Konferencja „Event Manager – człowiek renesansu” na Targach Event 2011

Aspekty prawne dotyczące organizacji eventów, praktyczne zastosowanie psychologii w pracy Event Managera oraz umiejętne radzenie sobie ze stresem podczas przygotowywania dużych wydarzeń to tylko część zagadnień, które zostaną omówione podczas konferencji „Event Manager – człowiek renesansu”, która odbędzie się 6 października podczas Targów Event 2011.

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbędą się w dniach 5-6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja.

 – By umiejętnie koordynować przygotowywanie imprez, Event Manager musi posiadać niezwykle rozległą wiedzę i wszechstronne umiejętności. Zarządzając organizowaniem wydarzeń, musi wiedzieć między innymi, jak trafnie identyfikować odbiorców, opracować odpowiedni i ciekawy koncept eventu, zaplanować szczegóły programu i budżet, negocjować odpowiednie warunki z podwykonawcami czy koordynować pracę zespołu. Oprócz tego powinien też zadbać o techniczne aspekty przeprowadzenia eventu i prawidłową logistykę, a na końcu – obiektywnie ocenić realizację i skuteczność całej imprezy. O tej wielopłaszczyznowej pracy i kulisach tego trudnego, a zarazem ekscytującego zawodu opowiedzą eksperci podczas konferencji „Event Manager – człowiek renesansu” organizowanej drugiego dnia targów – mówi Dawid Chłopik, Project Manager Targów Event.

Praktyczna wiedza dla Event Managera

Targi Event będą obfitować w interesujące spotkania merytoryczne, które pozwolą zgłębić wiedzę na temat rynku eventowego i organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Jednym z nich będzie konferencja „Event Manager – człowiek renesansu”, podczas której specjaliści podzielą się wiedzą na temat najważniejszych aspektów prawnych związanych z pracą Event Managera czy przywództwa w eventach. Omówione zostaną również kwestie związane z psychologią dzięki czemu będzie można dowiedzieć się, jak należy rozumieć oczekiwania i potrzeby uczestników wydarzeń. Nie zabraknie zagadnień dotyczących przywództwa w eventach, a także odnoszących się do stresu i umiejętnego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Konferencję zakończy wykład na temat wielozadaniowości w eventach, która pomaga Event Managerowi efektywnie zarządzać projektami. Gościem specjalnym konferencji będzie zagraniczny ekspert w dziedzinie event managementu, który poprowadzi również jeden z wykładów.

Targi pomysłów na event

Przez dwa dni wystawcy Targów Event zaprezentują kompleksową ofertę produktów, usług i rozwiązań niezbędnych do przygotowania różnorodnych, w pełni profesjonalnych imprez. Będzie to okazja do zapoznania się z propozycjami sprzętu technicznego, scenografii, nośników i gadżetów reklamowych, z ofertą usług cateringowych, bezpieczeństwa i ochrony, jak również agencji tłumaczy, modelek i hostess, agencji fotograficznych i stylistów. Wśród odwiedzających targi znajdą się przedstawiciele firm eventowych, agencji reklamowych i PR, a także reprezentanci samorządów odpowiedzialni za przygotowywanie wydarzeń w miastach, gminach i powiatach. Nie zabraknie też organizatorów wydarzeń firmowych, sportowych, targowych, politycznych, naukowych, artystycznych czy społecznych Warto dodać, że w tym roku Targom Event 2011 będzie towarzyszyła druga niezależna impreza – Targi WorldHotel 2011, dzięki której zwiedzający będą mieli szansę poznać również ofertę dla hotelarstwa, a wystawcy – zaprezentować swoje propozycje przedstawicielom rynku HoReCa.

Wstęp na targi i konferencję

By wziąć udział w Targach Event, należy dokonać rejestracji na stronie www.targievent.pl/rejestracja lub na miejscu podczas trwania targów. Rejestracja on-line uprawnia do bezpłatnego wstępu na dwie imprezy, Targi Event i WorldHotel, i będzie aktywna do 3 października 2011 do godz. 12.00. Osoby, które zarejestrują się podczas targów, będą zobowiązane zakupić bilet w cenie 30 zł za każdy dzień imprezy, który upoważnia również do uczestnictwa w Targach WorldHotel 2011. Aby wziąć udział w konferencji „Event Manager – człowiek renesansu”, należy dokonać zgłoszenia za pomocą formularza dostępnego na stronie targów i uiścić opłatę w wysokości 150 zł + VAT. Wstęp dla członków Stowarzyszenia Branży Eventowej jest bezpłatny. Więcej informacji na stronie www.targievent.pl.

Idealne miejsce do zatrzymania się podczas imprez na Stadionie Narodowym. Niedaleka stacja metra Trocka umożliwia szybki dojazd do centrum. Stare Miasto w zasięgu ręki. Dogodny dojazd do centów handlowych Arkadia i M1.

Ośrodek STARY MŁYN to Hotel Młynarz, zespół komfortowych, całorocznych domków, Karczma Młynarzówka i sale konferencyjne. Stary Młyn położony jest w malowniczym, zielonym rozlewisku Prosny, na skraju historycznej miejscowości Bolesławiec k. Wieruszowa - osady założonej w 1266 roku przez Księcia Kaliskiego Bolesława Pobożnego.