W dniach 19-20  października do Poznania ponownie przyjadą praktycy, by dzielić się  doświadczeniem i wiedzą z zakresu e-marketingu z przedstawicielami  branży turystycznej i hotelarskiej. Wśród prelegentów znajdą się  specjaliści od SEO i pozycjonowania, e-mail marketingu, mediów  społecznościowych, użyteczności i funkcjonalności serwisów  internetowych.
  
– Podczas konferencji Travel 2.0 zaprezentowane  zostaną najnowsze badania e-marketingowe, pokazane zostaną przykłady  efektywnych kampanii marketingowych w branży travel, eksperci opowiedzą  także, jak skutecznie wykorzystywać  społeczności internetowe w  komunikacji marketingowej obiektu noclegowego, biura podróży,  miejscowości turystycznej – powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes  Grupy eholiday.pl, współorganizator konferencji.  
Organizatorzy eventu stawiają na jego praktyczny charakter, dlatego drugiego dnia konferencji, 20 października, zorganizowane zostaną praktyczne warsztaty dla obiektów noclegowych, biur podróży i firm turystycznych.
–  Mamy nadzieję, że konferencja Travel 2.0 stanie się ważnym wydarzeniem  dla osób zainteresowanych innowacjami w e-turystyce i wpisze się na  stałe w kalendarz obowiązkowych spotkań branżowych podczas targów Tour  Salon / Invest Hotel 2011 – mówi Anna Myślak, dyrektor targów Tour  Salon.
Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron  internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego eksperci wyróżnią  najbardziej interesujące serwisy  turystyczne 2011 roku.
Szczegółowe informacje na temat konferencji można znaleźć na specjalnej stronie konferencyjnej Travel20.pl.
PROGRAM KONFERENCJI TRAVEL 2.0
19 października 2011
– Konferencja marketingowa Travel 2.0
– Uroczyste ogłoszenie wyników Przeglądu Dobra Strona Turystyki
20 października 2011
Warsztaty marketingowe:
1  ścieżka: Jak wykorzystać e-mail marketing – najpotężniejszy kanał  marketingowy – w działaniach branży hotelowo-turystycznej? – warsztaty z  e-mail marketingu.
2 ścieżka: Jak sprzedać realne emocje w  wirtualnym świecie, czyli turystyka w mediach społecznościowych? –  warsztaty z social media i facebook marketingu. 
3 ścieżka: Jak wykorzystać potencjał Google w branży turystycznej? – warsztaty z podstaw SEO i pozycjonowania.
Termin: 19-20 października 2011, Międzynarodowe Targi Poznańskie.
źródło: PR


