Goście mieli okazję zobaczyć hotel na dwa tygodnie przed otwarciem. Prezentowane były pokoje, sale konferencyjne, również restauracja. Spotkanie zakończyło się wspólnym śniadaniem, które oceniane jest jako jedna z wizytówek sieci.
– Liczymy na to, że Qubus Hotel Bielsko-Biała szybko stanie się jednym z najpopularniejszych obiektów w mieście – mówi Michał Świgost, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu sieci. – Dokładnie tak, jak to się dzieje w przypadku naszych trzynastu pozostałych obiektów – dodaje.
Recepta na sukces? – Niezwykle istotnym segmentem jest biznes, który zna naszą markę i ceni standard sieci Qubus Hotel – tłumaczy Joanna Garner, Dyrektor Hotelu. – W Bielsku chcemy jednak iść dalej, i zachęcać turystów do odwiedzin miasta i regionu. Naszą ambicją jest aktywna promocja Podbeskidzia. Dobrze zlokalizowany hotel jest przecież doskonałą bazą wypadową – podkreśla Garner.
W przyciągnięciu gości indywidualnych mają pomóc specjalne ceny Save&Stay, dostępne wyłącznie na stronie Qubus Hotel. Innym autorskim produktem sieci jest Program Lojalnościowy Q-Club, z którego korzysta już ponad 10 tysięcy osób.
Pierwszych gości Qubus Hotel Bielsko-Biała przyjmie 29 kwietnia 2011. Wówczas sieć Qubus Hotel liczyć będzie 14 obiektów, zlokalizowanych – oprócz Bielska-Białej – również w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi czy Katowicach.