Debata nt “Nastrojów Branży Eventowej”

Dyskusja dotycząca tego co piszczy w branży eventowej odbędzie się dnia 14 września o godz. 17.30, w Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" przy ul. Nowy Świat 6/12. Uczestnicy debaty będą także mieli okazję zwiedzić gabinety dygnitarzy oraz inne zakamarki tego legendarnego gmachu Warszawy oraz obejrzeć kroniki dawnej epoki.

Do udziału w debacie, zaproszeni zostali przedstawiciele agencji eventowych,korporacji, hoteli biznesowych oraz podwykonawcy, wszyscy Ci, którzy aktywnie działają na rynku MICE. Dyskusja toczyć się będzie wokół aktualnych nastrojów, które panują w branży, np. w momencie, gdy praca z klientem zaczyna wymagać dostępności 24/7, gdy budżety są minimalizowane, a oczekiwania wygórowane. Uczestnicy porozmawiają o zdrowej konkurencji i o tym jak dziś sprostać wymaganiom klientów, jak być innowacyjnym i jak utrzymać przewagę w branży. Będzie szansa na poznanie różnych punktów widzenia, kryteriów wyboru ofert oraz omówienie perspektyw rozwoju na rynku.

Swój głos w debacie zaprezentują m.in. Magda Kondas, Redaktor Prowadząca MICE Poland, Piotr Glen, Dyrektor Marketingu PZU SA, Michał Kozak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Mazurkas Conference Center & Hotel **** , Norbert Kabaczyński, Managing Director agencji Don’t Worry, Michał Czerwiński Członek Zarządu Grand Prix Sp. z o.o., Krzysztof Gawrych Strategic Directora agencji Prowokator

Całość dyskusji będzie wstępem do badania nastrojów branży eventowej. Wyniki ankiet pozwolą na analizę aktualnej kondycji rynku eventowego.

W pierwszej części spotkania Filip Nowaczyński z CBF „Nowy Świat” S.A. zaprosi uczestników na wycieczkę pt: „Peerelowskie akcenty” po dawnym gmachu KC PZPR, podczas której zwiedzą oni gabinety dygnitarzy, zamknięte dla publiczności zakamarki archiwów i podziemia Domu Partii. W odnowionym wnętrzu historycznej Sali Kinowej, będącym jedną z najnowszych inwestycji CBF, goście będą mieli też okazję obejrzeć kroniki filmowe z minionej epoki. Jednakże nie będzie to wyłącznie “powrót do przeszłości”, bowiem w trakcie tej wycieczki będzie też okazja zapoznać się z obecnymi możliwościami eventowymi obiektu i jego zapleczem pozostającym do dyspozycji event managerów i ich klientów. Na gości czekać będzie także niespodzianka ukryta w garażu gmachu, a także poczęstunek “à la polonaise” zorganizowany przez Catering Restauracji Jazz Bistro.

Harmonogram spotkania :

17:30 – 18:00 Przywitanie gości, zaproszenie do Sali kinowej.

18:00 – 18:30 “Powrót do przeszłości”, Seans filmowy (17,5”)

18:30 – 19:15 Oprowadzanie uczestników tropem starych czasów (dziedziniec, hol, gabinety dygnitarzy, podziemia, archiwum, kotłownia, garaż a w nim „niespodzianka”).

19:15 – 19:30 “Powrót do przyszłości” – pokaz możliwości eventowych CBF Nowy Świat (Sala konferencyjna „B”) – poczęstunek polski

19:30 – 20:30 Debata „Nastroje branży eventowej” – networking, dyskusja, napoje

20:30 – 21:00 Prezentacja wyników Badania Rynku Eventowego

21:00 – 21:30 Oczekiwania wobec Stowarzyszenia

22:00 – Zakończenie spotkania.

 

Akredytacje dziennikarskie : magdalena.jablonska@sbe.org.pl

Zgłoszenia udziału : events@sbe.org.pl

 

***

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży Standardów działania z klientami i kontrahentami. Członkom naszego Stowarzyszenia udostępnia platformę wymiany doświadczeń, bazę kontaktów, narzędzia pomocne w codziennych działaniach. Organizuje targi branżowe, szkolenia, warsztaty, spotkania networkingowe, panele dyskusyjne, itp. Więcej informacji na : www.sbe.org.pl

 

 

 

Czterogwiazdkowy hotel ze spa, otoczony lasem, tuż nad rzeką Narew. Doskonały na wszelkiego rodzaju konferencje, bankiety, spotkania biznesowe - a także idealny dla rodzin, które szukają wypoczynku od zgiełku miasta.

Hotel Riviera to miejsce oddalone 15 min od obrzeży Warszawy oraz 11 km od Lotniska Modlin. Usytuowane z dla od zgiełku, zapewniającym ciszę i spokój. Dzięki naszemu położeniu Państwa szkolenie, konferencja, imprezy integracyjne itp. będzie w pełni kameralne.

Pałac Wojanów to nowoczesne centrum konferencyjne osadzone w murach romantycznej rezydencji dworskiej. Kompelks hotelowy dysponuje 3 salami konferencyjnymi, 2 bankietowymi, 91 pokojami dla 196 gości oraz strefą SPA&Wellness