Centrum Konferencyjne Adgar Plaza rozbudowuje się i zmienia logo.

• Organizatorzy spotkań zyskują do dyspozycji dwie nowe sale konferencyjne • Hasło „Ideas are born here” wyrażające główną ideę centrum staje się elementem jego logo • Już wkrótce dostępna będzie wirtualna wycieczka po obiekcie

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, jeden z najnowocześniejszych obiektów konferencyjnych w Warszawie, usytuowany w prestiżowej dzielnicy biznesowej na Mokotowie, udostępnia organizatorom wydarzeń dwie dodatkowe sale. Nowe sale, czyli Galeria o powierzchni 57 m2, która może pomieścić do 40 osób i Board Room dla 12 osób o powierzchni 25 m2, umożliwiają realizację spotkań biznesowych, negocjacji, szkoleń, prezentacji i kameralnych konferencji prasowych. Obecnie Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 750 m2, obejmuje 5 sal konferencyjnych oraz Board Room i jest w stanie organizować wydarzenia nawet dla 300 osób. Z takim zapleczem oraz standardem spokojnie może konkurować z najlepszymi 4 i 5-gwiazdkowymi hotelami.

Działamy na warszawskim rynku od zaledwie dwóch lat. Mimo to, zyskaliśmy już grono zadowolonych klientów, którzy regularnie do nas wracają i polecają nas innym. W czerwcu pobiliśmy kolejny rekord pod względem liczby zorganizowanych u nas wydarzeń (35), wynajętych sal (66) i ich uczestników (2500 osób). Wszystko wskazuje na to, że rekord ten będziemy mieli okazję pobić już tej jesieni, kiedy to zazwyczaj odbywa się najwięcej wydarzeń. Liczymy na to, że dzięki otwarciu dwóch nowych sal, będziemy w stanie odpowiedzieć na zwiększony popyt na nasze usługi” – powiedziała Katarzyna Bobowska, zarządzająca Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza.

Kolejną nowością jest zmiana logo Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza. Zostało ono uzupełnione o hasło „Ideas are born here” („Tu rodzą się pomysły”), które wyraża ideę działania obiektu i przyświeca jego działalności na co dzień. W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza odbywają się spotkania o różnorodnej tematyce biznesowej, organizowane przez różne firmy, stowarzyszenia lub instytucje dla różnych grup odbiorców. Wspólnym mianownikiem tych wydarzeń jest rozwój, wyznaczanie trendów, tworzenie nowych idei i rozwiązań. „Już w momencie tworzenia koncepcji naszego centrum dołożyliśmy wszelkich starań, aby stworzyć naszym gościom jak najlepsze warunki do organizacji efektywnych spotkań, konferencji i szkoleń. Hasło „Ideas are born here” w 100% oddaje wizję naszego obiektu jako miejsca, którego klimat sprzyja kreatywności i rodzeniu się pomysłów” – tłumaczy Katarzyna Bobowska.

Zespół Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza pracuje również nad stworzeniem wirtualnej wycieczki po obiekcie, która będzie dostępna na stronie internetowej www.adgarplaza.pl.  Już wkrótce osoby zainteresowane wynajmem sal będą mogły obejrzeć centrum na ekranie komputera, bez potrzeby wychodzenia z biura, co pozwoli oszczędzić im czas na wstępnym etapie przygotowań do planowanego wydarzenia.

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza usytuowane jest w dzielnicy biznesowej na Mokotowie. Zajmuje łączną powierzchnię 750 m2 i obejmuje 5 sal konferencyjnych oraz Board Room. Centrum wyróżnia nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu obiekt jest często wybierany przez organizatorów wydarzeń dla architektów i projektantów wnętrz. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie. Oferta Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza znajduje się na stronie www.adgarplaza.pl


Młyn Jacka Hotel& Spa**** jest idealnym miejscem dla osób ceniących komfort, najlepszą jakość oraz profesjonalizm. Oryginalny wystrój wnętrz przedstawia historię starego młyna w nowoczesnym wydaniu. Dzięki doświadczeniu oraz zaangażowaniu zespołu hotel świadczy usługi na najwyższym poziomie, spełniając z sukcesem wszystkie oczekiwania swoich Gości.

Hotel Węgierki położony jest w odległości 50 km od Poznania. Jest nowoczesnym obiektem, który został stworzony z myślą o komforcie wypoczynku. Korzystne położenie, oraz spokojna okolica sprawiają, że nasz obiekt to idealna baza noclegowa.

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem