Hawaje na Marsa – tylko na Targach Event 2010

Nie trzeba wybierać się zbyt daleko, aby w październiku poczuć prawdziwie hawajską atmosferę. Wystarczy podróż na… Marsa, czyli do Hali MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie, w której już 7 października rozpocznie się druga edycja Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT. Jedną z nowości, a zarazem wyjątkowych atrakcji będzie Meeting Bar w typowo hawajskim stylu. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.

Nie trzeba wybierać się zbyt daleko, aby w październiku poczuć prawdziwie hawajską atmosferę. Wystarczy podróż na… Marsa, czyli do Hali MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie, w której już 7 października rozpocznie się druga edycja Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT. Jedną z nowości, a zarazem wyjątkowych atrakcji będzie Meeting Bar w typowo hawajskim stylu. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.  

Ci, którzy zdecydują się na odwiedzenie targów i przekroczą progi Meeting Baru, znajdą się w innym świecie, m.in. pięknych dziewczyn w bikini serwujących drinki przygotowane przez profesjonalnych barmanów z Flair Academy oraz hawajskich rytmów muzycznych. Jak zapewniają organizatorzy targów, Meeting Bar nie będzie jednak tylko miejscem przyjemności dla podniebienia i ucha. Organizatorzy wydarzeń eventowych oraz inni przedstawiciele tej branży będą mogli bowiem spotkać się w przyjemnej atmosferze i podyskutować na istotne tematy, z rozmowami biznesowymi włącznie. Jest  to główna funkcja Meeting Baru, choć nie jedyna. W programie Meeting Baru znajdą się również konferencje i debaty, a nawet interaktywne warsztaty kulinarne z udziałem publiczności.
 
Od pijawek po wizerunek marki
Pierwszego dnia targów, czyli 7 października w godzinach 11.30-13.00 odbędzie się debata Trójkąt Efektywności Briefu – zasady i korzyści ze współpracy administracji publicznej z usługodawcami i biznesem organizowana  przez „Brief for Poland”. Tego samego dnia o godz. 13.30 rozpocznie się w Meeting Barze dyskusja panelowa Liski-chytruski, pijawki i modliszki czyli o etyce w branży eventowej. Błyskawiczny poradnik jak unikać nieporozumień w kontaktach między artystą, agencją, a klientem, którą poprowadząAndrzej i Krzysztof Korczakowie z Krab Music House & Special Events. Drugiego dnia targów, czyli 8 października na gości Meeting Baru będą czekać  praktyczne wskazówki i porady: Biurokracja eventowa – pozwolenia, zgody, dokumenty, czyli żmudna, ale konieczna praca (organizator: Krab Music House & Special Events). Wszystkich zainteresowanych tematem cateringu, który jest często nieodłączną częścią eventu, organizatorzy zapraszają o 14.00 tego samego dnia na prezentację To idzie młodość – kreatywny catering w wykonaniu dwudziestolatków (organizator: Food Design). Podczas prezentacji będzie można dowiedzieć się:

·         Czym jest food design
·         Jak żyć świadomie i jeść odpowiedzialnie (wwf, slow food polska, gmo)
·         Jak odpowiednio dobrana usługa cateringowa wpływa na wizerunek marki?

Ponadto prowadzący – Kuba Korczak – postara się przekonać uczestników prezentacji, że food gifts – ulotny poczęstunek  jest najlepszym sposobem na elegancką prezentację marki. Na koniec nie zabraknie interaktywnych warsztatów kulinarnych z udziałem gości pokazu.
 
Dodajmy, że liczba miejsc na wydarzenia odbywające się w Meeting Barze jest ograniczona, podobnie jak na konferencje i seminaria zaplanowane w salach konferencyjnych. O uczestnictwie będzie decydować kolejność przyjścia.  Pełny program Targów Event można sprawdzić tutaj.
 
 

Hotel Amber*** usytuowany jest na wzgórzu w samym środku Gdańska, zaledwie 2 km od Głównego Miasta w spokojnej dzielnicy Suchanino, przy ul. Powstańców Warszawskich 45. Oferujemy zakwaterowanie w standardzie trzygwiazdkowym dla osób podróżujących biznesowo oraz turystycznie. Hotel posiada własny duży parking również dla autokarów bezpłatny dla gości hotelowych.

Końska Dolina to malowniczy obiekt położony w sercu Beskidu Niskiego, tuż przy granicy ze Słowacją. Oferuje ponad 400 hektarów pięknych terenów, idealnych na rodzinny wypoczynek, firmowe wyjazdy i integrację. Znajdujące się tutaj nowoczesne sale konferencyjne, wyposażone w zaawansowany sprzęt multimedialny i szybkie Wi-Fi, tworzą komfortowe warunki do spotkań biznesowych, konferencji i szkoleń. Końska Dolina zapewnia również różnorodne atrakcje, jak wycieczki konne i pikniki, które sprzyjają budowaniu relacji i inspirują.

Limanova Hotel położony jest w Limanowej, jednym z najładniejszych miast południowej Małopolski.