnej firmy szkoleniowej i co sprawia, że właśnie do niej kierujemy swoje oferty”(Agata Roziel Bank Zachodni WBK SA).


 „Nie szukamy szkoleń czy gotowych programów, ale raczej metod i sposobów aktywizacji umiejętności. Staramy się traktować szkolenia jako dynamiczny proces twórczy dopasowany do specyfiki zespołu i organizacji. Pamiętamy, że szkolenia muszą być wpisane w codzienną i długoterminową strategię biznesową, czyli profesjonalne doskonalenie i przygotowanie do zmian” (Rafał Cieplak Bank BPH SA).

 

Źródło: Szkolenia i Konferencje, Wrzesień 2007

Prezentacje – firmy szkoleniowe

Hotel Amber*** usytuowany jest na wzgórzu w samym środku Gdańska, zaledwie 2 km od Głównego Miasta w spokojnej dzielnicy Suchanino, przy ul. Powstańców Warszawskich 45. Oferujemy zakwaterowanie w standardzie trzygwiazdkowym dla osób podróżujących biznesowo oraz turystycznie. Hotel posiada własny duży parking również dla autokarów bezpłatny dla gości hotelowych.

Malowniczo położony nad brzegiem jeziora, w otulinie Mazurskiego Parku Krajobrazowego czterogwiazdkowy Hotel Robert’s Port Lake Resort & SPA jest idealnym miejscem wypoczynku na Mazurach.

Wygodne, klimatyzowane pokoje, wyśmienita kuchnia, restauracja z przeszkloną podłogą z widokiem na basen i panoramicznym widokiem na jezioro, przestronne i doskonale wyposażone sale szkoleniowe, ciekawe możliwości spędzania wolnego czasu oraz teren otoczony zielenią i lasami będą gwarancją udanego pobytu.

Klub Golfowy ''Lisia Polana'' jest obiektem sportowo-konferencyjnym mieszczącym się w przepięknej Dolinie Wkry zaledwie 45 km od centrum Warszawy w drodze na Gdańsk. Poza zapleczem golfowym na jakie składa się Mistrzowskiej Klasy 18-sto dołkowe pole oraz tereny do ćwiczeń posiadamy dwa ziemne korty tenisowe oraz duży teren wokół budynku.