Relacja z warszawskiego Miksera Biznesowego.

7 września 2011 roku w Warszawie, w Centrum Kongresowo Wystawienniczym Hotel Gromada Lotnisko*** w Warszawie odbył się Mikser Biznesowy Branży Konferencyjno – Kongresowej.

W spotkaniu udział wzięli profesjonalni organizatorzy imprez, przedstawiciele hoteli, portali internetowych, agencji eventowych czy organizacji turystycznych. Tematem spotkania było “Wykorzystanie internetu w sprzedaży ofert konferencyjnych. Portale MICE  jako źródło informacji dla organizatorów spotkań i imprez biznesowych w Polsce”.

Oprócz prezentacji i wystąpień dotyczących omawianych tematów, zorganizowano panel dyskusyjny, który przerodził się w ożywioną dyskusję o przydatności i skuteczności portali internetowych oraz innych metod sprzedaży ofert konferencyjnych i hotelowych. Wymieniono się ciekawymi uwagami, jednak nie wypracowano wspólnego punktu widzenia dla poszczególnych spraw.

W czasie spotkania zaprezentowano potencjał konferencyjny Hotelu Gromada. Zaproszeni goście mieli okazję poznać nowoczesny układ sal konferencyjnych, przystosowanych do dowolnej aranżacji na potrzeby wydarzeń biznesowych w tym największym w Warszawie i jednym z największych w Polsce obiekcie konferencyjnym. Każdy z zaproszonych gości miał możliwość szczegółowego zapoznania się z poziomami Centrum Kongresowo- Wystawienniczego, ich charakterystyką oraz możliwościami organizacyjnymi.

Warto dodać, że równie ważne dyskusje toczyły się za kulisami sali obrad, gdzie w specjalnie przygotowanym foyer uczestnicy mogli zaprezentować swoją działalność i ofertę zaproszonym gościom kongresu. Wśród wystawców pozytywnie wyróżniał się portal www.e-konferencje.pl, który wręczał zainteresowanym charakterystyczne pomarańczowe Vouchery zniżkowe na usługi reklamowe w swoich serwisach.

Na podsumowanie konferencji wśród uczestników przeprowadzono losowanie cennych nagród. Pożegnanie w przyjemniej atmosferze zwieńczyło tegoroczny Mikser Biznesowy.


Jaworowy Dwór to hotel gdzie znajdą Państwo Wyjątkowe połączenie
komfortu noclegowego i profesjonalnej przestrzeni konferencyjnej.
Położony jest w malowniczej okolicy Trębki Nowe, w odległości 40 km od
Warszawy. Oferujemy 20 wygodnych pokoi. Każdy pokój jest starannie
urządzony i wyposażony w udogodnienia, aby zapewnić komfortowy
wypoczynek

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!