Znaczenie koloru w strategii hotelu

Jak świadomie poprzez kolor uzyskać w hotelu wrażenie elegancji, dobrej jakości, nowoczesności, świeżości czy oryginalności? W jaki sposób za pomocą barw stworzyć przestrzeń, która zarabia pieniądze? Na te i inne pytania odpowiadać będą eksperci z firmy Projekt Hotel podczas konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” organizowanej podczas IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011.

Oprócz profesjonalnych szkoleń i konferencji podczas targów zostanie zaprezentowana szeroka oferta produktów i usług dla branży hotelarskiej. Zainteresowani uczestnictwem w targach i konferencji już mogą dokonywać rejestracji on-line za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja, która upoważnia do bezpłatnego wstępu na wydarzenie. Targi WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Targi WorldHotel to spotkanie o ściśle branżowym charakterze, które skupia osoby poszukujące nowych produktów, usług i rozwiązań dla swojego biznesu. Dla wystawców nasze targi stają się więc doskonałym miejscem  do nawiązywania  cennych kontaktów biznesowych. Z kolei zwiedzający będą mogli zebrać potrzebne informacje i porównać różnorodne oferty  dotyczące codziennej obsługi obiektów noclegowych, ich modernizacji, projektowania i rozbudowy. Nie zabraknie prezentacji nowych kierunków i tendencji panujących na rynku hotelarskim oraz najlepszych praktyk i rozwiązań mających zastosowanie w tej branży. Wiedzę będzie można zdobyć przede wszystkim podczas wydarzeń merytorycznych towarzyszących targom. Dobrym przykładem jest właśnie konferencja firmy Projekt Hotel poświęcona roli koloru w hotelu, podczas której eksperci podpowiedzą, jak przy pomocy kolorów wpłynąć na satysfakcję gości oraz zysk w hotelu -– mówi Renata Smolnytska, Project Manager Targów WorldHotel.

Dobór koloru w teorii i praktyce

Na uczestników konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” będą czekać trzy sesje. W trakcie pierwszej części zostaną omówione psychologiczne i symboliczne aspekty związane z kolorami. Eksperci opowiedzą m.in. o właściwościach kolorów, a także o barwach bezpiecznych i trudnych. Będzie można dowiedzieć się również, w jaki sposób odbierany jest kolor w zależności od padającego światła, rodzaju i wielkości powierzchni czy połączenia z innymi kolorami oraz jak korygować przestrzeń za pomocą kolorów. Ponadto zostanie przedstawiony wpływ barw na samopoczucie fizyczne i psychiczne oraz kwestie złudzeń optycznych wywołanych kolorem i sposób ich oddziaływania na podświadomość. Nie zabraknie dyskusji o trendach kolorystycznych na polskim i światowym rynku, a także upodobaniach kolorystycznych w drugiej dekadzie XXI wieku. Tematem drugiej części spotkania będzie kolor jako narzędzie w biznesie – od pomysłu na hotel, poprzez kolor, do satysfakcji gościa (potrzeby klienta) i właściciela obiektu (kolor a zysk). Omówiona zostanie kwestia konsekwencji i spójności kolorystycznej w tworzeniu identyfikacji wizualnej, architektury budynku, wnętrz oraz w doborze wyposażenia obiektów hotelowych. Ponadto, eksperci poruszą zagadnienia związane ze stylem i charakterystyką wnętrza, standardem hotelu, wiekiem gości, klimatem i nastrojem, a także zyskiem w kontekście kolorystyki. Natomiast w trakcie ostatniej, ćwiczeniowej części konferencji zaprezentowane zostaną przykłady projektów i realizacji.

Oferta WorldHotel i branżowi zwiedzający

Podczas Targów WorldHotel wystawcy zaprezentują ofertę w pięciu sektorach tematycznych: wyposażenie i wystrój wnętrz, tekstylia i galanteria hotelowa, housekeeping, rozwiązania informatyczne oraz infrastruktura rekreacyjna, SPA & Wellness. Wśród uczestników WorldHotel znajdą się: właściciele i menadżerowie hoteli, moteli, pensjonatów, obiektów SPA & Wellness, uzdrowisk, sanatoriów, obiektów  wypoczynkowych i agroturystycznych oraz centrów konferencyjnych, a także architekci i projektanci wnętrz, inwestorzy oraz firmy wykonawcze. Ponadto, równolegle z tegoroczną edycją Targów WorldHotel odbędzie się druga, niezależna impreza – III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Tym sposobem wystawcy Targów WorldHotel będą mieć okazję, by dotrzeć do grona odbiorców związanych z branżą eventową, a zwiedzający – zapoznać się wszechstronną ofertą obu imprez.  

Bezpłatny wstęp dzięki rejestracji on-line

Udział w targach i wydarzeniach im towarzyszących jest możliwy po dokonaniu rejestracji za pośrednictwem strony internetowej www.worldhotel.pl/rejestracja lub na miejscu w trakcie wydarzenia. Zwiedzający, którzy zapiszą się on-line, są zwolnieni z opłaty za bilet wstępu na targi i tym samym będą mogli bezpłatnie uczestniczyć w dwóch imprezach – Targach WorldHotel oraz Targach Event. Rejestracja on-line prowadzona będzie do 3 października 2011 do godz. 12.00. Zwiedzający, którzy zarejestrują się na miejscu w godzinach otwarcia Targów WorldHotel, będą zobowiązani do zakupu biletu w cenie 30 zł za każdy dzień imprezy. Bilet z Targów WorldHotel 2011 będzie uprawniał również do zapoznania się z ofertą wystawców Targów Event bez konieczności dokonywania dodatkowej opłaty.

Więcej informacji nt. targów można znaleźć na stronie www.worldhotel.pl.

 

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.

Idealne miejsce do zatrzymania się podczas imprez na Stadionie Narodowym. Niedaleka stacja metra Trocka umożliwia szybki dojazd do centrum. Stare Miasto w zasięgu ręki. Dogodny dojazd do centów handlowych Arkadia i M1.

Znajdujący się na toruńskiej starówce Hotel Bulwar to 4-gwiazdkowy obiekt położony bezpośrednio przy Bulwarze Filadelfijskim nad Wisłą. W ciągu kilku minut z hotelu dojść można do Muzeum Piernika czy ścisłego centrum starówki. Historia Hotelu Bulwar sięga XIX wieku. Wnętrza są klimatyczne i łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca.