Nowe marki w portfolio Grupy Hotelowej Orbis

Grupa Hotelowa Orbis buduje 4 nowe hotele ekonomiczne w Polsce i przeprowadza rebranding marek Etap i ibis. Zgodnie z założeniami strategii Accor, który jest strategicznym partnerem Grupy Hotelowej Orbis, w segmencie hoteli ekonomicznych znacznie zmieni się architektura marek.

Ibis zaoferuje trzy uzupełniające się produkty za pośrednictwem następujących marek: ibis, all seasons, który będzie funkcjonować pod nazwą ibis styles oraz Etap, który zmienia się w ibis budget. Projekt przewiduje modernizację, zmianę identyfikacji wizualnej, wprowadzenie nowych produktów i usług.

Nowa strategia dla marek ekonomicznych

Grupa Hotelowa Orbis wprowadza światową strategię działań grupy Accor, która ma zdynamizować marki ekonomiczne, w tym celu zostanie stworzona ich nowa architektura. Zgodnie z założeniami, ibis stanie się marką dominującą – „mega brand” z trzema następującymi markami:

  1. „ibis”- dalej pozostanie marką  ibis
  2. „ibis styles”- dawna marka all seasons
  3. „ibis budget”- dawna marka Etap Hotel

„Dziś Accor rozpoczyna zakrojony na szeroką skalę projekt w celu wzmocnienia wiodącej pozycji grupy na świecie, co będzie miało pozytywny wpływ na Grupę Hotelową Orbis. Zaproponujemy naszym klientom nowoczesne, idące z duchem czasu rozwiązania, które sprostają rosnącymi i zmieniającym się oczekiwaniom rynku. ”- powiedział Laurent Picheral, Prezes Zarządu Orbis S.A.

Wszystkie trzy marki ibis łączy wspólne DNA i wartości, do których należą: nowoczesność, prostota oraz wygoda, przy wyraźnym rozróżnieniu ofert charakterystycznych dla każdej z nich. Wprowadzenie nowej segmentacji poprawi przejrzystość, jednolitość oraz siłę powyższych marek ekonomicznych, zwiększy rozpoznawalność i potencjał rozwoju każdej z nich. Ibis, ibis styles oraz ibis budget zaoferują najwyższy poziom komfortu i wygody w segmencie hoteli ekonomicznych.

Ambitny, nowy projekt ma zapewnić wzrost zadowolenia klientów, poprawę skuteczności systemów dystrybucji oraz programu lojalnościowego. Każda z marek będzie korzystała z wiodącej roli „mega brandu” ibis, który cieszy się rozpoznawalnością i dobrą reputacją  w Polsce i na świecie. Działania te mają także na celu umocnienie Grupy Hotelowej Orbis jako lidera, zwiększenie jej efektywności i udziału w rynku.

W ramach projektu wdrożone zostaną: plan modernizacji istniejących hoteli oraz plan zwiększenia komfortu gości. Wszystkie hotele będą odpowiadać nowym trendom oraz oczekiwaniom „klientów jutra”. Operacji rebrandingu towarzyszyć będzie zakrojona na europejską skalę kampania informacyjna prowadzona w 2012r. Jej celem ma być wyjaśnienie  istoty zmian w architekturze marek oraz przybliżenie oferty każdej z nich.

 „W konsekwencji naszych działań, hotele ibis, ibis styles i ibis budget, stworzą grupę trzech silnych oraz  innowacyjnych marek. Marka “ibis” staje się fundamentem segmentu ekonomicznego Accor na całym świecie i podstawą rozwoju portfolio hotelowego Orbis w Polsce. Zakładamy, że realizacja  nowej strategii podniesie wartość i rentowność całej Grupy Hotelowej Orbis” – dodał Laurent Picheral, Prezes Zarządu Orbis S.A.

 

Budowa 4 nowych hoteli w Polsce

W 2012 roku zostaną oddane do użytku 4 hotele sieci ekonomicznej już pod nowymi, zmienionymi markami: ibis i ibis budget. Tym samym sieć hoteli ekonomicznych w Polsce należących do Grupy Hotelowej Orbis zwiększy się z 18 do 22. Nowe obiekty, które zostaną otwarte jako kompleks 2 hoteli ibis i ibis budget są zlokalizowane w Warszawie przy ulicy Bitwy Warszawskiej 1920r. i w Krakowie przy ulicy Pawiej. W kompleksie hotelowym ibis oraz ibis budget Warszawa Reduta klienci będą mieć do dyspozycji 333 pokoje, zaś w ibis oraz ibis budget Kraków Stare Miasto 302 pokoje. Tak jak większość hoteli Grupy Hotelowej Orbis, nowe obiekty są usytuowane w strategicznych punktach kluczowych miast,
w Warszawie jest to sąsiedztwo powstającego centrum biznesowo-handlowego,
a w Krakowie Dworzec Główny, w pobliżu Starego Miasta.

***

Orbis to największa w Polsce firma hotelowa, operująca siecią blisko 60 hoteli, które oferują 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, Etap oraz Orbis Hotels, które gwarantują wysoką jakość usług w obiektach o standardzie od jednej do pięciu gwiazdek. W skład Grupy Kapitałowej Orbis wchodzi także firma Orbis Transport, zajmująca się krótko- i długoterminowym wynajmem samochodów.

 

****

Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 200 hotelami z ponad 500 tys. pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, hotelF1 i Motel 6 a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – gwarantują zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.

 

 

 

 

 

 


Hotel jest położony w samym sercu Warszawy, zaledwie kilka kroków
od Pałacu Kultury i Nauki, centrów biznesowych, kulturalnych
i turystycznych, przy skrzyżowaniu głównych ulic Warszawy -
Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich.

Kompleks biurowo-konferencyjno-usługowy "OPOLSKA 22" dysponuje 8 nowoczesnymi, klimatyzowanymi salami konferencyjno-szkoleniowymi. Zróżnicowane wielkością sale dają możliwość pomieszczenia od 15 do 180 uczestników. Kompleks mieści się w centrum Katowic, przy ulicy Opolskiej 22, w pobliżu znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, bardzo dobry dojazd z DTŚ i A4. Wysoki standard wykończenia, windy, parking.

Blue Mountain Resort w Szklarskiej Porębie jest komfortowym oraz luksusowym kompleksem apartamentowym, który jest znakomitym miejscem na relaks i odpoczynek. Nasz obiekt powstał z myślą o komforcie dla gości oraz stworzenia przepięknego miejsca w samym sercu gór. Obiekt jest doskonałym połączeniem nowoczesności i rozrywki z ciszą i spokojem. To niepowtarzalne miejsce daje możliwość spędzenia czasu aktywnie, zrelaksowania się po trudnym dniu oraz zapomnienia o trudach codzienności.