Najbardziej dotknięta powodzią została południowa część Polski. Woda zalała miasta, zniszczyła domy, budynki gospodarcze, mosty i drogi. Wiele osób straciło dobytek całego życia. Nadal potrzebna jest im pomoc!
„Tegoroczne powodzie dotknęły wiele krajów w Europie i na świecie. Nie jesteśmy w stanie pomówc wszystkim, ale razem z Caritas Polska chcemy wesprzeć jak najwięcej osób. Szczególnie, że przed nami coraz zimniejsze dni, a wiele osób nadal potrzebuje pomocy” – mówi Nino Rosenlund, Dyrektor Generalny Radisson Blu Hotel, Kraków.
W ramach akcji będą zbierane produkty spożywcze o długim terminie ważności, ubrania, koce, środki czystości, zabawki.
Zbiórka potrwa od 28. do 30. września, codziennie w godzinach od 10.00 do 15.00. Przedstawiciele hotelu przeprowadzą ją na terenie największych krakowskich biurowców: w Krakowskim Parku Technologicznym w Zabierzowie (28.09), Galileo i Edisson przy ul. Armii Krajowej (29.09) oraz Buma Square przy ul. Wadowickiej (30.09).
„Sądzimy, że najbardziej uda nam się zaangażować do akcji osoby pracujące w tych miejscach, jednak chcemy pomóc jak największej liczbie osób dlatego zależy nam na zainteresowaniu wszystkich Krakowian – mówi Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży.
Wszystkie zebrane produkty Caritas Polska przekaże powodzianom z najbardziej poszkodowanych regionów kraju – głównie w województwach małopolskim, śląskim, opolskim i podkarpackim.
Akcja „Pomoc Powodzianom” jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności Radisson Blu w Krakowie. Od połowy 2010 roku, działania z zakresu CSR realizowane są przez hotel pod wspólnym hasłem: Blu Loves Green.