Wino Sancerre „Les Barrones”, obecne w tegorocznej Grands Vins Mercure, zostało uznane przez „Magazyn Wino” za „Najlepsze Wino Panelu – ZNAKOMITE” w rankingu kwietnia 2011. Wyróżnienie przyznane przez redakcję potwierdza, że w karcie obowiązującej we wszystkich hotelach tej marki na świecie, znajdują się trunki najwyższej klasy.
Plebiscyt „Magazynu Wino” odbywa się co dwa miesiące. Importerzy przysyłają do redakcji wina do oceny, a tam degustuje je jury złożone ze specjalistów – członków zespołu redakcyjnego, samych importerów oraz przedstawicieli Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Testy przeprowadza się z najwyższą dbałością o wiarygodność, w taki sposób, by oceniający nie rozpoznali wina po etykiecie, kształcie czy kolorze butelki.
W kwietniowej edycji rankingu jury magazynu doceniło białe wino Sancerre „Les Barrones” – A.O.C 2009, które zyskało uznanie za swoje wyjątkowe walory smakowe i zapachowe. „Czysta loarska, kamienna nuta sauvignon, zielona intensywnie pachnąca łąka i wiosenne pokrzywy, usta soczyste, eleganckie, ładnie kwasowe, ale i pełne owocowej słodyczy; wino jest fantastycznie zintegrowane, w końcówce wraca przyjemnie szorstka kamienna faktura. O takich Sancerre marzymy!” – tak „Magazyn Wino” opisał wyróżniony trunek.
W Grands Vins Mercure Sancerre „Les Barrones” – A.O.C 2009 znalazł się w rodzinie smaków określanej jako „Świeże i smakowite”. GVM to intuicyjna i przyjazna klasyfikacja win właśnie według smaku, a nie koloru. Nie znajdziemy w niej więc podziału na wina białe, czerwone czy różowe, ale na „Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Eleganckie i zbalansowane” oraz „Pełne i aromatyczne”. Kartę tworzą najwyższej klasy specjaliści. Każdego roku w ponad 10 krajach obraduje jury degustacyjne, przeprowadza tzw. „ślepe testy” i wybiera wina, które zostają włączone do Grands Vins Mercure. W tegorocznej karcie, wśród 17 pozycji, tradycyjnie dominują wina francuskie.
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 59 obiektami w 25 miastach w Polsce i 1 hotelem w Wilnie na Litwie. Oferuje ponad 11 tysięcy pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis i Etap, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 200 hotelami z blisko 500 tys. pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, Ibis, all seasons, Etap Hotel, hotelF1 i Motel 6 a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – gwarantują zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia