KODEKS DOBRYCH PRAKTYK FIRM SZKOLENIOWYCH

Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i profesjonalizm w stosunku do klienta. Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.

Kodeks Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych został stworzony po to, aby sprawdzać rzetelność firm szkoleniowych i  profesjonalizm w stosunku do klienta.


Kodeks ten zawiera cztery części, które dotyczą: informacji o firmie szkoleniowej, informacji o ofertach i sposobie pozyskiwania klientów, informacji o realizacji usług i o relacjach z otoczeniem firmy szkoleniowej.

W Kodeksie zawarte są wskazówki pozwalające określić to, jakie elementy wpływają na efektywność szkolenia. Przykłady niektórych z nich to:

·          Dążenie do określenia rzeczywistych potrzeb szkoleniowych organizacji, zamawiającego i uczestników.

·          Rzetelne dostarczanie informacji o możliwościach osiągnięcia celów biznesowych drogą działań szkoleniowych.

·          Staranny dobór trenerów o adekwatnych kompetencjach.

·          Dobór metody, form i narzędzi szkoleniowych.

Dzięki Kodeksowi Dobrych Praktyk Firm Szkoleniowych obie strony umowy mogą dopilnować poziom szkolenia, aby było ono efektywną inwestycją.

 

Oto opinie specjalistów z zakresu planowania i koordynacji szkoleń:


– „Najbardziej interesują nas ciekawe, a nie tradycyjne szkolenia. Potrzebny nam jest niestandardowy i inspirujący program, który daje uczestnikom możliwość natychmiastowego zastosowania w praktyce doskonalonych umiejętności. Jednak, aby szkolenie było arcyciekawe, potrzebne jest coś jeszcze, coś co jest unikalną wartością każdej profesjonalnej firmy szkoleniowej i co sprawia, że właśnie do niej kierujemy swoje oferty”(Agata Roziel Bank Zachodni WBK SA).


 „Nie szukamy szkoleń czy gotowych programów, ale raczej metod i sposobów aktywizacji umiejętności. Staramy się traktować szkolenia jako dynamiczny proces twórczy dopasowany do specyfiki zespołu i organizacji. Pamiętamy, że szkolenia muszą być wpisane w codzienną i długoterminową strategię biznesową, czyli profesjonalne doskonalenie i przygotowanie do zmian” (Rafał Cieplak Bank BPH SA).

 

Źródło: Szkolenia i Konferencje, Wrzesień 2007

Prezentacje – firmy szkoleniowe

Ośrodek STARY MŁYN to Hotel Młynarz, zespół komfortowych, całorocznych domków, Karczma Młynarzówka i sale konferencyjne. Stary Młyn położony jest w malowniczym, zielonym rozlewisku Prosny, na skraju historycznej miejscowości Bolesławiec k. Wieruszowa - osady założonej w 1266 roku przez Księcia Kaliskiego Bolesława Pobożnego.

Haston City Hotel to obiekt biznesowy znajdujący się w malowniczej okolicy, przy głównej drodze wyjazdowej w kierunku Poznania, między Obwodnicą Śródmiejską, a Autostradową Obwodnicą Wrocławia. Położenie Hotelu sprawia, że osoby odwiedzające Wrocław mają nadzwyczaj dogodny dojazd. Hotel proponuje 111 nowoczesnych, dźwiękoszczelnych i klimatyzowanych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu. Haston City Hotel jest także doskonałym miejscem dla różnego rodzaju spotkań biznesowych i kongresów.

Niezależnie od pory roku Karpacz zapewnia idealne warunki do organizacji spotkań biznesowych, szkoleń i aktywności outdoorowych. Lato to czas górskich wędrówek karkonoskimi szlakami, zima – integracja na stoku na dwóch lub jednej desce.