Na zakończenie spotkania hotel i załoga Mercure Kasprowy Zakopane podziękowała w oryginalny sposób wielkiemu polskiemu skoczkowi – imponujący „góralski” tort w formie Wielkiej Krokwi został wręczony i podzielony przez Honorowego Obywatela Zakopanego.
Jednogłośnie i w serdecznej atmosferze radni miasta Zakopanego zebrani na sesji w sali „Tatry” hotelu Mercure Kasprowy Zakopane uchwalili, że Adam Małysz jest jak najbardziej godny tytułu Honorowego Obywatela Miasta Zakopanego. Pan Adam został doceniony za promocję miasta na arenie międzynarodowej, sukcesy narciarskie, a także szlachetną postawę, jako sportowiec i człowiek. Szczególnie wzruszony Laureat podziękował zarówno władzom miasta, jak i Zakopiańczykom za ten honor i podkreślił swoje związki z Zakopanem. Tu rozpoczął swoją karierę, trenował i odnosił największe sukcesy. Zakopane zawsze go wspierało i wiernie kibicowało, nawet w trudniejszych momentach kariery.
Jako Honorowy Obywatel Zakopanego Adam Małysz obiecał dalej wspierać projekt Zimowych Mistrzostw Świata w stolicy Tatr i wspomniał o swoich planach osobistych związanych z tym miastem – „zbudowania szałasu w Zakopanem”.
W czasie spotkania z Adamem Małyszem w Mercure Kasprowy Zakopane obecni byli, oprócz radnych miasta, przedstawiciele władz regionalnych i lokalnych, trenerzy, działacze i sportowcy, a także rodzina i przyjaciele Pana Adama oraz mieszkańcy Zakopanego. Kibice i uczestnicy „Benefisu Małysza” oraz górale, którym nie udało dostać się do hotelu, pełni entuzjazmu oblegali budynek, skandując podziękowania dla Małysza i wspólnie radując się tą wielką fetą.
„Jest dla nas szczególnie cenne, że tak ważne wydarzenie w życiu miasta Zakopanego oraz samego Mistrza odbywa się w naszym hotelu” – dumnie mówi Philippe Campagno, Dyrektor Mercure Kasprowy Zakopane. „Dla nas Adam Małysz pozostanie na zawsze nie tylko Honorowym Obywatelem Zakopanego, ale także honorowym gościem Mercure Kasprowy Zakopane, którego zawsze z radością tu powitamy”. W finale spotkania Dyrektor Mercure Kasprowy Zakopane wraz z Szefową Kuchni przekazał Adamowi Małyszowi wielki tort w formie Wielkiej Krokwi, ozdobiony kapeluszem góralskim i ciupagą, jako wyraz podziękowania od załogi hotelu, a wszyscy obecni odśpiewali „Sto lat” dla Największego Polskiego Górala.
Mercure to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek hotelowych na świecie. Jest obecna w 51 krajach, dysponuje prawie 700 hotelami położonymi przede wszystkim w centrach miast, w pobliżu lotnisk lub w miejscach idealnie nadających się do wypoczynku: w górach, nadmorskich kurortach czy przy polach golfowych. W Polsce działa 13 hoteli Mercure, trzy i czterogwiazdkowych..
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 59 obiektami w 25 miastach w Polsce i 1 hotelem w Wilnie na Litwie. Oferuje ponad 11 tysięcy pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis i Etap, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 200 hotelami z blisko 500 tys. pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, hotelF1 and Motel 6 a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – gwarantują zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia