Sale konferencyjne – konferencyjne SOS

O czym należy pamiętać, organizując konferencje? Jak wybrać odpowiednie sale konferencyjne?

O czym należy pamiętać, organizując konferencje? Jak wybrać odpowiednie sale konferencyjne?
 

Osoby, które organizują konferencje, stają nie tylko przed koniecznością opracowania programu, wynajęcia sali konferencyjnej oraz zapewnienia uczestnikom zakwaterowania, ale także uczynienia z konferencji wydarzenia atrakcyjnego dla zaproszonych osób. Wszystkie szczegóły zjazdu powinny być przemyślane i dopracowane. Nawet czynność tak podstawowa, jak wybór sali, w której odbywają się konferencje, ma znaczenie. Atmosfera tego miejsca wpływa na ocenę całości przez uczestników. Wielkość sali i charakter miejsca to podstawowe informacje potrzebne do zarezerwowania odpowiedniego miejsca.
Co dalej.
Osoby zgłaszające się na konferencje muszą otrzymać stosowne materiały, dotyczące przede wszystkim szczegółowego programu oraz listy prelegentów. Te materiały, a także potrzebny sprzęt audiowizualny trzeba przygotować odpowiednio wcześniej. Organizując konferencje pamiętajmy zawsze o gościach z zagranicy – wielu z nich będzie potrzebowało tłumaczy. Osoby przygotowujące konferencje powinny zadbać również o poczęstunek dla uczestników w przerwach sympozjów i po ich zakończeniu (dobrym pomysłem jest np. zorganizowanie bankietu). Czas wolny od spotkań i wystąpień warto zagospodarować, np. zwiedzaniem zabytków, propozycją udziału w imprezach towarzyszących itp.
Jeśli masz problem z przygotowaniem się do organizacji konferencji, skorzystaj z pomocy profesjonalnych organizatorów konferencji. Pamiętaj, że dobra organizacja to klucz do sukcesu!
 

Poczuj się wyjątkowo...

Hotel Atena jest nowoczesnym i kameralnym obiektem położonym w Ciechanowie, ok 100 km. Od Warszawy. Obiekt położony jest w przyjaznej, spokojnej i bezpiecznej okolicy. Nasi goście zawsze mogą liczyć na dyskrecję, spokój, miłą i zawsze pomocną obsługę.

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do odwiedzenia Pałacyku Otrębusy. Jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych jak również przyjęć i bankietów okolicznościowych.
Funkcjonalne wnętrza i sale naszego Pałacyku pozwalają na organizację konferencji do 200 osób.

Jesteśmy idealnym miejscem na odpoczynek podczas podróży służbowych dla biznesmenów, handlowców a także świetnym punktem wypadowym w czasie prywatnych wizyt w Łodzi dla osób ceniących spokój i ciszę.Nowocześnie wyposażony i profesjonalnie przygotowany M HOTEL, z sympatyczną i pomocną obsługą, łączący w sobie współczesność i duszę.