Warsztat organizowany jest przez MPI Poland Club, a partnerem strategicznym jest Rezidor Hotel Group Polska. Spotkanie poświęcone będzie planowaniu wydarzenia korporacyjnego, gdzie razem z praktykami branżowymi, w oparciu o własne doświadczenie na przykładzie konkretnego case study, przedstawimy tzw. Mapę drogową jak z sukcesem zaplanować i zrealizować spotkanie korporacyjne.
Wszystkich Państwa zapraszamy na nasze spotkanie, zachęcamy do otwartej dyskusji
i podzielenia się z nami własnym doświadczeniem z organizacji spotkań. Naszym celem jest wzajemna wymiana doświadczeń, nauka i rozwijanie umiejętności profesjonalnych plannerów spotkań.
i podzielenia się z nami własnym doświadczeniem z organizacji spotkań. Naszym celem jest wzajemna wymiana doświadczeń, nauka i rozwijanie umiejętności profesjonalnych plannerów spotkań.
Zapraszamy do zapoznania się z Ramową Agendą Spotkania:
1. Dlaczego każde wydarzenie/ spotkanie to projekt?
2. Etap planowania:
2. Etap planowania:
-
Dla kogo? / cel wydarzenia
-
Budżet
-
Założenia
3. Etap sourcing, czyli wybór dostawców:
-
Co musimy dostawcy przesłać, aby przygotował nam dobrą ofertę?
-
Co dostawca musi od nas dostać, aby przygotować ofertę?
-
Kontrakt
4. Etap egzekucji:
-
Przygotowania przed wydarzeniem
-
Realizacja i odbiór
5. Etap ewaluacji spotkania
-
Z dostawcami
-
Z Klientem Wewnętrznym – jak obliczyć zwrot z inwestycji (ROI)?
-
Lesson learned
6. Ryzyka w zarządzaniu projektem eventowym
7. Ograniczenia
8. Podsumowanie
7. Ograniczenia
8. Podsumowanie
Spotkanie ma charakter workshopu i jest bezpłatne, nasi prowadzący to:
Elżbieta Czarnocka, Szef ds. Zakupów Pionu Komercyjnego, Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o.
Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu, Hotel Radisson BLU Kraków
Bartłomiej Bernabiuk, Specjalista ds. Public Relations, Raiffeisen Bank Polska S.A.
Maria Łukasiak, Meetings & Events Team Leader, ACCOR Poland / Orbis S.A.
Maciej Ogieniewski, CEO, Meeting Designers
Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu, Hotel Radisson BLU Kraków
Bartłomiej Bernabiuk, Specjalista ds. Public Relations, Raiffeisen Bank Polska S.A.
Maria Łukasiak, Meetings & Events Team Leader, ACCOR Poland / Orbis S.A.
Maciej Ogieniewski, CEO, Meeting Designers
Podczas spotkania będzie również możliwość zostania członkiem MPI ze specjalną składką członkowską, obniżoną o 50 Euro, za 1 rok członkostwa. Zapraszamy do uczestnictwa i wypełnienia aplikacji członkowskich. Do pobrania również na stronie www.mpiweb.pl
Serdecznie zapraszamy!
Więcej informacji i rejestracja na stronie www.mpiweb.pl
Dodatkowe informacje
MPI Poland Club:
MPI POLAND CLUB to oddział narodowy stowarzyszenia Meeting Professionals International (MPI) założonego w 1972 roku w USA. Aktualnie w ramach MPI jest zrzeszonych ponad 24 tysiące profesjonalistów, na co dzień związanych z obsługą wydarzeń biznesowych.
Wizją MPI jest budowanie globalnej społeczność przemysłu spotkań poprzez tworzenie relacji międzyludzkich i kreację nowych idei, pomysłów i miejsc pracy. Celem jest stworzenie organizacji, która wyewoluuje w kierunku międzynarodowej społeczności budującej własne powiązania międzyludzkie.
MPI POLAND CLUB to oficjalny oddział MPI zrzeszających profesjonalistów z całej Polski zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń biznesowych i tworzeniem polskiego przemysłu spotkań.
MPI POLAND CLUB to oficjalny oddział MPI zrzeszających profesjonalistów z całej Polski zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń biznesowych i tworzeniem polskiego przemysłu spotkań.
Meeting Professionals International (MPI), to globalna społeczność profesjonalnych organizatorów spotkań biznesowych i eventowych, która łączy Cię ze światowym wsparciem, wiedzą o przemyśle spotkań i biznesowymi możliwościami, które potrzebujesz aby osiągnąć sukces.
Rozpocznij już teraz odkrywać doświadczenia MPI i ich pozytywny wpływ na Ciebie.
Rozpocznij już teraz odkrywać doświadczenia MPI i ich pozytywny wpływ na Ciebie.
Więcej informacji na www.mpiweb.org oraz www.mpiweb.pl