Targi TOUR SALON co roku gromadzą blisko 800 wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność – zarówno profesjonalistów z branży turystycznej, dla których wydarzenie to jest jednym z najważniejszych w ciągu całego roku, jak i klientów indywidualnych. Na targach ze swoimi atrakcjami i produktami turystycznymi prezentują się wszystkie polskie regiony oraz liczne kraje, z ofertami na najbliższe sezony – biura podróży i touroperatorzy. Wśród wystawców są także gestorzy bazy noclegowej, hotele i obiekty z ofertą SPA & wellness (na specjalnej przestrzeni „WySPA Zdrowia”), przewoźnicy oraz wiele innych podmiotów z branży.
Święto turystyki w Poznaniu
„W ramach jubileuszu 20 – lecia targów z materiałów archiwalnych – zdjęć, plakatów, magazynów targowych, przygotowana zostanie specjalna wystawa. Oprócz tego na targach planujemy wyróżnić firmy, które są z nami od początku istnienia targów” – mówi Magdalena Halicka – Gołębiowska, Dyrektor Targów TOUR SALON. Tegoroczny jubileusz obchodzony będzie wspólnie z Polską Izbą Turystyki, która również świętować będzie w tym roku 20-lecie.
Podczas tegorocznej edycji Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON będą miały miejsce także uroczyste ogólnopolskie obchody Światowego Dnia Turystyki. W ramach Światowego Dnia Turystyki, zaplanowanego na 22 października, wręczone zostaną m.in. odznaczeniaMinistra Sportu i Turystykiza“Zasługi dla Turystyki”,a także CertyfikatyPolskiej Organizacji Turystycznej za Najlepszy Produkt Turystyczny.
W programie targów znajdą się tradycyjnie także liczne konferencje, warsztaty, prezentacje, pokazy i konkursy.
Turystyka i biznes
Z myślą o ułatwieniu przedstawicielom branży turystycznej nawiązywania nowych międzynarodowych kontaktów biznesowych, Międzynarodowe Targi Poznańskie wprowadziły w roku 2008 tzw. Business Planner. W tym roku ponownie skorzystać będzie można z tego narzędzia ułatwiającego zaplanowanie harmonogramu spotkań na stoiskach. Nowością tegorocznych targów będzie workshop DISCOVER POLAND w nowatorskiej formule, który odbywać się będzie przed dwa pierwsze dni targów. Jest to nowy projekt Międzynarodowych Targów Poznańskich, którego celem jest promocja atrakcji turystycznych naszego kraju wśród pasjonatów aktywnego wypoczynku poprzez nawiązanie kontaktów z zagranicznymi organizatorami turystyki kwalifikowanej. Polska jest krajem wspaniałych możliwości w zakresie turystyki aktywnej – organizatorzy DISCOVER POLAND chcą pokazać ten potencjał touroperatorom z całej Europy. DISCOVER POLAND to specjalnie zaaranżowane spotkania ze starannie dobranymi nabywcami usług turystycznych, których potrzeby i zainteresowania odpowiadają dokładnie temu rodzajowi oferty, jaką dysponują polscy sprzedający. Będą wśród nich gestorzy bazy noclegowej, uzdrowiska, ośrodki SPA i wellness, parki narodowe, koła łowieckie, właściciele stadnin i rancz, stowarzyszenia gospodarstw agroturystycznych, właściciele gospodarstw ekologicznych oraz związki sportowe.
Co warto jeszcze wiedzieć?
-
w tym rokujako Polski Region Partnerski na targach TOUR SALON zaprezentuje się Pomorskie, które w roku 2009 było także polskim partnerem berlińskich targów ITB;
-
Honorowy Patronat na targami objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polska Organizacja Turystyczna oraz Polska Izba Turystyki;
-
w ramach targów tradycyjnie zostaną wydzielone przestrzenie specjalne: WySPA Zdrowia, Turystyka Biznesowa, Turystyka Aktywna – Extreme,
-
rozwijanym projektem będzie Port Lotniczy TOUR SALON, na którym pojawią się lotniska oraz przewoźnicy lotniczy;
-
rejestracja on-line pozwoli skrócić do minimum formalności związane z wejściem na targi oraz skorzystać z promocyjnej ceny biletów wstępu: 1-dniowy – 20 zł, 2 dniowy
– 30 zł. Bez rejestracji, odpowiednio: 60 i 100 zł; -
NOWOŚC! Od 3 września na stronie internetowej uruchomiony zostanie nowy system rejestracji, który umożliwi także zakup biletu on – line.
Więcej informacji: www.tour-salon.pl