Międzynarodowa Konferencja
19-22 stycznia 2010, Warszawa
W ślad za sukcesami poprzednich edycji, rusza kolejna Międzynarodowa Konferencja e-TRAVEL FORUM, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 19-22 stycznia 2010 roku. Tematem przewodnim trzeciej edycji jest „Efektywna sprzedaż produktów turystycznych i hotelarskich przez internet w warunkach nasilonej przez kryzys rywalizacji na rynku”. Konferencja adresowana jest do menedżerów hoteli, biur podróży, portali internetowych, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentantów uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i consultingowych. Wysoka poziom merytoryczny zapewniają stali partnerzy konferencji – Amadeus Polska i Travelport GDS.
Zarządzających hotelami szczególnie mogą zainteresować tematy dotyczące prognoz rozwoju branży w 2010 roku, porównywarek cen (Meta Search), narzędzi sprzedaży w branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Events), promocji obiektów i regionów atrakcyjnych turystycznie oraz działań PR i alternatywnych form dystrybucji. Wśród panelistów nie zabraknie pracowników z takich firm, jak Google Polska, Net Media S.A., HRS i wielu innych. Swój udział w konferencji zapowiedzieli również Booking.com i Expedia.com.
Tematyka rozwiązań e-commerce stosowanych w biurach podróży i hotelach na pewno zaciekawi uczestników zajmujących się dystrybucją swojej oferty za pośrednictwem internetu oraz osoby zastanawiające się nad korzystaniem z różnych kanałów dystrybucji. Szczególnie interesujący będzie raport przedstawiony przez firmę Gemius, który będzie dotyczyć relacji jaka zachodzi pomiędzy wyszukiwaniem w internecie ofert i opinii na temat noclegów, a samym procesem rezerwacji, który często odbywa się już off-line.Ponadto menedżerowie biur podróży będą mieli możliwość poznać opinie ekspertów oraz włączyć się do dyskusji na temat konfrontacji on-lineowych modeli dystrybucji z tradycyjną formą sprzedaży.
Turystyka i e-commerce w tej branży dotyczy również usług transportowych. Wśród panelistów znajdą się przedstawiciele takich firm, jak PLL LOT, Norwegian, Finnlines.
Z pewnością wszystkich uczestników konferencji, niezależnie od tego, czy reprezentują hotel, biuro podróży, czy tour operatora, zainteresują tematy dotyczące prezentacji oferty firmy na stronach internetowych. W czasie konferencji odbędą się panele poświęcone wpływowi zawartości strony na jej transakcyjność oraz przedstawione zostaną narzędzia służące takiej analizie.
W dniach 21 i 22 stycznia odbędą się szkolenia oraz warsztaty z zakresu zarządzania reklamą w internecie i tworzenia kampanii reklamowych w Google AdWords. Szkolenia te organizowane są przez ekspertów z agencji interaktywnej Net Solutions posiadających certyfikaty Google AdWords Seminar Leader. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć poprawne konto AdWords, co należy zrobić, aby skutecznie zmodyfikować i zoptymalizować już istniejące kampanie, poruszone zostanie również wiele innych ciekawych tematów. Jednym słowem każdy znajdzie coś dla siebie. Szczegóły dostępne na www.LinkiSponsorowane.edu.pl. Dla uczestników e-Travel Forum 2010 przewidziany jest rabat w wysokości 10%.
Sumując, udział w e-Travel Forum 2010 doskonała okazja dla poznania najnowszych trendów w zakresie e-commerce. W trakcie konferencji mówcy z Polski i zagranicy przedstawią świeże spojrzenie na obecne wyzwania rynkowe oraz przedstawią najlepsze strategie, najnowsze narzędzia oraz innowacyjne rozwiązania w internetowej sprzedaży produktów turystyczno-hotelarskich. Pełne informacje o programie i mówcach zaproszonych do udziału w e-Travel Forum 2010 oraz relacja z edycji 2009 znajdują się na stronie www.e-travelforum.pl
Biuro Organizacyjne konferencji e-Travel Forum:
Meetings Management, ul. Omulewska 24 lok 7, 04-128 Warszawa
tel. 22 810 86 89, 22 813 70 75; fax 22 810 89 08