Eksperci z zakresu e-turystyki spotkają się na Tour Salonie

Międzynarodowe Targi Poznańskie wspólnie z Grupą eholiday.pl oraz portalem hotelarskim HotelNews.pl realizują nowy projekt – ogólnopolską konferencję marketingową Travel 2.0. Spotkanie odbędzie się podczas dni branżowych targów Tour Salon / Invest Hotel 2011 w Poznaniu.

W dniach 19-20 października do Poznania ponownie przyjadą praktycy, by dzielić się doświadczeniem i wiedzą z zakresu e-marketingu z przedstawicielami branży turystycznej i hotelarskiej. Wśród prelegentów znajdą się specjaliści od SEO i pozycjonowania, e-mail marketingu, mediów społecznościowych, użyteczności i funkcjonalności serwisów internetowych.
 
– Podczas konferencji Travel 2.0 zaprezentowane zostaną najnowsze badania e-marketingowe, pokazane zostaną przykłady efektywnych kampanii marketingowych w branży travel, eksperci opowiedzą także, jak skutecznie wykorzystywać  społeczności internetowe w komunikacji marketingowej obiektu noclegowego, biura podróży, miejscowości turystycznej – powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl, współorganizator konferencji. 

Organizatorzy eventu stawiają na jego praktyczny charakter, dlatego drugiego dnia konferencji, 20 października, zorganizowane zostaną praktyczne warsztaty dla obiektów noclegowych, biur podróży i firm turystycznych. 

– Mamy nadzieję, że konferencja Travel 2.0 stanie się ważnym wydarzeniem dla osób zainteresowanych innowacjami w e-turystyce i wpisze się na stałe w kalendarz obowiązkowych spotkań branżowych podczas targów Tour Salon / Invest Hotel 2011 – mówi Anna Myślak, dyrektor targów Tour Salon.
Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego eksperci wyróżnią najbardziej interesujące serwisy  turystyczne 2011 roku.
Szczegółowe informacje na temat konferencji można znaleźć na specjalnej stronie konferencyjnej Travel20.pl.

PROGRAM KONFERENCJI TRAVEL 2.0
19 października 2011
– Konferencja marketingowa Travel 2.0
– Uroczyste ogłoszenie wyników Przeglądu Dobra Strona Turystyki
20 października 2011
Warsztaty marketingowe:
1 ścieżka: Jak wykorzystać e-mail marketing – najpotężniejszy kanał marketingowy – w działaniach branży hotelowo-turystycznej? – warsztaty z e-mail marketingu.
2 ścieżka: Jak sprzedać realne emocje w wirtualnym świecie, czyli turystyka w mediach społecznościowych? – warsztaty z social media i facebook marketingu.
3 ścieżka: Jak wykorzystać potencjał Google w branży turystycznej? – warsztaty z podstaw SEO i pozycjonowania.
Termin: 19-20 października 2011, Międzynarodowe Targi Poznańskie.

źródło: PR

Znajdujący się na toruńskiej starówce Hotel Bulwar to 4-gwiazdkowy obiekt położony bezpośrednio przy Bulwarze Filadelfijskim nad Wisłą. W ciągu kilku minut z hotelu dojść można do Muzeum Piernika czy ścisłego centrum starówki. Historia Hotelu Bulwar sięga XIX wieku. Wnętrza są klimatyczne i łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca.

Malowniczo położony nad brzegiem jeziora, w otulinie Mazurskiego Parku Krajobrazowego czterogwiazdkowy Hotel Robert’s Port Lake Resort & SPA jest idealnym miejscem wypoczynku na Mazurach.

Wygodne, klimatyzowane pokoje, wyśmienita kuchnia, restauracja z przeszkloną podłogą z widokiem na basen i panoramicznym widokiem na jezioro, przestronne i doskonale wyposażone sale szkoleniowe, ciekawe możliwości spędzania wolnego czasu oraz teren otoczony zielenią i lasami będą gwarancją udanego pobytu.

Czterogwiazdkowy Hotel Grand Ascot to luksus i wygoda w prestiżowym miejscu. Położony jest tuż obok Rynku Głównego, czyli w najlepszej lokalizacji w Krakowie. Najważniejsze atrakcje miasta znajdują się nieopodal Hotelu, dzięki czemu jest to idealne miejsce do zwiedzania Krakowa, wyjście ze znajomymi, rodzinny odpoczynek, czy też spotkanie biznesowe.